Ik ga maar eens slapenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 04:12 schreef Insomnium het volgende:
Hallon hier wat liefs van mij voor jullie wanneer jullie wakker worden.
Hoop dat jullie allemaal een fijne dag gaan hebben.
Ik ga ondertussen verder schrijven aan mijn boek.
Misschien post ik binnenkort wel het eerste hoofdstuk
Goedenavondquote:
Goedenmorgenquote:
Ik doe er 1 met je meequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:39 schreef Lt.Surge het volgende:
* Lt.Surge praat nog steeds tegen zichzelf maar doet maar een algemene mededeling dat ik veilig ben aangekomen![]()
Nu eerst, een sigaret.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo iedereen nu zn hart gelucht kunnen we weer normaal verder
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Nou, omdat ik vandaag in een goeie bui benquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Moguhh aan all aandachts hoerenVolgens mij heb ik iets gemist...*terug lezen doet*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo iedereen nu zn hart gelucht kunnen we weer normaal verderI'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Weet je het zeker? Gevaar dat je iq meteen een stuk minder is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou, omdat ik vandaag in een goeie bui ben
[..]
Volgens mij heb ik iets gemist...*terug lezen doet*
Nu de vraag wil die dat ook met jouquote:
En waarom dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
Ik ben er weg van, en misschien wel voor een tijdje, 't gaat weer heel lekker allemaal..
Read up i guesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |