Nee ik bedoel dat het uit laten spuiten minder erg is als de tandarts waar jij zo'n fobie voor hebt!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wel als het daar continue ontsteekt!
Dan doet het pijn![]()
![]()
Nouja als dat mij van die godvergeten hoere tering hoge piep afhelpt.
Is dat het wel waard.
Ik heb mijn electrische opgevoert tot niveau electrische stoel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:32 schreef ToT het volgende:
SCHIJT HOERENVLIEGEN!!!!!
Ik moet echt een keer een normale vliegenmepper kopen!De lamp is redelijk effectief, maar niet 100% en de electrische vliegenmepper is volkomen kut. Zuipt batterijen en als de batterijen nog halfvol zijn, werkt het amper meer. Oplaadbare batterijen zijn helemaal knudde in die dingen.
Goedemiddag...goede MIquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb mijn electrische opgevoert tot niveau electrische stoel.
Voor wespen.
Er is maar 1 ding wat ik erger vind dan Fransen en de tandarts.
Wespen.
Als ik een wesp zie dan gaan mijn handjes echt in de lucht en ren ik weg met het geluid van een chinees hentai meisje dat verkracht word door een monster.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb mijn electrische opgevoert tot niveau electrische stoel.
Voor wespen.
Er is maar 1 ding wat ik erger vind dan Fransen en de tandarts.
Wespen.
Als ik een wesp zie dan gaan mijn handjes echt in de lucht en ren ik weg met het geluid van een chinees hentai meisje dat verkracht word door een monster.
Ga je ook praten?quote:
Wij hadden hier laatst ook een nest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja ik had hier een wespennest in mijn schuur. Hele lading gif lopen spuiten, honderden dode wespen, en anderhalve week later of zo trof ik weer honderden dode wespen door mijn hele schuur aan. Waarschijnlijk larven die uitgekomen waren.
quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wij hadden hier laatst ook een nest.
Heb serieus een week bij schoonpaps geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |