quote:
Ja, ik ben best eng en zo. Poezen rennen ook altijd weg en verstoppen zich in jassen en zo (incrowd grap hihi).quote:
Zo eng dat ik spontaan pauze ga nemenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik ben best eng en zo. Poezen rennen ook altijd weg en verstoppen zich in jassen en zo (incrowd grap hihi).
Ik vind je rechter schouder eerder aanstootgevend.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
omg lol die moet ik hier hebben
[ afbeelding ]
www.poolseschoonmaakstershuren.nlquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:23 schreef arachide. het volgende:
Ik ben brak en mijn huis is echt overal trashed. Hålp
wild feestje gehad?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:23 schreef arachide. het volgende:
Mja, kwam ook maar omdat ik het ritmegevoel van een pinguin hebquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:12 schreef Kally het volgende:
Die kat was wel leuk pinguin, eerlijk is eerlijk. Je verwacht het niet he? [Bertvissermodus]
Ik ben ook brakquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:23 schreef arachide. het volgende:
Maar hoe dan ook het was wel lachen tussen die jassen ineens een kat vindenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, kwam ook maar omdat ik het ritmegevoel van een pinguin heb
Mijn 2 beste vrienden, mijn vriend en ik. Dus dat viel mee. Maar 3 mannen maken echt een teringbende. En ik was te stoned om het op te merken. We hadden echt zulke erge munchies. Er zijn 4 stokbroden, 3 pizza's, een pakje tucjes en een complete rijsttafel doorheen gegaanquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn 2 beste vrienden, mijn vriend en ik. Dus dat viel mee. Maar 3 mannen maken echt een teringbende. En ik was te stoned om het op te merken. We hadden echt zulke erge munchies. Er zijn 4 stokbroden, 3 pizza's, een pakje tucjes en een complete rijsttafel doorheen gegaan
Beest was wss bang dat ik op hem ging zittenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook het was wel lachen tussen die jassen ineens een kat vinden
Shakes handquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |