Ik las op Twitter dat deel 2 niet live is. Er mag geen publiek aanwezig zijn na 23.00 uur, dus recorded. Wat een bs.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, een latertje. Ik hoop niet dat het ook nog eens uitloopt zoals in Nederland vaak het geval was bij de finale.
Gewoon naar www.tvnutters.com gaan en daar bij de UK channels voor Channel5 kiezen...quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:55 schreef akveor het volgende:
Linkjes anyone?
Hier dus: http://www.justin.tv/bbukc3
Justin is weer eens vol... fakkin' joke![]()
Ah thanks... had ik geprobeerd maar was een oude link met een reclame die niet weg wilde.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Gewoon naar www.tvnutters.com gaan en daar bij de UK channels voor Channel5 kiezen...
Het huis staat in een residential area... vandaar waarschijnlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las op Twitter dat deel 2 niet live is. Er mag geen publiek aanwezig zijn na 23.00 uur, dus recorded. Wat een bs.
Zul je zien dat op Twitter de winnaar al bekend vóór de 2e uitzending.
Meeste Gina stemmers zullen voor Dexter zijn. Tenminste als zij niet ook nog eens Sam gaat promoten.quote:
Emma is al dagen pro-Sam. Zo misselijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:48 schreef akveor het volgende:
Meeste Gina stemmers zullen voor Dexter zijn. Tenminste als ze niet ook nog eens Sam gaat promoten.
Alleen als ze na de exit van Gina de stemmen weer vanaf 0 zijn begonnen te tellen heeft Dexter een kans denk ik.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Meeste Gina stemmers zullen voor Dexter zijn. Tenminste als zij niet ook nog eens Sam gaat promoten.
Dat hoop ik dan maar. Anders is het echt redonculous.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Alleen als ze na de exit van Gina de stemmen weer vanaf 0 zijn begonnen te tellen heeft Dexter een kans denk ik.
Ik kijk bij Ermmm, maar die zit vol.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mijn stream doet het niet meer...![]()
Iemand nog een link die het wel nog doet???
Ja, echt balen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is ook te zien op de Life Feed zie ik net. We krijgen nu sowieso een uur pauze, toch?
Sorry, ik kan je niet helpen,quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hmm, ik krijg overal meldingen dat de stream van Channel 5 offline is...
Mooi!!!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik kreeg een goede link van Zazoe!!! Kan ook weer kijken...
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik kreeg een goede link van Zazoe!!! Kan ook weer kijken... Maar ja, nu dus eerst pauze...
Jeroen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:02 schreef akveor het volgende:
ONGELOOFLIJK..... deze winnaar was nog saaier dan die van BBUK 9
Ik iig niet.Sam heeft 8 weken geslapen.quote:
Die hebben ze al gehad. Mikey.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:04 schreef ZaZoe het volgende:
Volgend jaar een maar blinde in het huis..scoort altijd
Ik las het verkeerd, sorry.quote:
Een blinde hebben we al gehad, Mickey... Beter iemand die verlamd is en de hele dag op bed ligt, die kan ook niets fout doen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:04 schreef ZaZoe het volgende:
Volgend jaar maar een blinde in het huis..scoort altijd
Dat moet je aan akveor vragen. Ik onthoud dat soort dingen niet echt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:05 schreef ZaZoe het volgende:
Ow, dat wist ik niet,...hoe ver kwam die?
Mikey BB 9 was blind.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:04 schreef ZaZoe het volgende:
Volgend jaar maar een blinde in het huis..scoort altijd
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Mikey BB 9 was blind.
(Een van de grappigste BB UK momenten ever)
Hij was best grapig. Heeft waarschijnlijk verloren omdat ie een bogey opat,
Nog drie kwartier. Ik hoop, tegen beter weten in, op een twist.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:07 schreef beequeen het volgende:
Ik ben er weg van. Wat een fucking klote programma. Trustuh.![]()
Runner up achter Rachel, de nu op 1 na saaiste BBUK housemate.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet,...hoe ver kwam die?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |