Teveel suiker gehad zekerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:01 schreef Toekito het volgende:
Het was zeker gezellig. Ben nu nog bij mijn tante. En die 4 smurfen willen niet slapen. Ik lach me (stiekem) dood.
ik was later maar weet van ijsje per persoon, mcdonalds en cola. Oh en mijn neefje een AA. We paste niet in de auto allemaal dus hij en ik gingen treinen en hij had dorst.quote:
Goede reisquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:01 schreef Toekito het volgende:
Maar ze slapen nu dus ik ga nu naar huis
dankquote:
Bingobitterballenbal!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Hier ook even hulp gevraagd:
Wat is het leukste/origineelste themafeest waar je ooit geweest bent of van gehoord hebt?
Maw wát zou nou een feest zijn met thema waar je wel naartoe zou gaan?
Nou ja, als je meer zou sporten zou je natuurlijk minder last hebben van het lopenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
dank
Gisteren en vandaag veel gelopen. Als er nu nog iemand zeurt dat ik moet sporten ga ik huilen.
Verkleed je als je favoriete cocktail-feest.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Wat is het leukste/origineelste themafeest waar je ooit geweest bent of van gehoord hebt?
klopt maar dit lopen is een beginquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als je meer zou sporten zou je natuurlijk minder last hebben van het lopen
Zou heen gaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Verkleed je als je favoriete cocktail-feest..
Nu pas? Ben al vanaf 6.30 bezig. Benieuwd of ik vandaag weer 12 uren moet makenquote:
Ik hoor nooit iets over themafeesten. Of feesten. Wat is de doelgroep? Wie moeten er komen? Moet er vooral lol gemaakt worden of is het enigszins formeel?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
heb je gisteren nog ge-appt voor een feestje johquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik hoor nooit iets over themafeesten. Of feesten. Wat is de doelgroep? Wie moeten er komen? Moet er vooral lol gemaakt worden of is het enigszins formeel?
I know, maar ik moet kijken hoe het gaat met Frodo en mijn moeder, allebei kan ik op dit punt beter niet alleen latenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb je gisteren nog ge-appt voor een feestje joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |