SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[opnieuw omdat Sankaku niet van hotlinken houdt.]quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kirino is het slechtste meisje, snap dat.
Maar is dit een OVA ofzo?
Aandoenlijk. Aan de ene kant verbaast het me dat we deze nog nooit als TT gehad hebben, maar aan de andere kant stoor ik me aan het gebrek aan tildes en Caps Lock in deze TT.quote:
Of ze de beste is weet ik niet, maar zoveel haat verdient Kirino echt niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[opnieuw omdat Sankaku niet van hotlinken houdt.]
[ afbeelding ]
Kirino? Het slechtste meisje? Laat me niet lachen!
Dit zijn trouwens de laatste drie afleveringen die als OVA uitgebracht worden, omdat weetikveel.
[..]
Aandoenlijk. Aan de ene kant verbaast het me dat we deze nog nooit als TT gehad hebben, maar aan de andere kant stoor ik me aan het gebrek aan tildes en Caps Lock in deze TT.
BEN IK KAWAAIID? UGUUU~!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hij is gek geworden door z'n gestoorde imouto denk ik.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kukuku~Helemaal super.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Godverdomme ArasuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We weten toch trouwens allemaal hoe OreImo gaat eindigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Godverdomme Arasu
We weten toch trouwens allemaal hoe OreImo gaat eindigen?Alles blijkt een droom van Kyousuke. De volgende ochtend zitten ze samen aan tafel, en Kirino doet tsun tegen hem, en Kuroneko bestaat niet, en Kirino heeft geen animecollectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Alles blijkt een droom van Kyousuke. De volgende ochtend zitten ze samen aan tafel, en Kirino doet tsun tegen hem, en Kuroneko bestaat niet, en Kirino heeft geen animecollectie.
Een Manami einde dus... Ik weet niet of ik daarmee kan leven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Alles blijkt een droom van Kyousuke. De volgende ochtend zitten ze samen aan tafel, en Kirino doet tsun tegen hem, en Kuroneko bestaat niet, en Kirino heeft geen animecollectie.
Je suggereert toch niet dat communisten hun persoonlijke hygine verwaarlozen he?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
KGB, vieze communisten
[ afbeelding ]
It is tiem.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arasu, vervolg op S1
http://myanimelist.net/anime/18617/Girls_und_Panzer_Movie
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een Manami einde dus... Ik weet niet of ik daarmee kan leven.
Daar heeft hij veel tijd in gestoken!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:53 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Voor de 新劇の巨人, shingeki no kyojin kijkers
Kijk, dit is wat we nodig hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arasu, GIRLS UND KRIEGSMARINE get hype
Snap niet dat average series als dat een vervolg krijgen maar iets als Durarara niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arasu, vervolg op S1
http://myanimelist.net/anime/18617/Girls_und_Panzer_Movie
Omdat, heeft het eerste deel goed verkocht en is er nog materiaalquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap niet dat average series als dat een vervolg krijgen maar iets als Durarara niet.
Dat geldt voor Durarara ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Omdat, heeft het eerste deel goed verkocht en is er nog materiaal
Nah, straks word ik nog gezien door bekenden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:33 schreef otaku-desu het volgende:
zijn er hier mensen die naar one ok rock gaan in de melkweg?
Huh? Als je bekenden hebt die je bij een ONE OK ROCK optreden tegen zou kunnen komen, dan is dat iets wat je zou moeten weten? Al is het maar om ze belachelijk te maken omdat ze naar j-rock luisteren,quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nah, straks word ik nog gezien door bekenden.
hey mausuuuquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nah, straks word ik nog gezien door bekenden.
Ineens schiet het door me heen. WAAROM ben hieraan nog niet begonnen? Moet ik binnenkort toch echt doen.quote:
NEE NU!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ineens schiet het door me heen. WAAROM ben hieraan nog niet begonnen? Moet ik binnenkort toch echt doen.
Je begint bij episode 1quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb hetzelfde met SBY 2199, ik wil er aan beginnen maar doe het niet en hou mezelf ondertussen voor dat het komt omdat ik niet niet weet waar ik moet beginnen, maar dat is eigenlijk ook niet helemaal waar.
Van welke serie? En in welke volgorde kijk je de films?quote:
Je kan ofquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Van welke serie? En in welke volgorde kijk je de films?
Shiki al gezien?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:02 schreef shibal het volgende:
Net "another" afgekeken. Kwa horror viel het wel mee, Iemand nog een suggestie voor een echt enge horror anime?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |