abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129851395
Hell yeah ditmoest ik eens doen toen ik 11 was!

-> Oh nee, want ik kreeg geen zakgeld. Als ik wat wilde mocht ik onkruid plukken in de tuin of mezelf wel heel erg lief gedragen! _O-
-> Oh nee, want een normaal kind van 11 is niet met dit soort zaken bezig en geeft een grote mond als hij/zij zijn zin niet krijgt, of gooit met een barbiepop..
-> Oh nee, want toen ik 11 was wist ik niet eens hoe zo'n ding uit elkaar moest en kreeg ik dat al helemaal niet naar een of andere stoere bink uit de buurt gesjouwd...

Heb je m niet zelf verkocht en naderhand spjit.. ?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 00:22:58 #27
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129851924
Dit topic :+
Ow en deze, gewoon omdat... :')
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 00:30:55 #28
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_129852131
Het is niet zo heel lastig TS:

quote:
Artikel 234
1 Een minderjarige is, mits hij met toestemming van zijn wettelijke vertegenwoordiger handelt, bekwaam rechtshandelingen te verrichten, voor zover de wet niet anders bepaalt.
2 De toestemming kan slechts worden verleend voor een bepaalde rechtshandeling of voor een bepaald doel.
3 De toestemming wordt aan de minderjarige verondersteld te zijn verleend, indien het een rechtshandeling betreft ten aanzien waarvan in het maatschappelijk verkeer gebruikelijk is dat minderjarigen van zijn leeftijd deze zelfstandig verrichten.
Art. 1:234 BW

Lid 3 is niet van toepassing, het is namelijk niet gebruikelijk dat kinderen van 11 dergelijke overeenkomsten sluiten. Je hebt geen toestemming gegeven voor de rechtshandeling, dus conform lid 1 is hij onbekwaam geweest.

quote:
Artikel 32
1 Iedere natuurlijke persoon is bekwaam tot het verrichten van rechtshandelingen, voor zover de wet niet anders bepaalt.
2 Een rechtshandeling van een onbekwame is vernietigbaar. Een eenzijdige rechtshandeling van een onbekwame, die niet tot een of meer bepaalde personen gericht was, is echter nietig.
Art. 3:32 BW

Lid 2 van bovenstaand artikel geeft aan dat de overeenkomst vernietigbaar is zodra het een rechtshandeling van een onbekwame betreft. Je kunt de overeenkomst dus vernietigen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_129852151
Volgens mij gaat TS straks dit topic weer een schopje geven:
KLB / de reactie: ongeloofwaardig, verzonnen topics :')

Ohja TS, je moet je koter beter opvoeden en de overeenkomst vernietigen gezien onbekwaam persoon en te kwader trouw.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_129852234
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:57 schreef superdrufus het volgende:
Je kan gewoon de overeenkomst vernietigen in het burgerlijk recht omdat je zoon minderjarig is en de koper redelijkerwijs kon aannemen dat de prijs te laag was. Hij moet je dan je set teruggeven omdat hij niet ter goeder trouw was.
Tevens was de zoon niet de eigenaar van het verkochte en had de koper dat redelijkerwijs kunnen vermoeden.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_129882833
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:07 schreef Fr34ky01 het volgende:
Hell yeah ditmoest ik eens doen toen ik 11 was!

-> Oh nee, want ik kreeg geen zakgeld. Als ik wat wilde mocht ik onkruid plukken in de tuin of mezelf wel heel erg lief gedragen! _O-
-> Oh nee, want een normaal kind van 11 is niet met dit soort zaken bezig en geeft een grote mond als hij/zij zijn zin niet krijgt, of gooit met een barbiepop..
-> Oh nee, want toen ik 11 was wist ik niet eens hoe zo'n ding uit elkaar moest en kreeg ik dat al helemaal niet naar een of andere stoere bink uit de buurt gesjouwd...

Heb je m niet zelf verkocht en naderhand spjit.. ?
ben bezig in de woonkamer dus hij stond netjes in orginele doos in de garage. Hij heeft hem op een karretje gezet en is er heen gelopen. Vandaag terug gehad zonder iets te hoeven betalen. Meneer had zijn achterdeur openstaan en was even weg. Ik heb orginele doos ook weer en het aankoopbewijs had ik nog dus hij kan niets bewijzen.

nu nog een passende straf voor mijn zoontje verzinnen :)

eigenlijk gewoon 100 euro verdiend :o
blijf van mijn sig af! Nobody2.0 - Nobody2.0 - Nobody2.0
pi_129882895
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:21 schreef Nobody2.0 het volgende:

[..]

ben bezig in de woonkamer dus hij stond netjes in orginele doos in de garage. Hij heeft hem op een karretje gezet en is er heen gelopen. Vandaag terug gehad zonder iets te hoeven betalen. Meneer had zijn achterdeur openstaan en was even weg. Ik heb orginele doos ook weer en het aankoopbewijs had ik nog dus hij kan niets bewijzen.

Sure :')

Nou, houdoe maar weer :W
pi_129882903
Het is wat met de moeders en zonen tegenwoordig op Fok!
pi_129883006
Verzonnen verhalen :')
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:17:30 #35
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_129901654
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:21 schreef Nobody2.0 het volgende:

[..]

Wat dacht je van gewoon straf geven? op zijn kamer, alleen eten, en daarna weer naar zijn kamer. geen fucking zakgeld meer voor een half jaar en als hij een grote smoel heeft klap geven en nogmaals naar zijn kamer wijzen.

Wat een slap gelul zeg. :{
zo goed..?
pi_129901672
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:17 schreef Diepvriez het volgende:

Wat een slap gelul zeg. :{
Jij gelooft het nog steeds? :?
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:44:28 #37
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_129902423
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:18 schreef Queller het volgende:

[..]

Jij gelooft het nog steeds? :?
oh.....
Is het weer zo eentje..?
:')
zo goed..?
pi_129902439
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:44 schreef Diepvriez het volgende:

oh.....
Is het weer zo eentje..?
:')
Ik denk het wel hoor :*
pi_129902579
OP gelezen: hmmm moet troll zijn maar wil 't nog wel geloven.
Update van TS gelezen: nah, rukfantasie van een of andere puber die aandacht wil van grote mensen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_129904029
Verhalen verzinnen. TS :')_!
It's you my love, you who are the stranger
  Licht Ontvlambaar zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:38:35 #41
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_129907607
Leuk verzonnen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')