Als je een stelling in je post zet, moet je hem niet op slot gooien hè.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
Dagboek, incrowd en nu foto's. Dat moeten we niet willen met z'n allen op dit forum.
Dit moeten we met z'n allen sticky willen maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar ik MAAK GODVERDOMME ZELF WEL UIT WAT IK MOET EN NIET MOET, MORTAXX!!
OMG, roept een of andere vage n00bquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:14 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
ksst, terug naar de JNG SC jij.
Volgens mij moet jij de Oldbie-faq in FB nog even lezen. Hij is sticky.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Betweterige users die denken meer te zeggen te hebben dan mods
Dit moeten we met z'n allen niet willen...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:15 schreef Aberkullie het volgende:
Ik ben het met alles wat Mortaxx zegt eens.
Laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG, roept een of andere vage n00b
Alsof ik naast JNG nergens anders kwam
Meerdere zelfs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:18 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Cool, heb je ook je eigen vishengel?
Eerst ons een beetje warm maken en vervolgens niks sturen, jammer hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:17 schreef maxburger het volgende:
[..]
Die heb ik je toch gestuurd? Hihaho
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij de Oldbie-faq in FB nog even lezen. Hij is sticky.
Goed gedaan, Watson.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:20 schreef Piye het volgende:
Er zijn niet eens echt foto's volgens mij.
Maar Mortaxx voerde het wel aan als reden om het topic te sluiten. Eigenlijk kan het topic dus weer open.quote:
wat in de groeps-app doorgestuurd wordt, moet in de app blijven. en is niet bedoeld om hier openbaar te maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:20 schreef Piye het volgende:
Wel foto van de jongen waar SG mee naar bed is geweestquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:20 schreef Piye het volgende:
Ik probeer nog een verhaal te maken dat er geen foto's zijn en iedereen gelooft het. Nu zullen ze om foto's blijven vragen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat in de groeps-app doorgestuurd wordt, moet in de app blijven. en is niet bedoeld om hier openbaar te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |