Wat wordt bij die beschikbare competities bedoeld met CA tussen de xx en xx ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:14 schreef Sejt het volgende:
[..]Vraag gerust raak. We hebben er tot nu toe 5 rondes op zitten, dus de nodige ervaring hebben we.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:17 schreef DeHovenier het volgende:
M'n nieuwe speler wordt een negert en gaat Barrak Oboema heten. Familie van
Door middel van een online RNG wordt je PA (Potential Ability) bepaald, ergens tussen de 170 en 190. Je CA (Current Ability) zal altijd 80 zijn bij de start.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat wordt bij die beschikbare competities bedoeld met CA tussen de xx en xx ?
Maar hoezo staat dat hier dan? http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=336quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:49 schreef Sejt het volgende:
[..]
Door middel van een online RNG wordt je PA (Potential Ability) bepaald, ergens tussen de 170 en 190. Je CA (Current Ability) zal altijd 80 zijn bij de start.
Current Ability: hoe goed je nu bent.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat wordt bij die beschikbare competities bedoeld met CA tussen de xx en xx ?
Zie boven voor m'n nieuwe antwoord.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar hoezo staat dat hier dan? http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=336
En wat wordt er met blessuregevoeligheid gedaan trouwens ?
Thanks, ik heb nu een account aangemaakt, moet bevestigd wordenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zie boven voor m'n nieuwe antwoord.
Blessuregevoeligheid krijgt iedereen een waarde van 5 uit 20.
Donequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Thanks, ik heb nu een account aangemaakt, moet bevestigd worden
Dan lopen er morgen opeens 5 SiebeJ klonen rondquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:30 schreef SiebeJ het volgende:
Mijn speler is klaar, morgen maar even uploaden
Die waarde van 5 zal gewoon gelden voor je speler. FM zal dit niet omhoog of omlaag stellen. Of het de moeite waard is, moet je zelf maar beslissen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:22 schreef Swaytje het volgende:
Wat gebeurt er als je bij iets een waarde van 5 opgeeft?
Is dat de moeite waard, of kan je beter die 5 punten daar weghalen en bij een andere waarde instoppen? Wordt dan de standaard gegenereerde waarde even hoog?
Daar zal je dan in het begin minder goed zijn. De waardes worden alleen maar naar beneden bijgesteld in het begin. In de loop van het spel zullen je waardes wel groeien, buiten een paar om die in het begin al vast staan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:22 schreef Swaytje het volgende:
Wat gebeurt er als je bij iets een waarde van 5 opgeeft?
Is dat de moeite waard, of kan je beter die 5 punten daar weghalen en bij een andere waarde instoppen? Wordt dan de standaard gegenereerde waarde even hoog?
Dan wacht ik nog maar evenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan lopen er morgen opeens 5 SiebeJ klonen rond
Aimun Tandesittelos was in principe ook een topverdedigerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:15 schreef Katth het volgende:
[..]
Was alleen jammer dat Sergio Raamlos zo'n schopper was... Voor de rest was het één van de betere die ronde.
Prachtnaam.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:40 schreef PierreTT het volgende:
Hubertus van Rhyp tot Beleeghen, AMC bij AGOVV, aangemaakt
Altijd leuk om nieuwe deelnemers te hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:34 schreef Happel het volgende:
Ik ga vanmiddag als ik weer thuis ben even kijken naar dit. Leuk idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |