quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:48 schreef Kyara het volgende:
Ik ga ook even kort een foto plaatsen. Ik heb eindelijk mijn buikenfoto's achter elkaar gezet. Soort van afsluiting zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
Even een vraag over vaccinaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poortwachter.. en wat zie ik dan voor mij? Idd Ghostbusters!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:42 schreef Spirit82 het volgende:
En terecht Logi. Maar mag zij dan wel worden geent op dit moment of is het wellicht beter entingen uit te stellen of in het ziekenhuis te geven?
Ik kan me niet voorstellen dat ze echt dr kind al met 4 maanden pindakaas gaf, dat plakt toch veel te veel aan gehemelte? Dus misschien haalt ze dr herinneringen wat door elkaar, maar alsnog.quote:
Nou, dat vind ik nog heel vriendelijk en positief gedacht, ik dacht meer op zn Pessies, maar dan nog wat meerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:59 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze echt dr kind al met 4 maanden pindakaas gaf, dat plakt toch veel te veel aan gehemelte? Dus misschien haalt ze dr herinneringen wat door elkaar, maar alsnog.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:57 schreef pessie het volgende:
Olf![]()
Het idee dat je zomaar brood stopt in de baby van een ander is al. En dan ook nog afgekloven en ook nog pindakaas en dan vind ze ook nog je baby moeilijk. Ik denk dat ik haar een beetje heel erg raar vind
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:09 schreef Mineola het volgende:
Ah, Gulara verwoordt het meer op mijn manier
"Ik ben niet zo gewend aan moeilijke veertigers, normaal eten ze alles!"quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:02 schreef Gulara het volgende:
Olf!Echt de ergernis!
Wat een raar wijf.
Ik zou gewoon eerstvolgende keer een kliekje mee naar je werk nemen en dat zo in haar mond proppen. Iets met saus en stukjes of zo.![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:15 schreef Olf het volgende:
[..]
"Ik ben niet zo gewend aan moeilijke veertigers, normaal eten ze alles!"
Kun je het op film opnemen voor mij?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:15 schreef Olf het volgende:
[..]
"Ik ben niet zo gewend aan moeilijke veertigers, normaal eten ze alles!"
Als ik morgen een ton of meer win in de Staatsloterij doe ik het, nu heb ik mijn schamele loontje nog even nodig tot ik een grotemensenbaan heb ooitquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:19 schreef Gulara het volgende:
[..]
Kun je het op film opnemen voor mij?
Interessant, ligt lekker veilig en knus waarschijnlijk. E. ligt al een tijd ingebakerd en in slaap vallen gaat helemaal prima ondertussenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Sparkling, even een tip waar je misschien niets aan hebt, maar E slaapt hier alleen op het kinderdagverblijf echt goed; daar ligt ze in een diepe hangmat. Dus ze ziet niks, ligt lekker 'geknuffeld' in de doek, en ze schommelt.
Verwacht niet dat een kinderarts met zoiets komt, dus wilde het toch eens aandragen.
Ja, dat was mijn eerste zorg eigenlijk. Een reactie op pinda is meestal geen kattenpis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:42 schreef Gulara het volgende:
Suiker klinkt fijn idd, hopen dat ze snel terug belt.
Spees, foto?![]()
Olf ik zat ook nog te bedenken dat kinderen toch ook nog best wel regelmatig allergisch voor (pinda)noten kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Spees_Eend op 09-08-2013 17:41:22 ]
Omgquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:24 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja, het is vooral vervelend met werk aangezien het enorm op mijn keel/stem slaat ala mevr schuurman
Thanks
Shit, sorry, kan niet meer omdat het topic dicht is!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Enfie, zou jij mijn foto uit je spoiler willen halen? Thanx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |