SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[opnieuw omdat Sankaku niet van hotlinken houdt.]quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kirino is het slechtste meisje, snap dat.
Maar is dit een OVA ofzo?
Aandoenlijk. Aan de ene kant verbaast het me dat we deze nog nooit als TT gehad hebben, maar aan de andere kant stoor ik me aan het gebrek aan tildes en Caps Lock in deze TT.quote:
Of ze de beste is weet ik niet, maar zoveel haat verdient Kirino echt niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[opnieuw omdat Sankaku niet van hotlinken houdt.]
[ afbeelding ]
Kirino? Het slechtste meisje? Laat me niet lachen!
Dit zijn trouwens de laatste drie afleveringen die als OVA uitgebracht worden, omdat weetikveel.
[..]
Aandoenlijk. Aan de ene kant verbaast het me dat we deze nog nooit als TT gehad hebben, maar aan de andere kant stoor ik me aan het gebrek aan tildes en Caps Lock in deze TT.
BEN IK KAWAAIID? UGUUU~!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hij is gek geworden door z'n gestoorde imouto denk ik.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kukuku~Helemaal super.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Godverdomme ArasuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We weten toch trouwens allemaal hoe OreImo gaat eindigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Godverdomme Arasu
We weten toch trouwens allemaal hoe OreImo gaat eindigen?Alles blijkt een droom van Kyousuke. De volgende ochtend zitten ze samen aan tafel, en Kirino doet tsun tegen hem, en Kuroneko bestaat niet, en Kirino heeft geen animecollectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Alles blijkt een droom van Kyousuke. De volgende ochtend zitten ze samen aan tafel, en Kirino doet tsun tegen hem, en Kuroneko bestaat niet, en Kirino heeft geen animecollectie.
Een Manami einde dus... Ik weet niet of ik daarmee kan leven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Alles blijkt een droom van Kyousuke. De volgende ochtend zitten ze samen aan tafel, en Kirino doet tsun tegen hem, en Kuroneko bestaat niet, en Kirino heeft geen animecollectie.
Je suggereert toch niet dat communisten hun persoonlijke hygine verwaarlozen he?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
KGB, vieze communisten
[ afbeelding ]
It is tiem.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arasu, vervolg op S1
http://myanimelist.net/anime/18617/Girls_und_Panzer_Movie
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een Manami einde dus... Ik weet niet of ik daarmee kan leven.
Daar heeft hij veel tijd in gestoken!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:53 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Voor de 新劇の巨人, shingeki no kyojin kijkers
Kijk, dit is wat we nodig hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arasu, GIRLS UND KRIEGSMARINE get hype
Snap niet dat average series als dat een vervolg krijgen maar iets als Durarara niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arasu, vervolg op S1
http://myanimelist.net/anime/18617/Girls_und_Panzer_Movie
Omdat, heeft het eerste deel goed verkocht en is er nog materiaalquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap niet dat average series als dat een vervolg krijgen maar iets als Durarara niet.
Dat geldt voor Durarara ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Omdat, heeft het eerste deel goed verkocht en is er nog materiaal
Nah, straks word ik nog gezien door bekenden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:33 schreef otaku-desu het volgende:
zijn er hier mensen die naar one ok rock gaan in de melkweg?
Huh? Als je bekenden hebt die je bij een ONE OK ROCK optreden tegen zou kunnen komen, dan is dat iets wat je zou moeten weten? Al is het maar om ze belachelijk te maken omdat ze naar j-rock luisteren,quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nah, straks word ik nog gezien door bekenden.
hey mausuuuquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nah, straks word ik nog gezien door bekenden.
Ineens schiet het door me heen. WAAROM ben hieraan nog niet begonnen? Moet ik binnenkort toch echt doen.quote:
NEE NU!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ineens schiet het door me heen. WAAROM ben hieraan nog niet begonnen? Moet ik binnenkort toch echt doen.
Je begint bij episode 1quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb hetzelfde met SBY 2199, ik wil er aan beginnen maar doe het niet en hou mezelf ondertussen voor dat het komt omdat ik niet niet weet waar ik moet beginnen, maar dat is eigenlijk ook niet helemaal waar.
Van welke serie? En in welke volgorde kijk je de films?quote:
Je kan ofquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Van welke serie? En in welke volgorde kijk je de films?
Shiki al gezien?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:02 schreef shibal het volgende:
Net "another" afgekeken. Kwa horror viel het wel mee, Iemand nog een suggestie voor een echt enge horror anime?
Ik denk dat er weinig echt enge anime zijn, vooral ook omdat wat je eng vind in anime vaak anders is dan in films waar het doorgaans wat gemakkelijker is om bang te zijn voor het leven van een personage. De acteurs hebben tenslotte alle gezichtsspieren van de mens tot hun beschikking, terwijl wat tekenfilms met gezichtsuitdrukkingen kunnen doen beperkt is. Daarom moet angst in anime meer van het gebeuren komen dan van de angst die het personage beleeft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:02 schreef shibal het volgende:
Net "another" afgekeken. Kwa horror viel het wel mee, Iemand nog een suggestie voor een echt enge horror anime?
De eerste vijf afleveringen staan in de client!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je kan of
Yamato 2199 > Uchuu Senkan Yamato 2 > Uchuu Senkan Yamato 3>Uchuu Senkan Yamato: Kanketsu-hen > Uchuu Senkan Yamato: Fukkatsu-hen
of je kijkt Yamato 1 uit 1974 ipv Yamato 2199
er is overigens nog een kans dat de andere seizoenen ook worden hermaakt net als seizoen 1 maar dat weet ik niet zeker.
De subs zijn wel van nubles?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
De eerste vijf afleveringen staan in de client!
Nope, maar naar het zien van de trailer zeer zeker interessant. Ik hoor ook veel over de "when they cry" serie. Hoe staat deze in verhouding tot shiki qua engheid?quote:
Dat is 100% zeker. De Yamato BD's hebben maandenlang no.1 gestaan, zijn echt tienduizenden van verkocht. Van elke volume.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je kan of
Yamato 2199 > Uchuu Senkan Yamato 2 > Uchuu Senkan Yamato 3>Uchuu Senkan Yamato: Kanketsu-hen > Uchuu Senkan Yamato: Fukkatsu-hen
of je kijkt Yamato 1 uit 1974 ipv Yamato 2199
er is overigens nog een kans dat de andere seizoenen ook worden hermaakt net als seizoen 1 maar dat weet ik niet zeker.
Mooiquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is 100% zeker. De Yamato BD's hebben maandenlang no.1 gestaan, zijn echt tienduizenden van verkocht. Van elke volume.
2199 is echtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mooi, heb het origineel van elk seizoen al gezien maar 2199 is gewoon glorieus
Maar bij games(silent hill, fatal frame etc) wat ook geanimeerd is komt de engheid wel goed over. Daar ligt het dus niet aan. En qua sfeer/verhaallijn weten de Japanners dit over het algemeen goed over te brengen (ringu en grudge bijvoorbeeld). Dan zal dit bij anime toch ook niet veel anders moeten zijn toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig echt enge anime zijn, vooral ook omdat wat je eng vind in anime vaak anders is dan in films waar het doorgaans wat gemakkelijker is om bang te zijn voor het leven van een personage. De acteurs hebben tenslotte alle gezichtsspieren van de mens tot hun beschikking, terwijl wat tekenfilms met gezichtsuitdrukkingen kunnen doen beperkt is. Daarom moet angst in anime meer van het gebeuren komen dan van de angst die het personage beleeft.
Je hebt in Another waarschijnlijk al gemerkt dat hoe bang de personages zijn, en hoe veel detail er ook in de gezichten van de personages gaat terwijl ze bang zijn, dat hun angst niet echt aanstekelijk werkt. Ik vond het bijvoorbeeld gemakkelijker bang te zijn van de sfeer van paranoia die er daar heerste dan wat er ook gebeurde met de (bij)personages.
Alles wat onder het kader psychologische-horror valt verdient aanbeveling, gewoonweg omdat dit is wat werkt in anime.
Ep 22 van?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik gok erop dat ep 22 volgende week gesubt is.
Is allang gesubbed man, had het 2 dagen na BD release al 1080p gedownload met subs.quote:
ik wacht op die van nublesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is allang gesubbed man, had het 2 dagen na BD release al 1080p gedownload met subs.
In dat soort spellen is het meer schrik dan vrees waar de eningheid vandaan komt, ook zijn spellen immersiever en hebben jouw reacties vaak acute consequenties voor het spelverloop al dan niet het plot.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:17 schreef shibal het volgende:
[..]
Maar bij games(silent hill, fatal frame etc) wat ook geanimeerd is komt de engheid wel goed over. Daar ligt het dus niet aan. En qua sfeer/verhaallijn weten de Japanners dit over het algemeen goed over te brengen (ringu en grudge bijvoorbeeld). Dan zal dit bij anime toch ook niet veel anders moeten zijn toch?
Zoals F.E.A.R vroeger veel enger was dan elke horror film. Nu ben ik er immuum voor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In dat soort spellen is het meer schrik dan vrees waar de eningheid vandaan komt, ook zijn spellen immersiever en hebben jouw reacties vaak acute consequenties voor het spelverloop al dan niet het plot.
Het is een geheel ander medium. Een anime die zijn kijkers simpelweg aan het schikken probeert te maken, ik kan me erg geen herinneren, choqueren ja, maar alleen schikken nee, misschien Another dan, ja, maar dat was belachelijk.
Ik denk dat ik The Ring en The Grudge (noweeabo) eerder eng vond vanwege de de gezichtsuitdrukkingen van de personages en de, misschien voor mensen zonder voorkennis van de ideen over geesten die in de Japanse mythologie verankerd zijn, onbevattelijkheid van de klopgeesten.
Ik kan me niet voorstellen dat The Ring en Silent Hill zouden werken als anime.
Toen ik klein was vond ik de scene met de velociraptors in de keuken van het Jurrasic Park hoofdgebouw zo eng dat ik me vaak voor delen van de scene achter de bank verstopte terwijl de film. Tegenwoordig vind ik het idee dat ik me achter een bank zou verstoppen om die scene niet te zien veel enger. Hoewel ik die neiging nog wel eens krijg als ik Moccochi weer eens faliekant zie mislukken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoals F.E.A.R vroeger veel enger was dan elke horror film. Nu ben ik er immuum voor.
Deze is miscchien al oud:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In dat soort spellen is het meer schrik dan vrees waar de eningheid vandaan komt, ook zijn spellen immersiever en hebben jouw reacties vaak acute consequenties voor het spelverloop al dan niet het plot.
Het is een geheel ander medium. Een anime die zijn kijkers simpelweg aan het schikken probeert te maken, ik kan me erg geen herinneren, choqueren ja, maar alleen schikken nee, misschien Another dan, ja, maar dat was belachelijk.
Shiki had wel een aparte (goede) sfeer omzich heen hangen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:50 schreef shibal het volgende:
[..]
Deze is miscchien al oud:
http://comic.naver.com/webtoon/detail.nhn?titleId=350217&no=31
Maar zoiets valt toch ook wel in anime te verwerken? Maargoed, ik ben shiki aan het downloaden. Trailer zag er iig goed uit.
Ik kon die maar niet vindenquote:
ik heb het net gekekenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:33 schreef Qunix het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1359607
ooit, beste nemen ze wel de Gun gale arcquote:
seizoen 2? ze trappen weer indezelfde grap?quote:
Doen ze ook, maar de producers van SAO zijn atm bezig met een tv serie die in Juli is begonnen, dus ze zijn pas in December/Januari weer beschikbaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ooit, beste nemen ze wel de Gun gale arc
[ afbeelding ]
Bedoel je met in dezelfde grap trappen dat ze zich weer laten opsluiten in een virtuele wereld waarin ze een spel van leven of dood spelen? Zo ja, dat is niet het geval. Als het je echt boeit zou ik eens wat opzoeken over Gun Gale Online. Als er een nieuw seizoen komt, zal het daar op gebaseerd zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:13 schreef mschol het volgende:
[..]
seizoen 2? ze trappen weer indezelfde grap?
Kirito die het voor elkaar krijgt in een shooter alsnog een zwaard te hackenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ooit, beste nemen ze wel de Gun gale arc
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kirito die het voor elkaar krijgt in een shooter alsnog een zwaard te hacken
quote:
Ja jaquote:Kirito's avatar in GGO is the rare M9000 type, which is speculated to be the result of an extremely rare occurrence of the system misinterpreting the player's brain waves
Hm... ik kan het me allemaal niet meer zo goed herinneren. Was zij degene die een ueberzwaard uit drakendrollen maakte?quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm... ik kan het me allemaal niet meer zo goed herinneren. Was zij degene die een ueberzwaard uit drakendrollen maakte?
Geef toe, jij vond hem stiekem ook wel leuk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja, zoals ieder meisje in die hele serie.
2DPDquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geef toe, jij vond hem stiekem ook wel leuk.
?quote:
Ja ok, jij wil natuurlijk nog wel wat spanning in de relatiequote:Even serieus, Kirito is zo overpowered dat het belachelijk wordt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
?
[..]
Ja ok, jij wil natuurlijk nog wel wat spanning in de relatie
jan jan jaan!quote:
Bad endingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef Smoofie het volgende:
Heavens feel heeft 4 endings, welke zouden ze nemen, als ze HF nemen
ga...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Na 15x wordt het toch een beetje saai.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ga...
*kijkt op bakabt..
http://myanimelist.net/anime/13057
kijken
Klinkt diepquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ga...
*kijkt op bakabt..
kijken
Goed verwoord.lquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Klinkt diep
En je kunt nooit vaak genoeg Boku no Pico kijken.
22quote:
Waar kan ik die ergens afhalen? No torrents pls...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ga...
*kijkt op bakabt..
kijken
bakabt, werk maar gewoon met torrentsquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:02 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Waar kan ik die ergens afhalen? No torrents pls...
Heb gekeken op cyber12 en http://anime.thehylia.com/
Cute girls being cute.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:53 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Yuyu-shiki?
Ik vind er nergens iets van terug op IMDB?
En doen ze dat goed of slecht of is dat iets wat geen serie slecht kan doen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Cute girls being cute.
[ afbeelding ]
Pic related, God-tier Yui.
WAJOOO WAJOOOquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En doen ze dat goed of slecht of is dat iets wat geen serie slecht kan doen?
[ afbeelding ]
pic is relevant, shit-tier Yui
ken er geen 1quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:25 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Kan jij ze allemaal opnoemen?
Yui is niet shit-tierquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En doen ze dat goed of slecht of is dat iets wat geen serie slecht kan doen?
[ afbeelding ]
pic is relevant, shit-tier Yui
Die ga ik vandaag kijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:54 schreef banaantjeEE het volgende:
Oja, en The Garden of Words was schitterend. Jammer dat die maar 46 minuten duurt... maar wat een sfeer
Wat is het record eigenlijk?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:52 schreef gniffie het volgende:
One Piece, na 7 minuten begint de ep pas.
Nog nooit over nagedacht maar ik vind het een leuk idee. Misschien ga ik het ooit eens proberen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vraag me trouwens af of het mogelijk is om gewoon het verhaal goed te kunnen volgen door enkel die 'previously on' segmenten te kijken
watquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
maar dan zonder historisch besef en met LOL-ruimtewezens.
Moet je imo wel de battle scenes gaan kijken, daar draait het namelijk allemaal om in een Shounen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat is het record eigenlijk?
Vraag me trouwens af of het mogelijk is om gewoon het verhaal goed te kunnen volgen door enkel die 'previously on' segmenten te kijken
quote:
Ik verwijt SBY 2199 geen gebrek aan historisch besef. Wat ik probeerde over te brengen was dat ondanks de vele overeenkomsten tussen de twee series in mijn mening LotGH vooralsnog beter (whatever) is dan SBY 2199. Na 1 aflevering kan je het me kwalijk nemen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dit is trouwens een groter compliment dan hoe het misschien over komt.
Wat was de aanklacht?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:14 schreef SGYENZO het volgende:
WOOOOOOOOOOOHHHHHH BAN IS OVER *juicht*
Wees nou maar braaf, anders komen ze je halenquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Sfeerverziekend gedrag
randebielen
Ja, want dat gebeurt noooooit voor onzinquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wees nou maar braaf, anders komen ze je halen
JNG drama? Dat heeft volgens mij niks te maken met bansquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
ok, maar al die JNG drama is hier niet nodig.
gr
Weeral een ban?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:25 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
JNG drama? Dat heeft volgens mij niks te maken met bans
Maar genoeg we moeten zwijgen anders worden we allemaal geslagen.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:12 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
is pas mijn 2e de laatste.. 2 maanden..
De Tv airing heeft trouwens een hele andere opening vanaf ep 16quote:
27.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Koebie kijkt tegengentoppa? prachtserie, jammer dat die maar 8 afleveringen duurt.
8 afleveringen. 1 fanservice OVA. 1 film die alles samenvat.quote:
Huh? 27 episodes hoor. Tengen Toppa Gurren Lagann hebben we het over toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
8 afleveringen. 1 fanservice OVA. 1 film die alles samenvat.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
8 afleveringen. 1 fanservice OVA. 1 film die alles samenvat.
Deze weeks Space Brothers. Terminator en Porco Rosso.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:59 schreef Qunix het volgende:
Hxh, Space Bros en Titans kijken... Leuk avondje anime.
Ik zou de film niet direct na de serie kijken nee. Maar voor de nieuwe scenes is hij wel een kijkje waard imo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:59 schreef Kyubey het volgende:
Oke, ik download hem nu.
Of te wel, die film hoeft niet?
Naar Simons emoshit en Rossiu's truttigheid kijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
niet elke glorieuze aflevering kijken
ZEVENENTWINTIG episodes.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
ZEVENENTWINTIG episodes.
Plus nog een 'film' die de hoogtepunten beschrijft. Zelf niet gekeken, volgens mij geen nieuwe scenes.
Je hebt nu wel wat gespoiled met je 8 afleveringen en deze pic.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geloof in de mij die gelooft dat Tengen Toppa Gurren Lagann acht afleveringen heeft!
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geloof in de mij die gelooft dat Tengen Toppa Gurren Lagann acht afleveringen heeft!
SPOILER: nietlezenkyubeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Bedankt, nu weet ik datquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bedankt, nu weet ik datKamina is altijd aanwezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bedankt, nu weet ik datMaar er zijn maar ACHT afleveringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
TTGLPics van je verzameling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Humor in Space Bros is echt geweldigquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Deze weeks Space Brothers. Terminator en Porco Rosso.![]()
![]()
Laatste aflevering wasquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Humor in Space Bros is echt geweldig.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Pics van je verzameling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met net binnen bedoelde ik dat ik ze net op mijn pc heb ontvangen, snap je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen blurays of manga, alleen een paar volumes van Naruto.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Als backup van je huidige bluray collectie, neem ik aan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Met net binnen bedoelde ik dat ik ze net op mijn pc heb ontvangen, snap je?Ik heb geen blurays of manga, alleen een paar volumes van Naruto.
Hmm, pics van je anime map op je pc?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 20:33:08 ]![]()
die is hugequote:Op zondag 11 augustus 2013 20:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als backup van je huidige bluray collectie, neem ik aan?
Hmm, pics van je anime map op je pc?
gr gr/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik heb laatst praktisch alles verwijderd. De FMA:B blurays. Ao no Ex, episode 1-500 van One Piece etc. Ik heb alleen nog een to watch lijstje, zal straks even een screenshotje maken. En nee, niet als backup, want de TTGL blurays zijn nog maar net uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als backup van je huidige bluray collectie, neem ik aan?
Hmm, pics van je anime map op je pc?''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb laatst praktisch alles verwijderd.
ik heb een backup van het gros van mijn anime op een nasje staan(hoarder much?)
![]()
Ja maar juist omdat ik zo'n hoarder ben heb ik het een en andere verwijderd, als ik iets opnieuw wil zien download ik het wel weer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik heb een folder voor anime pics met 6500 afbeeldingen
Geen backup, maar ik bewaar alles wel weer, incl 500+ episodes One Piece die ik ws toch nooit meer terugziequote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik wil niks opnieuw hoeven downloaden (enhet risico te lopen dat ik het niet meer kan vinden)quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja maar juist omdat ik zo'n hoarder ben heb ik het een en andere verwijderd, als ik iets opnieuw wil zien download ik het wel weer.Ik heb een folder voor anime pics met 6500 afbeeldingen
ditto voor naruto /naruto shippuudenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen backup, maar ik bewaar alles wel weer, incl 500+ episodes One Piece die ik ws toch nooit meer terugzie![]()
![]()
Bleach ga ik wel denk ik verwijderen scheelt een paar gb
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Verspreid over verschillende mappen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Ik heb maar zo'n 500gb gedownload. Ik download niet alles, alleen wat het echt waard is.AFCA
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:45 schreef Kyubey het volgende:
Verspreid over verschillende mappen:Welcome to the NHK, nice, moet ik ook nog downloaden kopen en kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben na 1 episode gestopt, Robin had hem me aangeraden. Toen de koelkast ging dansen dacht ik wtf en schakelde ik weer over op mijn wekelijkse 4-koma adaptie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Welcome to the NHK, nice, moet ik ook nog downloaden kopen en kijken.Helemaal super.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben na 1 episode gestopt, Robin had hem me aangeraden. Toen de koelkast ging dansen dacht ik wtf en schakelde ik weer over op mijn wekelijkse 4-koma adaptie.. Welcome to NHK is goed, kijken gvd
AFCA
OKE BROEDERquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Welcome to NHK is goed, kijken gvd
Helemaal super.![]()
Ik ga hem niet meer kijken, dus daar hoef je niet bang voor te zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik doe iets met je als hem nog een keer dropped.
Helemaal super.![]()
Hij is goed, echt n van de betere animes, neem het nou maar aan van deze veteraan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ga hem niet meer kijken, dus daar hoef je niet bang voor te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Welcome to the nhk heb ik na de opening gedropt![]()
![]()
Onwetendequote:Op zondag 11 augustus 2013 20:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Welcome to the nhk heb ik na de opening gedropt
AFCA
en ondertussen kijk je wel hont en sgaar?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben na 1 episode gestopt, Robin had hem me aangeraden. Toen de koelkast ging dansen dacht ik wtf en schakelde ik weer over op mijn wekelijkse 4-koma adaptie.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben na 1 episode gestopt, Robin had hem me aangeraden. Toen de koelkast ging dansen dacht ik wtf en schakelde ik weer over op mijn wekelijkse 4-koma adaptie.wtf jongensquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Welcome to the nhk heb ik na de opening gedropt![]()
![]()
Ja ik vond je vraag ook al zo raar, wist je niet dat er nog geen Blurays waren van TTGL?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:45 schreef MAHL het volgende:
Nu trouwens ook TTGL Bluray aan het binnenhalen. Had blijkbaar slechts DVD-kwaliteit
Pics trouwens;
En dit is mij to watch lijstje, zitten wel heel veel dingen tussen die ik moet rewatchen en anime als Ladies vs Butler ga ik denk ik toch niet kijken.
Nog geen, nouja nu dus wel. Had ze in juli ofzo gedownload in DVD kwaliteit, maar nu uiteraard gewoon opnieuw in dikke HDquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja ik vond je vraag ook al zo raar, wist je niet dat er nog geen Blurays waren van TTGL?Hij is wel langzaam though
![]()
![]()
Hont en Sgaarquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
en ondertussen kijk je wel hont en sgaar?
Helemaal super.![]()
Gewoon geen smaak die kyubey .quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
en ondertussen kijk je wel hont en sgaar?AFCA
Ach, soms download ik met 1.5 mb per seconde, soms 500kb. Geduld is een schone zaak.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nog geen, nouja nu dus wel. Had ze in juli ofzo gedownload in DVD kwaliteit, maar nu uiteraard gewoon opnieuw in dikke HDHij is wel langzaam though
17 Mb/s hierquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ach, soms download ik met 1.5 mb per seconde, soms 500kb. Geduld is een schone zaak.
AFCA
Echt zo leuk? Hmm misschien ook maar eens downloaden legaal streamen.quote:
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 21:11:08 ]![]()
Titans gaat ineens hl snel... Ik geloof zo'n 3 chapters in 1 episode!
En ze skippen een hoop! Blijkbaar op naar het eind, want ze hebben niet veel chapters meer te behandelen...![]()
OVerkill. Ik ben al blij als ik boven de 1 Mb/s zit!quote:
Dat is eerder negatief dan positiefquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
HatenIk ben gewoon hipster onder de hipsters.
AFCA
Wat denk je wat ze gaan doen? Anime original of open einde voor een S2?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef Qunix het volgende:
Titans gaat ineens hl snel... Ik geloof zo'n 3 chapters in 1 episode!
En ze skippen een hoop! Blijkbaar op naar het eind, want ze hebben niet veel chapters meer te behandelen...''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Elitaire hipstersnob was het toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
HatenIk ben gewoon hipster onder de hipsters.
Hmmm... Ik heb een vermoeden waar ze zullen stoppen en als ze inderdaad dat gaan doen is het ene open einde. Ze zullen het zo brengen dat er zeker een vervolg gaat komen. Kan ook niet anders, de manga wordt goed verkocht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat denk je wat ze gaan doen? Anime original of open einde voor een S2?![]()
Dus Iphone, Ipad, hipstrebril en Starbucks?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Elitaire hipstersnob was het toch?
AFCA
De anime heeft de manga een boost gegeven, en de anime heeft ook best wat sales. Denk binnen nu en een jaartje een Engelse dub, en over 2-3 jaar een seizoen 2.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hmmm... Ik heb een vermoeden waar ze zullen stoppen en als ze inderdaad dat gaan doen is het ene open einde. Ze zullen het zo brengen dat er zeker een vervolg gaat komen. Kan ook niet anders, de manga wordt goed verkocht.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
bits of byte?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
OVerkill. Ik ben al blij als ik boven de 1 Mb/s zit!
Ik vind 1MB/s weinigMaar ja ik zit dan ook op glasvezel.
Oh en de rest van mijn collecties:
+ nog zo'n 1,5 TB aan series.![]()
Correct, zo heb je Nina perfect omschreven!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus Iphone, Ipad, hipstrebril en Starbucks?''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ik heb wel een iPhone, voor de rest klopt het niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Correct, zo heb je Nina perfect omschreven!Helemaal super.![]()
Dan ben je geen echte.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb wel een iPhone, voor de rest klopt het niet.AFCA
Zoiets ja. Engelse dub door Funimation USA.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De anime heeft de manga een boost gegeven, en de anime heeft ook best wat sales. Denk binnen nu en een jaartje een Engelse dub, en over 2-3 jaar een seizoen 2.![]()
![]()
Door 4Kids natuurlijk. Het bloed er uit bewerkt en vervangen door ranjaquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zoiets ja. Engelse dub door Funimation USA.Helemaal super.![]()
Sanji een Lolliestokje gevenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Door 4Kids natuurlijk. Het bloed er uit bewerkt en vervangen door ranja![]()
![]()
Neen!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef MAHL het volgende:
Oh en geen opmerkingen over mijn collecties?Helemaal super.![]()
424GB aan subtiele hints?quote:
Maar het grootste gedeelte is HD dus het lijkt meer dan het is hoor!
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 21:31:46 ]![]()
Ik heb 542 GB. Grquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
424GB aan subtiele hints?
Maar het grootste gedeelte is HD dus het lijkt meer dan het is hoor!Helemaal super.![]()
Ah, n episode van TTGL Bluray is binnen. Perfecte kwaliteit hoor
Alleen jammer dat het commentaar niet gesubbed is. En de Engelse audio klinkt zacht, maar miss is dat omdat het 5.1 is?![]()
Engelse audio?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef MAHL het volgende:
Ah, n episode van TTGL Bluray is binnen. Perfecte kwaliteit hoor
Alleen jammer dat het commentaar niet gesubbed is. En de Engelse audio klinkt zacht, maar miss is dat omdat het 5.1 is?AFCA
system64quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
bits of byte?
Ik vind 1MB/s weinigMaar ja ik zit dan ook op glasvezel.
Oh en de rest van mijn collecties:
[ afbeelding ]
+ nog zo'n 1,5 TB aan series.
daar zit sowieso al je loli porno/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Wat?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat gaat wat sneller![]()
Wat download je danquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon de downloadsnelheid.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Am i doing it right?
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
Bloatware, zit vol advertenties, tool van de NSA/ die groote media partijen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe deed je dat zo snel?
[..]
Vanwaar die haat op uTorrent?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
uTorrent heeft eerder compromissen gesloten met de MPAA en is eigendom van Bittorrent Inc. Een bedrijf dat eerder met de MPAA heeft samengewerkt. Vind ik geen rustgevende gedachte als ik een file-sharing applicatie gebruik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe deed je dat zo snel?
[..]
Vanwaar die haat op uTorrent?
rTorrent-gebruiker hier trouwens.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 22:15:15 ]![]()
Watquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Bloatware, zit vol advertenties, tool van de NSA/ die groote media partijen.Hoezo Bloatware. En boeiend die advertenties, hij staat toch geminimized.
Ja, maar hoe kreeg je de torrent in godsnaam op 17 MB/squote:Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, max 17 MB/s, dus 1gb per minuut.![]()
![]()
Oh, dat was geen Torrent, newsgroups. Torrents haal ik, ligt natuurlijk aan de leechers, max 10 MB/s.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
WatHoezo Bloatware. En boeiend die advertenties, hij staat toch geminimized.
[..]
Ja, maar hoe kreeg je de torrent in godsnaam op 17 MB/sAFCA
Hmm. En hoeveel betaal je voor de jouwe? Met mijn gratis nieuwsgroep haal ik max 1MB/s.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, dat was geen Torrent, newsgroups. Torrents haal ik, ligt natuurlijk aan de leechers, max 10 MB/s.![]()
Euhm, 9 of 10 euro per maand. Met retentie tot 1300 dagen officieel, maar dat ligt eerder rond de 700-900.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm. En hoeveel betaal je voor de jouwe? Met mijn gratis nieuwsgroep haal ik max 1MB/s.AFCA
Transmision Webclient hier.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
uTorrent heeft eerder compromissen gesloten met de MPAA en is eigendom van Bittorrent Inc. Een bedrijf dat eerder met de MPAA heeft samengewerkt. Vind ik geen rustgevende gedachte als ik een file-sharing applicatie gebruik.
rTorrent-gebruiker hier trouwens.![]()
[ afbeelding ]
Webservertje + torrentserver op mijn nas. Prima zo. Kan met mobiel ook bij vanuit de metro.
Dus in de metro check ik de torrents (al gaat dat bij wekelijkse series automatisch) en upload ze thuis op mijn nas. Als ik thuis ben is het klaar en kan ik kijken.![]()
Baasquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Transmision Webclient hier.
Webservertje + torrentserver op mijn nas. Prima zo. Kan met mobiel ook bij vanuit de metro.
Dus in de metro check ik de torrents (al gaat dat bij wekelijkse series automatisch) en upload ze thuis op mijn nas. Als ik thuis ben is het klaar en kan ik kijken.Dat wil ik ook, hoe doe je dat? Moet je daarvoor je pc wel aan hebben staan?
Sorry, niet al te slim op dit gebied![]()
![]()
Natuurlijk maar het downloaden van Campione! en Okami-San and Her Seven Companions zal misschien wel een grote fout blijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Am i doing it right?
[ afbeelding ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
is het niks?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Natuurlijk maar het downloaden van Campione! en Okami-San and Her Seven Companions zal misschien wel een grote fout blijken.
Edit: Gecanceld en nu maar gintama/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
is het niks?
Edit: Gecanceld en nu maar gintama![]()
![]()
http://www.transmissionbt.com/quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
BaasDat wil ik ook, hoe doe je dat? Moet je daarvoor je pc wel aan hebben staan?
Sorry, niet al te slim op dit gebied![]()
En je zet het op netwerkschijf, zodat je je pc niet aan hoeft te zetten? Welke, of ondersteunen ze allemaal native torrent?quote:![]()
Hmm en de anime makers laten nu ook niet meer 'zien' wanner Luffy haki gebruikt blijkbaar
Was dat in de manga wel zo?
Edit: oh nvm, alleen als hij hardening gebruikt nu blijkbaar.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2013 23:52:46 ]![]()
dan gebruik je een iets oudere versie als je zo paranode bent? (niet dat er in de nieuwe versie iets boeiends zit, op een paar ads na, die gewoon in de app uit te schakelen zijn) tevens zijn al die geruchten volgens mij allemaal ook ontkracht, maar daar weet ik het fijne niet van..quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
uTorrent heeft eerder compromissen gesloten met de MPAA en is eigendom van Bittorrent Inc. Een bedrijf dat eerder met de MPAA heeft samengewerkt. Vind ik geen rustgevende gedachte als ik een file-sharing applicatie gebruik.bloatware? nee dat is het zeker niet..quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Bloatware, zit vol advertenties, tool van de NSA/ die groote media partijen.
advertentie's zitten er in, maar zijn in 5 seconden helemaal weg te halen.
dat laatste hoop ik maar dat je niet serieus bent
ik gebruik hier al jaren naar volle tevredenheid versie 2.2.1 en op mediacenter versie 3.x (ads uit en apps uit, + skin voor 2.2.1)
Back Ontopic: geen anime voor mij vandaag.. tv is ingebouwd met spullen....
[ Bericht 22% gewijzigd door mschol op 12-08-2013 00:18:38 ]![]()
*hoi*oh gut,die ogenquote:
Kom je nu pas achter??quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:49 schreef MAHL het volgende:
Hmm en de anime makers laten nu ook niet meer 'zien' wanner Luffy haki gebruikt blijkbaar
Was dat in de manga wel zo?
Edit: oh nvm, alleen als hij hardening gebruikt nu blijkbaar.![]()
![]()
Ik volg de manga toch niet gekkiequote:Op maandag 12 augustus 2013 02:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
[..]
oh gut,die ogen
[..]
Kom je nu pas achter??![]()
![]()
Ik heb een nas. En de server software stond er al op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
En je zet het op netwerkschijf, zodat je je pc niet aan hoeft te zetten? Welke, of ondersteunen ze allemaal native torrent?![]()
![]()
http://www.crunchyroll.co(...)kon-for-january-2014
[ Bericht 56% gewijzigd door Qunix op 12-08-2013 10:36:16 ]![]()
Haha, ook echt die gast bij You. Dat is Veronin volgens mij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:09 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.crunchyroll.co(...)kon-for-january-2014![]()
![]()
Nee, dat is een tripfaggot op /a/ ben alleen zijn naam vergetenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, ook echt die gast bij You. Dat is Veronin volgens mij./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ja, en hij heet dus Veronin volgens mij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, dat is een tripfaggot op /a/ ben alleen zijn naam vergeten![]()
Komejii was hetquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, en hij heet dus Veronin volgens mij.
met zijn trip Komeiji !!x3STzMfD3PQ/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik snap waar mijn verwarring vandaan komt. Zo heet hij wel op MAL namelijk:quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Komejii was het
met zijn trip Komeiji !x3STzMfD3PQ
http://myanimelist.net/profile/Veronin
Forum Opties Forumhop: Hop naar: