Wat een leuke cadeaus!quote:Op donderdag 4 september 2014 22:50 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn dochter deelde superheldenmaskertjes uit op het kdv voor haar verjaardag/afscheid. Voor de juffen een zeeppompje met foto erin.
En verder cake, slagroom en een grote bus versierselsSlecht maar altijd een succes
Omdat ze hier een gezonde traktatie willen, zonder iets erbij, geen klein cadeautje dus. En daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:32 schreef Grunsfan het volgende:
Waarom kun je ze niet voor een kleuterklas trakteren?
Tof!quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:50 schreef miss_sly het volgende:
S is dol op smoothies en wilde dat graag delen met haar klasgenootjesmaar het moest niet alleen maar gezond zijn, dus wilde ze er iets van een spekje bij. Dit is het geworden:
[ link | afbeelding ]
Ik heb een paar liter () smoothies staan blenderen en op school hebben we de bekertjes gevuld en aangekleed. Veel kinderen (en meesters en juffen) vond het lekker, maar er waren wel wat kindjes die al bij voorbaat riepen dat ze dat niet lusten
Er zat wel iets meer in, hoor, dit was een testbekertje
En als je alleen een klein cadeautje laat trakteren, zonder iets te eten? Het hoeft toch niet per se iets om op te eten zijn, een traktatie?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat ze hier een gezonde traktatie willen, zonder iets erbij, geen klein cadeautje dus. En daar ben ik het ook wel mee eens.
Wie weet leuk om uit te delen op een kinderfeestje
Dat vind ik dus ook... Ik vind het zelfs een redelijk slecht idee dat alleen iets eetbaars een traktatie zou kunnen zijn. Maar goed, dat is mijn meningquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
En als je alleen een klein cadeautje laat trakteren, zonder iets te eten? Het hoeft toch niet per se iets om op te eten zijn, een traktatie?
Geen idee of dat mag, maar ik zou er niet voor kiezen. Dat is echt een cadeautje, iets eetbaars is iets kleins, dat eet je op, je geniet van het samen eten. En daarna is het ook op.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
En als je alleen een klein cadeautje laat trakteren, zonder iets te eten? Het hoeft toch niet per se iets om op te eten zijn, een traktatie?
+1quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:23 schreef Grunsfan het volgende:
Wat onwijs leuk die maskers en pompjes! Hoe heb je die pompjes gemaakt?
Staat een paar posts hoger alquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:22 schreef danic het volgende:
[..]
+1
Ik ben daar ook wel nieuwsgierig naar!
Ik heb het de avond ervoor gemaakt en een aantal kannen in onze koelkast gezet. De volgende ochtend zijn B en ik samen naar school gewandeld en hebben ter plekke de smoothies ingeschonken en spekjes geprikt en toen heeft ze meteen uitgedeeld.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:36 schreef Lamb29 het volgende:
Thanksleuk om te lezen!
Voor de zeeppompjes heb ik eerst een foto strak uitgeknipt, geseald en weer ruim uitgeknipt in de vorm van het flesje. Daarna de zeeppompjes leegegoten en de foto er opgerold in gestopt. De steentjes voor en achter de foto erin gestopt en daarna de zeep er langzaam bij gegoten... Zodat de foto recht blijft staan.
Maskertjes met een scherp mesje uit grote foamvellen gesneden. Was haar eigen idee, ze wil later superheld worden
Echt leuk die smooties! Hoe heb je het koel gehouden? Paste het op school in de koelkast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |