Kijk dan zelf, die twee emoticons staan naast elkaar en lijken ook nog best veel op elkaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:45 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Geloof je bijna maar niet helemaal xd
Maar ik wil zelf geen sex met hem. En hij wilt dat ook niet, dus het gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:45 schreef iXVI het volgende:
[..]
16 is voldoende in Nederland om sex met em te hebben, legaal.
Lol XD als ik me sexy aankleed ofzo, ja dan daag ik hem uit, maar ik daag hem zo toch niet uit?XDquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ze heeft hem uitgedaagt, dan is het heul geen verkrachting!
uhm waarom niet? wil je eerst trouwen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:47 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Maar ik wil zelf geen sex met hem. En hij wilt dat ook niet, dus het gaat niet gebeuren
Neeej XDquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarom en als er dan echt leuke seksspelletjes plaatsvinden, die toevallig gefilmd worden en hun weg naar dit forum bereiken, is dat toch alleen maar een bonus?
?Welke?:Pquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:46 schreef iXVI het volgende:
[..]
Kijk dan zelf, die twee emoticons staan naast elkaar en lijken ook nog best veel op elkaar.
ts zei net dat ze geen seks wildequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ze heeft hem uitgedaagt, dan is het heul geen verkrachting!
Nee dat zeg ik niet, maar ik vind zelf om op deze leeftijd met een 35jarige in bed te liggen nog niet geschikt. Sws minstens 17/18quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:47 schreef iXVI het volgende:
[..]
uhm waarom niet? wil je eerst trouwen?
Hij spreekt dus niet af om een gaatje te vullen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:47 schreef CandyApplez het volgende:
Maar ik wil zelf geen sex met hem. En hij wilt dat ook niet, dus het gaat niet gebeuren
Joh, dat gaat vanzelf voorbij. Dat is de leeftijd. En ik hoop echt, dat dit een slechte grap is. Moet er niet aan denken als moeder dat mijn dochter zoiets doet. Leeftijdsverschil, oke, maar dit gaat écht te ver... zo'n meisje is hartstikke kwetsbaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Even serieus, buiten alle grappen en grollen om. Als dit echt is, is het misschien maar het beste voor TS om het gezegd te hebben. Dan kan ze daarna weer verder met d'r leven. Dat is een stuk makkelijker dan als ze het voor zichzelf houdt.
Oh ja, hij gaat twee jaar op je wachten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:48 schreef CandyApplez het volgende:
Nee dat zeg ik niet, maar ik vind zelf om op deze leeftijd met een 35jarige in bed te liggen nog niet geschikt. Sws minstens 17/18
Nee, dat zal nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:47 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Lol XD als ik me sexy aankleed ofzo, ja dan daag ik hem uit, maar ik daag hem zo toch niet uit?XD
Geen idee, vraag dat 'm vanavond welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:49 schreef Nairua het volgende:
[..]
Oh ja, hij gaat twee jaar op je wachten.
Daar kiest ze toch echt zelf voor. Maar ik zou zeker iemand laten weten waar ze is en voor hoe lang.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:49 schreef ladyjaye het volgende:
Joh, dat gaat vanzelf voorbij. Dat is de leeftijd. En ik hoop echt, dat dit een slechte grap is. Moet er niet aan denken als moeder dat mijn dochter zoiets doet. Leeftijdsverschil, oke, maar dit gaat écht te ver... zo'n meisje is hartstikke kwetsbaar.
Candyapplez, vertel iig aan je moeder of iemand anders die je kan vertrouwen van je plannen mocht er iets misgaan....
M'n moeder weet het. en die denkt toch dat ik afgewezen word dus die geeft er niks omquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:49 schreef ladyjaye het volgende:
[..]
Joh, dat gaat vanzelf voorbij. Dat is de leeftijd. En ik hoop echt, dat dit een slechte grap is. Moet er niet aan denken als moeder dat mijn dochter zoiets doet. Leeftijdsverschil, oke, maar dit gaat écht te ver... zo'n meisje is hartstikke kwetsbaar.
Candyapplez, vertel iig aan je moeder of iemand anders die je kan vertrouwen van je plannen mocht er iets misgaan....
Lol zo ga ik het helemaal niet zeggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, dat zal nietHij komt je thuis ophalen, "toevallig" ben je alleen thuis, en dan zeg je hem "Oh tandarts, ik vind u zo woest aantrekkelijk, wilt u mij de liefde leren kennen?".
Naïef.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:50 schreef CandyApplez het volgende:
Geen idee, vraag dat 'm vanavond wel
Komt heus wel goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:50 schreef Nairua het volgende:
[..]
Daar kiest ze toch echt zelf voor. Maar ik zou zeker iemand laten weten waar ze is en voor hoe lang.
Of spreek af op cafe.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:42 schreef Nairua het volgende:
[..]
Volgens mij kookt het eten aan. Kssst.
Het is een kind, geen volwassene die haar eigen keuzes volledig rationeel kan maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:50 schreef Nairua het volgende:
[..]
Daar kiest ze toch echt zelf voor. Maar ik zou zeker iemand laten weten waar ze is en voor hoe lang.
Of spreek af op cafe.
Vanwege je hoofd of je tieten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:51 schreef CandyApplez het volgende:
M'n moeder weet het. en die denkt toch dat ik afgewezen word dus die geeft er niks om
Als een vrouw "nee" zegt bedoelt ze "ja". En als ze "ja" zegt bedoelt ze "jaaa". Je moet nog een hoop leren!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:48 schreef schnitzeljansen het volgende:
[..]
ts zei net dat ze geen seks wilde
Dat is waar, maar als ze gewoon afgewezen wordt, gaat het sneller voorbij denk ik. Daarnaast is het misschien wel wederzijds, dat is toch mooi.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:49 schreef ladyjaye het volgende:
[..]
Hij kan me echt niet dwingen hoor, ;s Want dan castreer ik hemquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als een vrouw "nee" zegt bedoelt ze "ja". En als ze "ja" zegt bedoelt ze "jaaa". Je moet nog een hoop leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |