ts wat wil je nou, wil je dat hij je leuk vind en dat je een relatie begint met hem ofso?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:14 schreef CandyApplez het volgende:
Hallo lieve Fok!kers,
Ik zit met een probleem, en dat is dat ik gewoon smoorverliefd ben op m'n tandarts. Ik ken hem nu zo'n twee jaar, en eigenlijk al een jaar verliefd op hem. Heb al geprobeerd hem te vergeten, maar dat lukt niet want hij is zo lief! Ik kan serieus ook nergens anders meer aan denken. M'n moeder is het gevallen dat ik vaak naar de tandarts wil. ( Deels ook omdat ik echt kiespijn heb) Maar ik wil dus gewoon van m'n verliefdheid af, want het kan niks worden tussen ons. Hebben jullie misschien advies/tips? Dat zou ik erg op prijs stellen! En ; een andere tandarts zoeken mag ik niet van m'n moeder, omdat deze gewóon goed is.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
( Dit topic open ik omdat het andere vol zit!)
Hoeft niet perse, wil hem gewoon zeggen dat ik hem leuk vind. Zodat ik het tenminste gezegd hebquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:53 schreef schnitzeljansen het volgende:
[..]
ts wat wil je nou, wil je dat hij je leuk vind en dat je een relatie begint met hem ofso?
Net of die tandarts haar gaat verkrachtenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:54 schreef Nairua het volgende:
Meiske, even serieus. Als je zo nodig op je bek wil gaan of een one night stand wil beleven(meer zit er echt niet in), stap dan niet in z'n auto maar spreek af op een publieke plaats.
dan ga ik gelijk geld vragen aan mn moederquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als een vrouw "nee" zegt bedoelt ze "ja". En als ze "ja" zegt bedoelt ze "jaaa". Je moet nog een hoop leren!
Nee, dat zal niet. Een volwassen kerel kan natuurlijk nooit een 15-jarig poppetje in bedwang houden!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:52 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Hij kan me echt niet dwingen hoor, ;s Want dan castreer ik hem
Ik ken hem al best lang, dus ik vertrouw hem echt wel, geloof me, zo is hij nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:54 schreef Nairua het volgende:
Meiske, even serieus. Als je zo nodig op je bek wil gaan of een one night stand wil beleven(meer zit er echt niet in), stap dan niet in z'n auto maar spreek af op een publieke plaats.
Tuurlijk doet 'ie dat niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:54 schreef iXVI het volgende:
[..]
Net of die tandarts haar gaat verkrachten
XDquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:55 schreef schnitzeljansen het volgende:
[..]
dan ga ik gelijk geld vragen aan mn moeder
Zo te lezen is dit allemaal een slechte grap. Maar in het geval dat het echt is en ze afspreekt zijn er meerdere scenario's denkbaar. Kan mij niet voorstellen dat haar moeder daarmee instemt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als ze gewoon afgewezen wordt, gaat het sneller voorbij denk ik. Daarnaast is het misschien wel wederzijds, dat is toch mooi.
Zoals de waard is. Iedereen hier, zou gelijk een 15-jarig meisje verkrachtten als ze te horen kregen, dat het betreffende meisje ze leuk vindt. Daarom denken ze dat die tandarts er gelijk bovenop springt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:54 schreef iXVI het volgende:
[..]
Lol, zo sterk is 'ie ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, dat zal niet. Een volwassen kerel kan natuurlijk nooit een 15-jarig poppetje in bedwang houden!
Natuurlijk niet. Hij gaat haar neuken!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:54 schreef iXVI het volgende:
[..]
hoe ga je het dan brengen zou van:'hallo tandarts ik vind je leuk'quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:54 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Hoeft niet perse, wil hem gewoon zeggen dat ik hem leuk vind. Zodat ik het tenminste gezegd heb
Waarom zou dit een grap moeten zijn?;pquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:56 schreef ladyjaye het volgende:
[..]
Zo te lezen is dit allemaal een slechte grap. Maar in het geval dat het echt is en ze afspreekt zijn er meerdere scenario's denkbaar. Kan mij niet voorstellen dat haar moeder daarmee instemt.
Zal mij hier verder ook buiten laten.
Dat sommige zielige wezentjes zo zijn wil niet zeggen dat m'n tandarts dat ook is :squote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Zoals de waard is. Iedereen hier, zou gelijk een 15-jarig meisje verkrachtten als ze te horen kregen, dat het betreffende meisje ze leuk vindt. Daarom denken ze dat die tandarts er gelijk bovenop springt.
Nee... gewoon niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Hij gaat haar neuken!
Inderdaad, laat je niet gek maken meid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:57 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Dat sommige zielige wezentjes zo zijn wil niet zeggen dat m'n tandarts dat ook is :s
Ja zoiets, ik vertel het hem en ga weerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:57 schreef schnitzeljansen het volgende:
[..]
hoe ga je het dan brengen zou van:'hallo tandarts ik vind je leuk'
Doe ik ook nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad, laat je niet gek maken meid.
Risico's elimineren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:54 schreef iXVI het volgende:
[..]
ik wou net zeggen wat denkt de moeder er wel niet van dat een 35jarige tandarts een 15-jarig meisje gaat ophalen savonds om dat de dochter iets met de tandarts wil besprekenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:56 schreef ladyjaye het volgende:
[..]
Zo te lezen is dit allemaal een slechte grap. Maar in het geval dat het echt is en ze afspreekt zijn er meerdere scenario's denkbaar. Kan mij niet voorstellen dat haar moeder daarmee instemt.
Zal mij hier verder ook buiten laten.
Probeer niet te veel te giechelen bij het vertellen tho.quote:
Waarom niet? We moeten de afloop toch nog weten!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:58 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Nah, open denk geen topic meer
Ik zou nooit iemand verkrachten, dus praat aub ff voor jezelf dwaasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Zoals de waard is. Iedereen hier, zou gelijk een 15-jarig meisje verkrachtten als ze te horen kregen, dat het betreffende meisje ze leuk vindt. Daarom denken ze dat die tandarts er gelijk bovenop springt.
quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:52 schreef DonJames het volgende:
Als een vrouw "nee" zegt bedoelt ze "ja". En als ze "ja" zegt bedoelt ze "jaaa". Je moet nog een hoop leren!
Jep.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:57 schreef fyah het volgende:
dit krijg je ervan als je pub en jng sluit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |