Ach, verschil zal men niet merkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Gevaar dat je iq meteen een stuk minder is.
Ik ook, want ik heb vanaf 4k terug lopen lezen, maar heb niets kunnen vindenquote:
Ik durf zo maar te beweren van welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, verschil zal men niet merken
Dat gaan we uitvechten via een potje de slimste mensquote:
en van jouquote:
Zij heeft een fakking chille stemquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en van jou
en van maria mena, die nu aan het zingen is op 3fmwould wife
Ik ook van jou beebquote:
quote:
Jij hebt iig een paar uur geslapenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:37 schreef Kally het volgende:
Ik mis ook de nodige uurtjes maar het was het waard
Ja dikke vingers op mijn tousjjjscreen is niet tofquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]![]()
Post toch een stuk fijner met een normaal toetsenbord enzo
Heb ik geslapen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jij hebt iig een paar uur geslapen
Ik heb gisternacht tot een uur of half 3 WipeOut gedaan met m'n zwager, op de PS3.
En toen thuis maar FOK! enzo gedaan
Nee en laat ik nu echt fucking dikke vingers hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dikke vingers op mijn tousjjjscreen is niet tof
quote:
uhuhquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:37 schreef Kally het volgende:
Ik mis ook de nodige uurtjes maar het was het waard
still don't know what this is about.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
Beter een aandachtshoer dan een manipulatief kutwijf....
Ergo I do not fucking care.
Lola heeft gesprokenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
Beter een aandachtshoer dan een manipulatief kutwijf....
Ergo I do not fucking care.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |