quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:48 schreef Kyara het volgende:
Ik ga ook even kort een foto plaatsen. Ik heb eindelijk mijn buikenfoto's achter elkaar gezet. Soort van afsluiting zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
Even een vraag over vaccinaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poortwachter.. en wat zie ik dan voor mij? Idd Ghostbusters!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:42 schreef Spirit82 het volgende:
En terecht Logi. Maar mag zij dan wel worden geent op dit moment of is het wellicht beter entingen uit te stellen of in het ziekenhuis te geven?
Ik kan me niet voorstellen dat ze echt dr kind al met 4 maanden pindakaas gaf, dat plakt toch veel te veel aan gehemelte? Dus misschien haalt ze dr herinneringen wat door elkaar, maar alsnog.quote:
Nou, dat vind ik nog heel vriendelijk en positief gedacht, ik dacht meer op zn Pessies, maar dan nog wat meerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:59 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze echt dr kind al met 4 maanden pindakaas gaf, dat plakt toch veel te veel aan gehemelte? Dus misschien haalt ze dr herinneringen wat door elkaar, maar alsnog.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:57 schreef pessie het volgende:
Olf![]()
Het idee dat je zomaar brood stopt in de baby van een ander is al. En dan ook nog afgekloven en ook nog pindakaas en dan vind ze ook nog je baby moeilijk. Ik denk dat ik haar een beetje heel erg raar vind
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:09 schreef Mineola het volgende:
Ah, Gulara verwoordt het meer op mijn manier
"Ik ben niet zo gewend aan moeilijke veertigers, normaal eten ze alles!"quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:02 schreef Gulara het volgende:
Olf!Echt de ergernis!
Wat een raar wijf.
Ik zou gewoon eerstvolgende keer een kliekje mee naar je werk nemen en dat zo in haar mond proppen. Iets met saus en stukjes of zo.![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:15 schreef Olf het volgende:
[..]
"Ik ben niet zo gewend aan moeilijke veertigers, normaal eten ze alles!"
Kun je het op film opnemen voor mij?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:15 schreef Olf het volgende:
[..]
"Ik ben niet zo gewend aan moeilijke veertigers, normaal eten ze alles!"
Als ik morgen een ton of meer win in de Staatsloterij doe ik het, nu heb ik mijn schamele loontje nog even nodig tot ik een grotemensenbaan heb ooitquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:19 schreef Gulara het volgende:
[..]
Kun je het op film opnemen voor mij?
Interessant, ligt lekker veilig en knus waarschijnlijk. E. ligt al een tijd ingebakerd en in slaap vallen gaat helemaal prima ondertussenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Sparkling, even een tip waar je misschien niets aan hebt, maar E slaapt hier alleen op het kinderdagverblijf echt goed; daar ligt ze in een diepe hangmat. Dus ze ziet niks, ligt lekker 'geknuffeld' in de doek, en ze schommelt.
Verwacht niet dat een kinderarts met zoiets komt, dus wilde het toch eens aandragen.
Ja, dat was mijn eerste zorg eigenlijk. Een reactie op pinda is meestal geen kattenpis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:42 schreef Gulara het volgende:
Suiker klinkt fijn idd, hopen dat ze snel terug belt.
Spees, foto?![]()
Olf ik zat ook nog te bedenken dat kinderen toch ook nog best wel regelmatig allergisch voor (pinda)noten kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Spees_Eend op 09-08-2013 17:41:22 ]
Omgquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:24 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja, het is vooral vervelend met werk aangezien het enorm op mijn keel/stem slaat ala mevr schuurman
Thanks
Shit, sorry, kan niet meer omdat het topic dicht is!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Enfie, zou jij mijn foto uit je spoiler willen halen? Thanx!
Woaaaaa de wattes?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Geeft niks hoor! Had m al van de host verwijderd. Dus nu staat ie hoogstens nog in de cache van mensen
OMG ik lijk wel een ICT-er met mijn toffe jargon!
Die waren allemaal scheelquote:
Nee. Maar klinkt wel naar! Sneuquote:En ontopic:
Blijft jullie kind er ook wel eens? Opkomende melk that is.
Pi ligt soms volledig in paniek naar adem te happen.Ik moet em dan echt even overeind houden om weer lucht te krijgen. Herkenbaar?
Vandaar ook mijn rijkelijk woeste reactie. Sowieso: brood in andermans kind stoppenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:42 schreef Gulara het volgende:
Suiker klinkt fijn idd, hopen dat ze snel terug belt.
Spees, foto?![]()
Olf ik zat ook nog te bedenken dat kinderen toch ook nog best wel regelmatig allergisch voor (pinda)noten kunnen zijn.
Ach jeetje wat naarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:54 schreef Gulara het volgende:
Ooh post ook even de andere 69 dan!![]()
En ontopic:
Blijft jullie kind er ook wel eens? Opkomende melk that is.
Pi ligt soms volledig in paniek naar adem te happen.Ik moet em dan echt even overeind houden om weer lucht te krijgen. Herkenbaar?
Nou dat is het probleem, het is volledig random tussen de voedingen in. Laatst midden in de nacht een keer. Niet dagelijks maar wel vaak genoeg dat het op begint te vallen.quote:
Post eerst die foto nog maar een keer want ik was te laatquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Fotootje van mijn bruin uitgevallen haar nog even (omdat dat zo on topic is ), maar dan moet Kyara zo ook een foto van haar geverfde voet plaatsen!
Het wordt echt steeds leuker. NOG leuker!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:23 schreef Gulara het volgende:
Ja genoeg mogelijkheden om het aan te kaarten. Kom alleen vaak eerst even hier even polsen.
Het loopt hier tegen twaalven vr avond dus zal volgende week eens kijken.
Ooh en Pi is vijf maanden!En hij wordt steeds leuker! Bizar!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:23 schreef Gulara het volgende:
Ja genoeg mogelijkheden om het aan te kaarten. Kom alleen vaak eerst even hier even polsen.
Het loopt hier tegen twaalven vr avond dus zal volgende week eens kijken.
Ooh en Pi is vijf maanden!En hij wordt steeds leuker! Bizar!
![]()
![]()
Suiker, altijd als ik jou zie posten over F, dan ga ik altijd vergelijken en bedenken wat A daar precies mee doet. Anderhalf uur vermaak heeft hij (nog) niet zo. Brabbelen doet hij wel en hij vindt zijn knuffeltje toch wel leuk. En is verslaafd aan zijn handjes. In bad, tijdens het aankleden, verschonen en soms tijdens het voeden, die vuistjes moeten in zijn mondje!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:37 schreef Suikertante het volgende:
F en de Daily Olf
Jullie schrijven zo van alles op, maar ik vind het nog lastig hoor om zulke dingen te zien!
Hij is in elk geval goedlachs en ook bij vreemden, maar in grote groepen kan hij nog wel eens verlegen zijn.
Wat ik leuk vind is dat hij zichzelf erg goed kan vermaken dus ik denk (hoop) dat hij enigszins creatief wordt. Hij kan echt hele gesprekken voeren met een doekje, heeft dan de grootste lol, en we kunnen hem rustig zo een uur of soms zelfs anderhalf laten liggen. Dan moét je toch fantasie hebben
En hij wordt vermoedelijk niet echt het zonnebaad-type
Pi 5 maanden!Naar adem happen ken ik niet nee. Wel tijdens de fles soms hoor, dat ik hem even helemaal rechtop zet omdat hij zich verslikt. Maar hij komt er dan prima uit.
Féline heeft dat de laatste tijd weer vaak. We zijn er een tijdje vanaf geweest. Ze loopt dan helemaal rood aan en heeft dan last van haar maagzuur. Ik ben dan altijd pas gerust als ze weer huiltquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:17 schreef Gulara het volgende:
Bedje weer omhoog is een optie hoewel hij ook vaak in ons bed ligt. Maar het gebeurt vooral overdag, bijvoorbeeld vandaag toen ie op z'n aankleedkussen lag. Of in de box, op de bank, op een kleed.
Bummer, had gehoopt dat het heel herkenbaar was.niet dat ik die van jullie dat aan wil doen, maar jullie snappen me wel he
![]()
Herkenbaar allemaal! Hij kan nu sinds een paar dagen ook dingen met twee handen vasthouden, half per ongeluk. En hij houdt steeds zijn handjes vastquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Suiker, altijd als ik jou zie posten over F, dan ga ik altijd vergelijken en bedenken wat A daar precies mee doet. Anderhalf uur vermaak heeft hij (nog) niet zo. Brabbelen doet hij wel en hij vindt zijn knuffeltje toch wel leuk. En is verslaafd aan zijn handjes. In bad, tijdens het aankleden, verschonen en soms tijdens het voeden, die vuistjes moeten in zijn mondje!
Laatst stak hij zijn vingers ineens te diep naar binnen waardoor hij zo zachtjes aan stikte.Schrok mij rot, gelijk had hij rode ogen en neus. Gelukkig ging het snel beter maar jeetje zeg.
![]()
Oh en sindskort grijpt hij heel bewust naar dingen. Zo trok hij laatst enthousiast aan een blad van de palmboom van zijn speelkleed.En hij pakt dingen aan enzo.
ik had billencreme+maizena gebruikt de ene keer dat Ean luieruitslag had.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Fieder, nog een minuutje danzo spannend is het niet hoor
Een vraagje over luieruitslag... S heeft dat nog nooit eerder gehad dus ik heb geen idee. Hij heeft ineens vuurrode billen. Geen bultjes, pukkeltjes, niks is open. Alleen heel rood en het lijkt wel pijn te doen. Kan ik dan het beste vaseline gebruiken om het vet te houden, of Sudocrem om te verkoelen/uit te drogen? Of die maizenatip die ik laatst ergens las?
Haha! Zo van "BIJT MAAR DOOR DE PIJN HEEN! JE BENT TOCH EEN VENT!"quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:50 schreef Suikertante het volgende:
Silvijn met rode billetjes en eend in zijn mond.![]()
![]()
Nee héél zielig man!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:51 schreef Ticootje het volgende:
Oh in navolging van suiker ben ik dus ook naar de gyn geweest voor m'n kutbult. Woensdag terug naar de uroloog om te zien of het een uitstulping is of in contact staat met de urinebuis. Zo niet gaat hij in m'n doos snijden.
Dus nu komt het eigenlijk door mij dat iemand misschien in jouw doos gaat snijdenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:51 schreef Ticootje het volgende:
Oh in navolging van suiker ben ik dus ook naar de gyn geweest voor m'n kutbult. Woensdag terug naar de uroloog om te zien of het een uitstulping is of in contact staat met de urinebuis. Zo niet gaat hij in m'n doos snijden.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Fieder, nog een minuutje danzo spannend is het niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB wat gaaf![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:38 schreef Fieder het volgende:
[..]![]()
![]()
ik was weg
Tico mag ik vragen waar die bult precies zit? Buitenkant of binnenkant?Binnen, voor aan het begin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB wat gaaf
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |