Ik heb in de Op daar de 10-0 nederlaag gezet dat werd me niet met dank afgenomenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
Haha, wat zijn die users in het Feyenoord topic toch kinderachtig, mijn posts worden steeds weggehaald, blijkt maar weer dat humor en Rotterdam niet samen gaan..
Niet zo trollen, ouwe reus.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
Haha, wat zijn die users in het Feyenoord topic toch kinderachtig, mijn posts worden steeds weggehaald, blijkt maar weer dat humor en Rotterdam niet samen gaan..
Vind je het heel gek?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb in de Op daar de 10-0 nederlaag gezet dat werd me niet met dank afgenomen
Sowieso meer speeltijd bij het 1e, maar dat gaat wel goedkomen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik vind dat Andersen een basisplaats overigens verdient.
Voor wie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik vind dat Andersen een basisplaats overigens verdient.
Ja maar Ajax moet wel oppassen met hem steeds te laten banken want die Andersen die wil dan ook weg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso meer speeltijd bij het 1e, maar dat gaat wel goedkomen.
Als hij niet wil strijden voor zijn basisplek is hij bij voorbaat ongeschikt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja maar Ajax moet wel oppassen met hem steeds te laten banken want die Andersen die wil dan ook weg.
Matige speler zo ver ik hem heb kunnen beoordelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef DonRaja het volgende:
Hoe doet Klaassen het eigenlijk? Die speelde vorig seizoen toch ook een paar potjes mee?
Vorig seizoen was hij geblesseerd. Volgens de Boer is hij er over 3 maanden klaar voor. Ik denk dat hij nooit klaar gaat zijn voor Ajax 1. Zal wel terechtkomen bij een NAC ofzo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef DonRaja het volgende:
Hoe doet Klaassen het eigenlijk? Die speelde vorig seizoen toch ook een paar potjes mee?
Bij t 2e deed hij het beschamend.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Matige speler zo ver ik hem heb kunnen beoordelen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was hij geblesseerd. Volgens de Boer is hij er over 3 maanden klaar voor. Ik denk dat hij nooit klaar gaat zijn voor Ajax 1. Zal wel terechtkomen bij een NAC ofzo.
Ah ok, ik kan me zijn debuut herinneren en dat zag er nog veelbelovend uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bij t 2e deed hij het beschamend.
Ja omdat hij een goal maakte. Maar dat zegt ook niet alles. Speelt te veel als '10' , en Ajax speelt nu eenmaal zonder '10'. Speelt verstoppertje op het middenveld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah ok, ik kan me zijn debuut herinneren en dat zag er nog veelbelovend uit.
Ja maar viel daarna flink terug.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah ok, ik kan me zijn debuut herinneren en dat zag er nog veelbelovend uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |