Ik heb in de Op daar de 10-0 nederlaag gezet dat werd me niet met dank afgenomenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
Haha, wat zijn die users in het Feyenoord topic toch kinderachtig, mijn posts worden steeds weggehaald, blijkt maar weer dat humor en Rotterdam niet samen gaan..
Niet zo trollen, ouwe reus.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
Haha, wat zijn die users in het Feyenoord topic toch kinderachtig, mijn posts worden steeds weggehaald, blijkt maar weer dat humor en Rotterdam niet samen gaan..
Vind je het heel gek?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb in de Op daar de 10-0 nederlaag gezet dat werd me niet met dank afgenomen
Sowieso meer speeltijd bij het 1e, maar dat gaat wel goedkomen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik vind dat Andersen een basisplaats overigens verdient.
Voor wie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik vind dat Andersen een basisplaats overigens verdient.
Ja maar Ajax moet wel oppassen met hem steeds te laten banken want die Andersen die wil dan ook weg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso meer speeltijd bij het 1e, maar dat gaat wel goedkomen.
Als hij niet wil strijden voor zijn basisplek is hij bij voorbaat ongeschikt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja maar Ajax moet wel oppassen met hem steeds te laten banken want die Andersen die wil dan ook weg.
Matige speler zo ver ik hem heb kunnen beoordelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef DonRaja het volgende:
Hoe doet Klaassen het eigenlijk? Die speelde vorig seizoen toch ook een paar potjes mee?
Vorig seizoen was hij geblesseerd. Volgens de Boer is hij er over 3 maanden klaar voor. Ik denk dat hij nooit klaar gaat zijn voor Ajax 1. Zal wel terechtkomen bij een NAC ofzo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef DonRaja het volgende:
Hoe doet Klaassen het eigenlijk? Die speelde vorig seizoen toch ook een paar potjes mee?
Bij t 2e deed hij het beschamend.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Matige speler zo ver ik hem heb kunnen beoordelen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was hij geblesseerd. Volgens de Boer is hij er over 3 maanden klaar voor. Ik denk dat hij nooit klaar gaat zijn voor Ajax 1. Zal wel terechtkomen bij een NAC ofzo.
Ah ok, ik kan me zijn debuut herinneren en dat zag er nog veelbelovend uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bij t 2e deed hij het beschamend.
Ja omdat hij een goal maakte. Maar dat zegt ook niet alles. Speelt te veel als '10' , en Ajax speelt nu eenmaal zonder '10'. Speelt verstoppertje op het middenveld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah ok, ik kan me zijn debuut herinneren en dat zag er nog veelbelovend uit.
Ja maar viel daarna flink terug.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goals maken kan hij wel hoor, als hij goed bedient wordt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maar eerst moet Bojan wel even laten zien dat hij goals kan scoren hier.
Is ook een goede speler mist alleen elke vorm van wedstrijdritme maar goed hij is hier kennelijk al afgeschrevenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoezo is hij een goede speler volgens jou?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook een goede speler mist alleen elke vorm van wedstrijdritme maar goed hij is hier kennelijk al afgeschreven
Deze gaat ook weg, kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wil je nou eens ophopuden met het weghalen van mijn posts meneer Raja, volgens mij doe ik niks verekeerds en ik zeg niks kwetsend hier dus er is totaal geen reden om mijn posts weg te halen, sterker nog jij maakt misbruik van jouw macht...
![]()
En in plaats van dat je mijn post weghaald verwacht ik een antwoord van je!
Voor het niveau groningen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is hij een goede speler volgens jou?
Tot volgende weekquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Kom naar feedback, hier over Ajax.
Ach ze zijn allebei geen toppers. Serero fantastische techniek maar vaak dom balverlies. En Klaassen is wel degelijk, maar voegt geen ene reet toe en speelt verstoppertje op het middenveld. Deze twee kunnen Eriksen in elk geval niet opvolgen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Klaassen is als Serero. Eerst lijkt het wat, daarna valt het tegen. Al heb ik liever Klaassen dan Serero.
Serero is veel te onrustig in zijn hoofd dat hebben veel afrikaanse spelers alleen Serero is daarbij ook nog klein dus dat is gedoemd te mislukken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Klaassen is als Serero. Eerst lijkt het wat, daarna valt het tegen. Al heb ik liever Klaassen dan Serero.
Inderdaad. Serero vind ik teveel een blind paard. Klaassen lijkt mij beter te sturen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ze zijn allebei geen toppers. Serero fantastische techniek maar vaak dom balverlies. En Klaassen is wel degelijk, maar voegt geen ene reet toe en speelt verstoppertje op het middenveld. Deze twee kunnen Eriksen in elk geval niet opvolgen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Kom naar feedback, hier over Ajax.
Beiden niet goed genoeg vrees ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Serero lijkt net 6. Hij kan wel voetballen, dat liet hij op sommige momenten bij Jong Ajax ook wel zien. Maar het is vaak ook veel te slordig en dom.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Serero is veel te onrustig in zijn hoofd dat hebben veel afrikaanse spelers alleen Serero is daarbij ook nog klein dus dat is gedoemd te mislukken.
Klaassen is echt het gevolg van de Van Gaal jeugdopleiding. Alleen maar gericht op het team, maar kan als het lastig wordt niet zelf wat bedenken. Sowieso past hij niet echt in het combinatiespel denk ik, biedt zich te weinig aan op het middenveld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Inderdaad. Serero vind ik teveel een blind paard. Klaassen lijkt mij beter te sturen.
Mist een goede opleiding daar in Afrika.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero lijkt net 6. Hij kan wel voetballen, dat liet hij op sommige momenten bij Jong Ajax ook wel zien. Maar het is vaak ook veel te slordig en dom.
Goede pass, overzicht, scorend vermogen en goede functionele techniekquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is hij een goede speler volgens jou?
Meleg is een buitenspeler tochquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen moet Eriksen opvolgen. Of Meleg.
Ja als je in die jaren alleen maar achter antilopes aan het aanrennen bent, mis je toch een groot deel van je jeugdopleiding.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Mist een goede opleiding daar in Afrika.
Het is vooral wat degelijk, maar niks bijzonders.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede pass, overzicht, scorend vermogen en goede functionele techniek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |