Als je een stelling in je post zet, moet je hem niet op slot gooien hè.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
Dagboek, incrowd en nu foto's. Dat moeten we niet willen met z'n allen op dit forum.
Dit moeten we met z'n allen sticky willen maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar ik MAAK GODVERDOMME ZELF WEL UIT WAT IK MOET EN NIET MOET, MORTAXX!!
OMG, roept een of andere vage n00bquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:14 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
ksst, terug naar de JNG SC jij.
Volgens mij moet jij de Oldbie-faq in FB nog even lezen. Hij is sticky.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Betweterige users die denken meer te zeggen te hebben dan mods
Dit moeten we met z'n allen niet willen...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:15 schreef Aberkullie het volgende:
Ik ben het met alles wat Mortaxx zegt eens.
Laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG, roept een of andere vage n00b
Alsof ik naast JNG nergens anders kwam
Meerdere zelfs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:18 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Cool, heb je ook je eigen vishengel?
Eerst ons een beetje warm maken en vervolgens niks sturen, jammer hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:17 schreef maxburger het volgende:
[..]
Die heb ik je toch gestuurd? Hihaho
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij de Oldbie-faq in FB nog even lezen. Hij is sticky.
Goed gedaan, Watson.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:20 schreef Piye het volgende:
Er zijn niet eens echt foto's volgens mij.
Maar Mortaxx voerde het wel aan als reden om het topic te sluiten. Eigenlijk kan het topic dus weer open.quote:
wat in de groeps-app doorgestuurd wordt, moet in de app blijven. en is niet bedoeld om hier openbaar te maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:20 schreef Piye het volgende:
Wel foto van de jongen waar SG mee naar bed is geweestquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:20 schreef Piye het volgende:
Ik probeer nog een verhaal te maken dat er geen foto's zijn en iedereen gelooft het. Nu zullen ze om foto's blijven vragen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat in de groeps-app doorgestuurd wordt, moet in de app blijven. en is niet bedoeld om hier openbaar te maken.
sws heb jij heel fok al foto's gestuurd. randdebielquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:22 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik probeer nog een verhaal te maken dat er geen foto's zijn en iedereen gelooft het. Nu zullen ze om foto's blijven vragen natuurlijk.
Zet ze dan ook niet in die groepsapp.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sws heb jij heel fok al foto's gestuurd. randdebiel
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:23 schreef maxburger het volgende:
[..]
Dank je, mijn hond heeft kanker en heeft nog een paar weken. Hang jezelf op.
heb ik niet zelf gedaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Zet ze dan ook niet in die groepsapp.Ik heb trouwens nog niks gezien.
quote:In het verleden behaalde resultaten met FOK! / WhatsApp wijzen uit dat dit geen goede combinatie is.
Ik heb gvd niks verstuurd. Hou je bek gewoon (aandachts)hoer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sws heb jij heel fok al foto's gestuurd. randdebiel
kom dat eens in mijn gezicht zeggen danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:25 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik heb gvd niks verstuurd. Hou je bek gewoon (aandachts)hoer.
Kleine kans dat ik je ga ontmoetenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kom dat eens in mijn gezicht zeggen dan
angsthaasjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:26 schreef maxburger het volgende:
[..]
Kleine kans dat ik je ga ontmoeten
Je bent van harte welkom op de lurk-meet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:28 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik heb niks te zoeken op die meet.
Beetje entertainment op de vrijdag middagquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Topic krijgt dan toch een mooie wending...
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Topic krijgt dan toch een mooie wending...
Nee dankje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom op de lurk-meet.
Jij krijgt liever geen bord in je gezicht geworpen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
dit lijkt me het uitgelezen moment om te melden dat ik definitief niet naar de meet kom.
Misschien kun je de lurk-meet overwegen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
dit lijkt me het uitgelezen moment om te melden dat ik definitief niet naar de meet kom.
ook niet nee, ik wist niet eens dat dat een risico wasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij krijgt liever geen bord in je gezicht geworpen?
nou, nee, ook maar niet. maar bedankt voor het aanbod.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:31 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Misschien kun je de lurk-meet overwegen.
Dat sommigen niet bij een bepaalde incrowd horen, maak ik eruit op. Maar zoals de TT al zegt, dat moeten we toch ook niet willen met zijn allen.quote:
Jawel jij mag Luis Suarez.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou, nee, ook maar niet. maar bedankt voor het aanbod.
Die wordt wèl vet iddquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom op de lurk-meet.
Guusjeeeee!!!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Reltopic
Hoelang zal het nog duren totdat KLB JNG achterna gaat?
Maar wel tanden thuisquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:34 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jawel jij mag Luis Suarez.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:34 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jawel jij mag Luis Suarez.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |