quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:33 schreef Katth het volgende:
Tip: Wacht tot SiebeJ klaar is. Copy-paste zijn stats met een andere naam en club en je bent klaar ;-)
Ja wat is het nou haha.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:29 schreef SiebeJ het volgende:
Haha, zonde voor je punten
Zie het voorbeeld bij de tips maar
Donequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:50 schreef Swaytje het volgende:
Ga dit keer ook maar eens meedoen, de vorige keer meegekeken, zag er erg leuk uit!
Account moet alleen nog even goed gekeurd worden
Welkomquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:50 schreef Swaytje het volgende:
Ga dit keer ook maar eens meedoen, de vorige keer meegekeken, zag er erg leuk uit!
Account moet alleen nog even goed gekeurd worden
Vanuit onder andere je CA wordt een aantal punten berekend. In het begin gebeurt dat vanuit de 80 CA-punten waar wij mee starten. Vanuit deze berekende punten worden al jouw attributen over jouw speler verdeeld. Dit gaat van 1 tot 20.quote:
Als je maar te vinden bent.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:22 schreef truedestiny het volgende:
Ook een spelertje aangemaakt! Wat ben ik slecht in namen verzinnen zeg.
Die zal eerder commentaar geven dan voetballenquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik heb de spits Günther Rausch aangemaakt
Truedestiny heeft trouwens 10 punten teveel in persoonlijkheid
Gewoon van sportiviteit afhalen joh, doelpunt is belangrijker dan de tegenstander die op de grond ligt te creperenquote:
Voorlopig op 1 na allemaal spitsenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zal me benieuwen hoeveel mensen een keeper of verdediger maken, zullen er vast niet veel zijn nu het weer ieder voor zich is
Mij ook, al hebben we een handvol enorm goede verdedigers gehad, die ook regelmatig in het nieuws kwamen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zal me benieuwen hoeveel mensen een keeper of verdediger maken, zullen er vast niet veel zijn nu het weer ieder voor zich is
Was alleen jammer dat Sergio Raamlos zo'n schopper was... Voor de rest was het één van de betere die ronde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Mij ook, al hebben we een handvol enorm goede verdedigers gehad, die ook regelmatig in het nieuws kwamen.
Even getest net, ik heb een speler van 15 tot 18 later simulerenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:30 schreef Katth het volgende:
Moeten we trouwens nog rekening houden met lengte van spelers dat deze nog verder groeien in de game?
1m92 op je 15e kan natuurlijk wel, maar erg realistisch is het niet natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |