quote:
vandaag vrij en uitbrakken?quote:
quote:
jij bent ook niet arachidequote:
geen spotify hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
true that ...
Radioactive (Extended Radio Edit), a song by Brave New Radio on Spotify.
Was niks bijzonders hoor, verzoek om op het rooster te komen.quote:
Ik had een een zelfde fubar >.< maar dan op het werkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Was niks bijzonders hoor, verzoek om op het rooster te komen.
Je pikt toch niet de uren die ik op het oog had he?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Was niks bijzonders hoor, verzoek om op het rooster te komen.
Goeie morgenquote:
Vinniieeeequote:
quote:
nu je snaveltje nogquote:
En later die andere bij die griet: "I give you water from my body!" en tuft d'r recht in d'r bek!quote:
Moest ik ff op googlen. Vervelend man!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:17 schreef Insomnium het volgende:
Ja hoi.
Ik ben net terug van de dokter.
Tinnitus.
Ja langzaam bekroop het mij de laatste weken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Moest ik ff op googlen. Vervelend man!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja langzaam bekroop het mij de laatste weken.
Werd er gisteravond echt gek van.
Zon hoge piep in je oor. CONTINUE.
Ze gaan volgende week kijken of het iets in het oor zelf is of dat het een gehoorbeschadeging is voor altijd.
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]Joy!
Blootgesteld geweest aan hard geluid enkele weken terug?
Het hoeft ook niet eens in het oor zelf te zitten; het kan ook in het deel van je hersenen zitten dat met het gehoor te maken heeft.
Hmmm kan best kloppen. Als ik meer oorsmeer heb, heb ik sneller last van oorpijn (licht ontstoken) en idd ook meer dat gepiep.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Nouja ze zeiden dat het waarschijnlijk een ontsteking is in mijn oor.
Omdat mijn rechter oor extreem vochtig is van binnen.
Kan ook een blokkade zijn van oorsmeer wat door de jaren heen is opgebouwt.
Dat weten ze nog niet. Volgende week naar een KNO arts.
Hmm als het een kwestie van een aantal weken/maanden is, denk ik sowieso echt wel dat het oorsmeer en oorontsteking is. Ik verstond op een gegeven moment ook geen ene zak meer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:24 schreef Insomnium het volgende:
Ik dacht eerst dat ik gewoon aan het hallucineren was zoals wel vaker.
Maar ik ben ook gewoon doof aan het worden lijkt het wel.
In het slechtste geval is het door alle luide muziek van de afgelopen jaren en gaat het niet meer weg.
Dus dat is echt pure aids.
Laten we hopen dat het gewoon een blokkade is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm kan best kloppen. Als ik meer oorsmeer heb, heb ik sneller last van oorpijn (licht ontstoken) en idd ook meer dat gepiep.
Wel klote; met het douchen spoel ik mijn oren gewoon goed uit, maar eens in de zoveel jaar zit ik toch weer bij de huisarts om de boel uit te laten spuiten. De laatste keer kregen ze het niet in 1 keer schoon en moest ik later terug komen. Toen het vervolgens de assistente nog niet lukte, moest de huisarts er zelf bij komen om het af te maken. Ze hebben zo'n apparaatje met zo'n pulserende waterstroom. Die hebben ze echt meerdere keren moeten hervullen toen!
Klopt @ zelfmoord, of de eigen trommelvliezen doorprikken om er van af te komen, terwijl dat geen ene flikker helpt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het gewoon een blokkade is.
Heb gelezen dat meerdere mensen met tinnitus zelfmoord hebben gepleegt omdat ze er compleet gek van werden
En oren laten uitspuiten heb ik nog nooit gehad
Schijnt vrij onplezierig te zijn.
Heb een fobie voor de tandarts.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt @ zelfmoord, of de eigen trommelvliezen doorprikken om er van af te komen, terwijl dat geen ene flikker helpt.
Ja oren laten uitspuiten is idd niet echt prettig, maar er zijn echt wel ergere dingen. Het is minder erg dan de tandarts!
Ah!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heb een fobie voor de tandarts.
Dus een amputatie klinkt aantrekkelijker dan de tandarts.
Wel als het daar continue ontsteekt!quote:
Oh!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef dungen het volgende:
[..]
Als ik kan inloggen met de gegevens die ik nu heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |