abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144167845

Mandarijntje, haartjes van een halve dropveter in stukjes geknipt, wiebeloogjes, smartie als neusje en een mondje getekend
Lotte!
Noah!
pi_144167870
ja! heel leuk vond ik ze linda O+
:)
pi_144183861
Wat leuk die Ernies! En die eierkoeken zijn ook erg leuk!
Mijn oudste was ook laatst (bijna 2 maanden geleden alweer :')) jarig en daarbij had hij vorige week maandag zijn afscheid bij het kdv.

Bij het kdv had hij cakepops getrakteerd (wilde hij zelf graag, zag de doos in de winkel staan :D)
(de komkommer was omdat we niks anders hadden om het in te prikken :') maar goed gelijk een klein beetje gezond erbij ;))

En voor het afscheid was ik creatief geweest. Zijn hand overgetrokken, uitgeknipt, doosje rozijntjes erbij en een letterstempeltje, dat konden ze dan mee naar huis nemen. Om daar te eten had ik yoghurtrozijntjes erbij gedaan.
pi_144186327
Ik had voor Graeme laatst ook die poffertjes-aardbeien spiesjes gedaan.
Alleen had ik bedacht dat het leuk zou zijn als ik zelf pannekoeken zou bakken, en dan daar vormpjes uit zou steken. Ipv gewoon makkelijk te doen en magnetronpoffertjes te nemen.
Nou, bleek dus echt veel werk, en het werd slap van die aardbeien ertegenaan (want avond ervoor gemaakt) dus was er uiteindelijk echt niet tevreden over. Maar goed.

Anna krijgt maandag ninja-turtle appels. Hoop dat die beter lukken haha!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_144186713

Mijn dochter deelde superheldenmaskertjes uit op het kdv voor haar verjaardag/afscheid. Voor de juffen een zeeppompje met foto erin.

En verder cake, slagroom en een grote bus versiersels ;) Slecht maar altijd een succes
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_144193713
Wat onwijs leuk die maskers en pompjes! Hoe heb je die pompjes gemaakt?
pi_144193842
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:50 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mijn dochter deelde superheldenmaskertjes uit op het kdv voor haar verjaardag/afscheid. Voor de juffen een zeeppompje met foto erin.

En verder cake, slagroom en een grote bus versiersels ;) Slecht maar altijd een succes
Wat een leuke cadeaus!

Jammer dat je die maskers niet voor een kleuterklas kunt trakteren, ik vind ze geniaal, daar spelen kinderen ook nog lang mee O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_144193864
Waarom kun je ze niet voor een kleuterklas trakteren?
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:45:24 #259
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144194122
Ik snap het ook niet. :?
Mijn zoon heeft zojuist voor de laatste keer op de basisschool getrakteerd, lekker makkelijk op ijsjes. :)
in de haak.
  Moderator vrijdag 5 september 2014 @ 09:50:02 #260
5428 crew  miss_sly
pi_144194237
S is dol op smoothies en wilde dat graag delen met haar klasgenootjes :D maar het moest niet alleen maar gezond zijn, dus wilde ze er iets van een spekje bij. Dit is het geworden:

Ik heb een paar liter ( :') ) smoothies staan blenderen en op school hebben we de bekertjes gevuld en aangekleed. Veel kinderen (en meesters en juffen) vond het lekker, maar er waren wel wat kindjes die al bij voorbaat riepen dat ze dat niet lusten :') Er zat wel iets meer in, hoor, dit was een testbekertje ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_144194251
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:32 schreef Grunsfan het volgende:
Waarom kun je ze niet voor een kleuterklas trakteren?
Omdat ze hier een gezonde traktatie willen, zonder iets erbij, geen klein cadeautje dus. En daar ben ik het ook wel mee eens. ;)

Wie weet leuk om uit te delen op een kinderfeestje :)
pi_144199789
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:50 schreef miss_sly het volgende:
S is dol op smoothies en wilde dat graag delen met haar klasgenootjes :D maar het moest niet alleen maar gezond zijn, dus wilde ze er iets van een spekje bij. Dit is het geworden:

[ link | afbeelding ]

Ik heb een paar liter ( :') ) smoothies staan blenderen en op school hebben we de bekertjes gevuld en aangekleed. Veel kinderen (en meesters en juffen) vond het lekker, maar er waren wel wat kindjes die al bij voorbaat riepen dat ze dat niet lusten :') Er zat wel iets meer in, hoor, dit was een testbekertje ;)
Tof!

Er zijn veel kindjes die smoothies niet willen. Ik maak vaak smoothies, dus ook als er een vriendje speelt. Meestal hoeven de vriendjes geen smoothie, maar willen ze gewoon limonade. :') Komt gewoon omdat ze het waarschijnlijk niet kennen.
pi_144200204
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Omdat ze hier een gezonde traktatie willen, zonder iets erbij, geen klein cadeautje dus. En daar ben ik het ook wel mee eens. ;)

Wie weet leuk om uit te delen op een kinderfeestje :)
En als je alleen een klein cadeautje laat trakteren, zonder iets te eten? Het hoeft toch niet per se iets om op te eten zijn, een traktatie?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_144200227
Overigens haal ik, die paar keer dat ik een traktatie moest voorbereiden, altijd veel inspiratie uit dit topic.. :@ Stiekeme lurkert eigenlijk
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_144210259

Voor de zeeppompjes heb ik eerst een foto strak uitgeknipt, geseald en weer ruim uitgeknipt in de vorm van het flesje. Daarna de zeeppompjes leegegoten en de foto er opgerold in gestopt. De steentjes voor en achter de foto erin gestopt en daarna de zeep er langzaam bij gegoten... Zodat de foto recht blijft staan.

Maskertjes met een scherp mesje uit grote foamvellen gesneden. Was haar eigen idee, ze wil later superheld worden ;)

Echt leuk die smooties! Hoe heb je het koel gehouden? Paste het op school in de koelkast?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  Licht Ontvlambaar vrijdag 5 september 2014 @ 19:39:00 #266
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_144212767
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:21 schreef Morretje het volgende:

[..]

En als je alleen een klein cadeautje laat trakteren, zonder iets te eten? Het hoeft toch niet per se iets om op te eten zijn, een traktatie?
Dat vind ik dus ook... Ik vind het zelfs een redelijk slecht idee dat alleen iets eetbaars een traktatie zou kunnen zijn. Maar goed, dat is mijn mening :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:46:57 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_144213105
Ik had een heel leuk traktatie-idee in mijn hoofd voor Jochems verjaardag: rupsjes nooitgenoeg, een aardbeihoofdje en een lijfje van druiven.

Was er vandaag een kindje jarig wat daarop trakteerde :D

Dus verder zoeken ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_144215097
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:21 schreef Morretje het volgende:

[..]

Geen idee of dat mag, maar ik zou er niet voor kiezen. Dat is echt een cadeautje, iets eetbaars is iets kleins, dat eet je op, je geniet van het samen eten. En daarna is het ook op.
Als ik taart op mijn werk trakteer geniet ik er ook van. Het samen eten is ook leuk. :)

Daarbij zeggen de juffen ook dat als kinderen 2 dingen trakteren, dat ze het cadeautje altijd zo aan de kant leggen en echt zoeken naar het eetbare, omdat ze dat zo leuk vinden.

Genoeg jaren over om iets anders te trakteren, er klinkt nog genoeg gejuich in huis als we ideeën bekijken, wat we in de keuken maken.
En nu heb ik eindelijk het vraagstuk 'als je iets meegeeft na een kinderfeestje, wat moet het zijn?' opgelost :D Een masker lijkt me leuk.
pi_144217958
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:23 schreef Grunsfan het volgende:
Wat onwijs leuk die maskers en pompjes! Hoe heb je die pompjes gemaakt?
+1
Ik ben daar ook wel nieuwsgierig naar!
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:23:58 #270
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144218006
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:22 schreef danic het volgende:

[..]

+1
Ik ben daar ook wel nieuwsgierig naar!
Staat een paar posts hoger al ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144220561
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:23 schreef laziness het volgende:

[..]

Staat een paar posts hoger al ;)
:') overheen gekeken. Thanks.
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:21:58 #272
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144220847
:D

Ik ben al druk aan het broeden op Ollie's afscheidstraktatie. Ik heb nog vijf maanden :P maar de inspiratie is altijd goed hier.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144221145
Ja zo zit ik ook een beetje te bladeren. Ach....heb nog tot mei :D
Of eind april....meivakantie natuurlijk dus daarna zal ze wel op school beginnen.
pi_144231559
Mijn oudste is jarig in de kinderboekenweek, dus ik dacht: eens kijken wat het thema is, misschien valt daar iets mee te doen qua traktatie.
Is het thema feest... leuk, maar ik had op iets inspirerenders gehoopt ;) .

Een boekenwurm... (past bij kind en bij boekenweek ;) ). Ik vind die rupsjes ook leuk, is dat ook voor 7/8 jarigen nog leuk?
Fake it till you make it...
pi_144231730
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 18:36 schreef Lamb29 het volgende:

Voor de zeeppompjes heb ik eerst een foto strak uitgeknipt, geseald en weer ruim uitgeknipt in de vorm van het flesje. Daarna de zeeppompjes leegegoten en de foto er opgerold in gestopt. De steentjes voor en achter de foto erin gestopt en daarna de zeep er langzaam bij gegoten... Zodat de foto recht blijft staan.

Maskertjes met een scherp mesje uit grote foamvellen gesneden. Was haar eigen idee, ze wil later superheld worden ;)

Echt leuk die smooties! Hoe heb je het koel gehouden? Paste het op school in de koelkast?
Ik heb het de avond ervoor gemaakt en een aantal kannen in onze koelkast gezet. De volgende ochtend zijn B en ik samen naar school gewandeld en hebben ter plekke de smoothies ingeschonken en spekjes geprikt en toen heeft ze meteen uitgedeeld.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')