quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee. Blijkbaar is er meer gebeurd dan in de OP staat.
quote:Na de club gingen we met wat mensen mee...
Verteldquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:50 schreef titta1992 het volgende:
Supergirl je verteld maar halve waarheid
Ja, dat staat dus door het hele topic.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee. Blijkbaar is er meer gebeurd dan in de OP staat.
De dancingquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:04 schreef Kreator het volgende:
De grootste klacht in dit topic vind ik nog wel dat het rond half 1 's ochtends nog uitgestorven was. Dan kun je bijna beter naar bed gaan en vroeg opstaan op zaterdag als je een discotheek in wil. Of club. Of hoe het ook heet tegenwoordig.
*oud wordt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |