Hij spreekt dus niet af om een gaatje te vullen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:47 schreef CandyApplez het volgende:
Maar ik wil zelf geen sex met hem. En hij wilt dat ook niet, dus het gaat niet gebeuren
Joh, dat gaat vanzelf voorbij. Dat is de leeftijd. En ik hoop echt, dat dit een slechte grap is. Moet er niet aan denken als moeder dat mijn dochter zoiets doet. Leeftijdsverschil, oke, maar dit gaat écht te ver... zo'n meisje is hartstikke kwetsbaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Even serieus, buiten alle grappen en grollen om. Als dit echt is, is het misschien maar het beste voor TS om het gezegd te hebben. Dan kan ze daarna weer verder met d'r leven. Dat is een stuk makkelijker dan als ze het voor zichzelf houdt.
Oh ja, hij gaat twee jaar op je wachten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:48 schreef CandyApplez het volgende:
Nee dat zeg ik niet, maar ik vind zelf om op deze leeftijd met een 35jarige in bed te liggen nog niet geschikt. Sws minstens 17/18
Nee, dat zal nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:47 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Lol XD als ik me sexy aankleed ofzo, ja dan daag ik hem uit, maar ik daag hem zo toch niet uit?XD
Geen idee, vraag dat 'm vanavond welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:49 schreef Nairua het volgende:
[..]
Oh ja, hij gaat twee jaar op je wachten.
Daar kiest ze toch echt zelf voor. Maar ik zou zeker iemand laten weten waar ze is en voor hoe lang.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:49 schreef ladyjaye het volgende:
Joh, dat gaat vanzelf voorbij. Dat is de leeftijd. En ik hoop echt, dat dit een slechte grap is. Moet er niet aan denken als moeder dat mijn dochter zoiets doet. Leeftijdsverschil, oke, maar dit gaat écht te ver... zo'n meisje is hartstikke kwetsbaar.
Candyapplez, vertel iig aan je moeder of iemand anders die je kan vertrouwen van je plannen mocht er iets misgaan....
M'n moeder weet het. en die denkt toch dat ik afgewezen word dus die geeft er niks omquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:49 schreef ladyjaye het volgende:
[..]
Joh, dat gaat vanzelf voorbij. Dat is de leeftijd. En ik hoop echt, dat dit een slechte grap is. Moet er niet aan denken als moeder dat mijn dochter zoiets doet. Leeftijdsverschil, oke, maar dit gaat écht te ver... zo'n meisje is hartstikke kwetsbaar.
Candyapplez, vertel iig aan je moeder of iemand anders die je kan vertrouwen van je plannen mocht er iets misgaan....
Lol zo ga ik het helemaal niet zeggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, dat zal nietHij komt je thuis ophalen, "toevallig" ben je alleen thuis, en dan zeg je hem "Oh tandarts, ik vind u zo woest aantrekkelijk, wilt u mij de liefde leren kennen?".
Naïef.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:50 schreef CandyApplez het volgende:
Geen idee, vraag dat 'm vanavond wel
Komt heus wel goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:50 schreef Nairua het volgende:
[..]
Daar kiest ze toch echt zelf voor. Maar ik zou zeker iemand laten weten waar ze is en voor hoe lang.
Of spreek af op cafe.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:42 schreef Nairua het volgende:
[..]
Volgens mij kookt het eten aan. Kssst.
Het is een kind, geen volwassene die haar eigen keuzes volledig rationeel kan maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:50 schreef Nairua het volgende:
[..]
Daar kiest ze toch echt zelf voor. Maar ik zou zeker iemand laten weten waar ze is en voor hoe lang.
Of spreek af op cafe.
Vanwege je hoofd of je tieten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:51 schreef CandyApplez het volgende:
M'n moeder weet het. en die denkt toch dat ik afgewezen word dus die geeft er niks om
Als een vrouw "nee" zegt bedoelt ze "ja". En als ze "ja" zegt bedoelt ze "jaaa". Je moet nog een hoop leren!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:48 schreef schnitzeljansen het volgende:
[..]
ts zei net dat ze geen seks wilde
Dat is waar, maar als ze gewoon afgewezen wordt, gaat het sneller voorbij denk ik. Daarnaast is het misschien wel wederzijds, dat is toch mooi.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:49 schreef ladyjaye het volgende:
[..]
Hij kan me echt niet dwingen hoor, ;s Want dan castreer ik hemquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als een vrouw "nee" zegt bedoelt ze "ja". En als ze "ja" zegt bedoelt ze "jaaa". Je moet nog een hoop leren!
ts wat wil je nou, wil je dat hij je leuk vind en dat je een relatie begint met hem ofso?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:14 schreef CandyApplez het volgende:
Hallo lieve Fok!kers,
Ik zit met een probleem, en dat is dat ik gewoon smoorverliefd ben op m'n tandarts. Ik ken hem nu zo'n twee jaar, en eigenlijk al een jaar verliefd op hem. Heb al geprobeerd hem te vergeten, maar dat lukt niet want hij is zo lief! Ik kan serieus ook nergens anders meer aan denken. M'n moeder is het gevallen dat ik vaak naar de tandarts wil. ( Deels ook omdat ik echt kiespijn heb) Maar ik wil dus gewoon van m'n verliefdheid af, want het kan niks worden tussen ons. Hebben jullie misschien advies/tips? Dat zou ik erg op prijs stellen! En ; een andere tandarts zoeken mag ik niet van m'n moeder, omdat deze gewóon goed is.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
( Dit topic open ik omdat het andere vol zit!)
Hoeft niet perse, wil hem gewoon zeggen dat ik hem leuk vind. Zodat ik het tenminste gezegd hebquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:53 schreef schnitzeljansen het volgende:
[..]
ts wat wil je nou, wil je dat hij je leuk vind en dat je een relatie begint met hem ofso?
Net of die tandarts haar gaat verkrachtenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:54 schreef Nairua het volgende:
Meiske, even serieus. Als je zo nodig op je bek wil gaan of een one night stand wil beleven(meer zit er echt niet in), stap dan niet in z'n auto maar spreek af op een publieke plaats.
dan ga ik gelijk geld vragen aan mn moederquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als een vrouw "nee" zegt bedoelt ze "ja". En als ze "ja" zegt bedoelt ze "jaaa". Je moet nog een hoop leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |