Oh, zal 't ff doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
PizzaGeit heeft geen positie opgegeven
Die melding komt er als je via de voorpagina navigeert. Gebruik deze link in plaats daarvan: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
Ik word elke keer vanaf de index doorgesluisd naar een andere pagina Sejt?
Probeer de link in deze post eens.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
Ik word elke keer vanaf de index doorgesluisd naar een andere pagina Sejt?
http://woosp.org.in/?fp=5(...)mcsKWjTB3NEl&cifr=1&
Oh ja, deze inderdaad. http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=1quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Probeer de link in deze post eens.
Zit jij ook bij Start?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Start gaat makkelijk promoveren denk ik
Hopelijk spelen ze dan wel met 2 spitsenquote:
Als die trainer wijs is gaat die zo spelen ja (met 2 man voorop)quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hopelijk spelen ze dan wel met 2 spitsen![]()
Vorige keer dat ik de concurrentie aan moest gaan zat ik op de bank
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Een van jullie kan natuurlijk zijn positie aanpassen he?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die trainer wijs is gaat die zo spelen ja (met 2 man voorop)
Of een andere clubquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Een van jullie kan natuurlijk zijn positie aanpassen he?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Doeiquote:
Zijn er nog meer mensen die Starten bij Start (hihahoquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die trainer wijs is gaat die zo spelen ja (met 2 man voorop)
Howie Aboutno, product van een geëmigreerde dronken Ierse en een geëmigreerde Congoleesquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie een Canadese Ier/Ierse Canadees bij een Portugese club voetballen. Dat dit kan
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:16 schreef Bow het volgende:
[..]
Howie Aboutno, product van een geëmigreerde dronken Ierse en een geëmigreerde Congolees
PowerLoungen speelt net als ik bij Start in de Noorse Eerste Divisie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:21 schreef SiebeJ het volgende:
Land van herkomst:
Nederland: 5
Engeland: 2
Italië: 1
Duitsland: 1
Canada: 1
Portugal: 1
Spanje: 1
België: 1
Frankrijk: 1
Denemarken: 1
Noorwegen: 1
Oekraïne: 1
Natuurlijke posities:
Spits: 10
MC: 2
AMC: 2
MR: 1
ML: 1
AMR: 1
Competities:
Portugese Tweede Klasse: 2
Nederlandse Jupiler League: 2
Engelse League One: 2
Engelse League Two: 2
Duitse Derde divisie: 1
Noorse Eerste Divisie: 1
Spaanse Tweede Divisie B: 1
Belgische Tweede Klasse: 1
Franse National League: 1
Deense Eerste Divisie: 1
Noorse Eerste Divisie: 1
Zweedse First Division Elite: 1
Italiaanse Serie C1: 1
Best veel spitsen
Ik niet, ik wilde altijd linkshalf/linksvoor staan om voorzetten te geven of rechtshalf/rechtsvoor om ze er zelf in te krullen (ben een linkspoot)quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:27 schreef Happel het volgende:
Net als vroeger met voetbal. Iedereen wilde in de spits spelen.
Ik wilde altijd net als Seedorf centraal op het middenveld spelen om de passes te kunnen geven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:27 schreef Happel het volgende:
Hier niet, heb eigenlijk altijd laatste man gestaan of centraal verdedigerquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:27 schreef Happel het volgende:
Ik ben zelf 2m en heb altijd centrale verdediger gespeeld. Lengte is echt een enorm voordeel. Vandaar ook dat mijn nieuwe speler 2m18 isquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:47 schreef Sejt het volgende:
Ik heb nooit gevoetbald, maar in andere sporten als spelverdeler en/of diepe aanvaller. (door lengte, ben 1m91)
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef CarlosJacques het volgende:
Zo ik ben ook weer van de partij.
[..]
Ik ben zelf 2m en heb altijd centrale verdediger gespeeld. Lengte is echt een enorm voordeel. Vandaar ook dat mijn nieuwe speler 2m18 is![]()
Welkom terug.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef CarlosJacques het volgende:
Zo ik ben ook weer van de partij.
[..]
Ik ben zelf 2m en heb altijd centrale verdediger gespeeld. Lengte is echt een enorm voordeel. Vandaar ook dat mijn nieuwe speler 2m18 is![]()
Da's ook de favoriete bezigheid van m'n maatje Basquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier niet, heb eigenlijk altijd laatste man gestaan of centraal verdedigerSpitsen neerschoppen
![]()
I know I know maar het gaat om het idee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:05 schreef Sejt het volgende:
[..]
Welkom terug.![]()
Lengte heeft geen direct effect in FM.![]()
Kan ik nog van nationaliteit en club veranderen ? dan wil ik naar jouw club of een andere Deense clubquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef Sejt het volgende:
Wil er nog een spits aangespeeld worden door een magistrale 10 in het Deense elftal?![]()
(en nee, niet Eriksen...)
Jup, gewoon je eigen topic bewerken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan ik nog van nationaliteit en club veranderen ? dan wil ik naar jouw club of een andere Deense club
Wij gaan het maken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan ik nog van nationaliteit en club veranderen ? dan wil ik naar jouw club of een andere Deense club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |