homewrecker!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:48 schreef beequeen het volgende:
Hilarisch joetoepje. Hazel over de zeik en Gina babbelt rustig door.
Ik geloof dat meerderen iets gekregen hebben waar ze niet over mogen praten ...Sophie doet ook al zo raar in de life feedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat met dat telefoongesprek zit. Als Gina dat als enige heeft gehad zou dat een slechte zaak zijn.
twitter:
Spreekt voor zich..twitter:Hazelosullivan1 twitterde op donderdag 08-08-2013 om 23:14:01@PaulWilder Not us…. Gina has gotten the easiest ride through this years BB #TeamHazel reageer retweet
Ze is wel de enige die ermee wegkomt, denk ik. De kijker zou Hazel of Charlie in die rol een stuk negatiever ervaren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:16 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Spreekt voor zich..twitter:Hazelosullivan1 twitterde op donderdag 08-08-2013 om 23:14:01@PaulWilder Not us…. Gina has gotten the easiest ride through this years BB #TeamHazel reageer retweet
Waar ik tegenaan hik is eigenlijk dat niemand Gina durft aan te pakken,.....behoudens Hazel dan,...die hoogstwaarschijnlijk morgen vertrektquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is wel de enige die ermee wegkomt, denk ik. De kijker zou Hazel of Charlie in die rol een stuk negatiever ervaren.
twitter:PaulWilder twitterde op donderdag 08-08-2013 om 23:45:43A fundamental rule of Big Brother is 'no contact with the outside world'...unless you're Gina #bbuk @bbbots reageer retweet
Het is een double edged sword... het gevaar is dat een bewoner afgerekend wordt door het publiek.... te faveure van van bijv. een dove housemate die helemaal geen contact heeft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:19 schreef beequeen het volgende:
Queen Bee mocht bellen met haar BF als "the workers" nog 400 potten honing zouden produceren. En zo geschiedde. Ik vind het echt belachelijk, ook al ben ik een groot fan van Gina.
Hazel en Gina at it again.
Gaat BB te ver?
Het is wel op het randje af en toe.
Die zijn toch van de laatste Duitse Big Brother?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:51 schreef snetje het volgende:
Nu ik de boyfriend van Gina zie.. doen ze me aan dit koppel denken![]()
[ afbeelding ]
Yepquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Die zijn toch van de laatste Duitse Big Brother?
Inderdaad, heb eigenlijk al geen zin meer om het elke dag te volgen. Was toch wel een Hazel aanhanger, pittig wijfie!quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:03 schreef akveor het volgende:
Tough cookie... eigenlijk wel jammer dat ze er uit is.
Prima housemate!
Maar ook wel erg realistisch. Ze heeft haar doel bereikt. 10 Dagen voor het einde eruit geknikkerd om nog maximaal te profiteren van alle media aandacht. Als dat in de finale gebeurt gaat alle aandacht uit naar de winnaar. Ik ben benieuwd naar de foto's.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Hazel liet zich wel heel erg van de kille kant zien gisteravond. Ze hield zo ontzettend veel van de twins maar moest toch wel heel lang nadenken of ze ze ooit nog eens zou willen ontmoeten na BB. Daar was ze nog niet zeker van maar ze zou ze vast een keertje bellen.
Wtf, hoe klein is het verschil tussen Sam en Dexter.quote:Week 9: Who's your favourite housemate?
Gina 35.2%
Dexter 25.3%
Sam 24.6%
Charlie 7.1%
Jack and Joe 4.8%
Sophie 3.0%
Ja, ik vond het ook een slechte opdracht. Dingen forceren die er niet zijn, waarom toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:06 schreef beequeen het volgende:
Was even leuk op de chat, Scrut. Maar wat een flut-uitzending.![]()
Marcus Bentley moet het gewoon houden bij zijn voice-over job.
Je kan die poll ook zien als vote to save.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:06 schreef beequeen het volgende:
Was even leuk op de chat, Scrut. Maar wat een flut-uitzending.![]()
Marcus Bentley moet het gewoon houden bij zijn voice-over job.
[..]
Wtf, hoe klein is het verschil tussen Sam en Dexter.![]()
twitter:bbuk twitterde op maandag 12-08-2013 om 22:56:58So there we go - Sam, Charlie, Jack and Joe and Dexter will face the public vote this Friday. #bbuk reageer retweet
Gina niet? dat zal niet in haar voordeel werken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:58 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:bbuk twitterde op maandag 12-08-2013 om 22:56:58So there we go - Sam, Charlie, Jack and Joe and Dexter will face the public vote this Friday. #bbuk reageer retweet
Gina had er bij gezeten als de Twins (Hazel's friends) ook op haar gestemd hadden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Gina niet? dat zal niet in haar voordeel werken.
Bye bye Charlie.
Owww ik loop een beetje achter... so the free pass is down the drain?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:33 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Gina had er bij gezeten als de Twins (Hazel's friends) ook op haar gestemd hadden.
twitter:bbuk twitterde op woensdag 14-08-2013 om 19:32:19Housemates are getting worried about the possibility of something big happening tonight. They could be right... http://t.co/uaTwJ9hpsM #BBUK reageer retweet
quote:Big Brother has thrown the twist into the House! The Big Payoff is here…
Our four nominated housemates have been told that they’re about to face a very, very important dilemma.
Big Brother is prepared to pay off our remaining HMs in cold, hard cash to leave the show tonight. The question is, what’s the lowest amount of money they’ll be willing to take in order to leave the process?
One by one, in a random order chosen by the housemates, the four evictees will come to the small task room. Inside they’ll be faced with a dramatically lit wall of figures. The wall will be covered in removable boards, each with a different amount of money written on it – ranging from a quid to £100,000. The four evictees must each choose the lowest amount they’d be prepared to take in order to clear off this very evening.
Housemates are going to have to think about how much money they want to receive, how much they think others will take and, even more than that, how much they want to stay to the final. The lower they go, the more likely they are to win, but the less money they’ll leave with and their BB experience will end rather abruptly.
Each of our four nominated housemates will then place their chosen cash-piles inside a briefcase before being gathered in the living area where they’ll stand behind a podium. One by one, they’ll open their briefcases to reveal the amount of money they’ve chosen.
Wel fijn dat vanaf vanavond Emma BOTS presenteert.quote:
Ik ben er voor je hoor.quote:
Nee hoor,maar ik ben nou eenmaal een Emma-fan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Ik dacht dat het zo'n standaard "Who takes the money" ding zou worden. Maar deze twist is echt leuk.quote:
Ik las op Twitter dat deel 2 niet live is. Er mag geen publiek aanwezig zijn na 23.00 uur, dus recorded. Wat een bs.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, een latertje. Ik hoop niet dat het ook nog eens uitloopt zoals in Nederland vaak het geval was bij de finale.
Gewoon naar www.tvnutters.com gaan en daar bij de UK channels voor Channel5 kiezen...quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:55 schreef akveor het volgende:
Linkjes anyone?
Hier dus: http://www.justin.tv/bbukc3
Justin is weer eens vol... fakkin' joke![]()
Ah thanks... had ik geprobeerd maar was een oude link met een reclame die niet weg wilde.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Gewoon naar www.tvnutters.com gaan en daar bij de UK channels voor Channel5 kiezen...
Het huis staat in een residential area... vandaar waarschijnlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las op Twitter dat deel 2 niet live is. Er mag geen publiek aanwezig zijn na 23.00 uur, dus recorded. Wat een bs.
Zul je zien dat op Twitter de winnaar al bekend vóór de 2e uitzending.
Meeste Gina stemmers zullen voor Dexter zijn. Tenminste als zij niet ook nog eens Sam gaat promoten.quote:
Emma is al dagen pro-Sam. Zo misselijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:48 schreef akveor het volgende:
Meeste Gina stemmers zullen voor Dexter zijn. Tenminste als ze niet ook nog eens Sam gaat promoten.
Alleen als ze na de exit van Gina de stemmen weer vanaf 0 zijn begonnen te tellen heeft Dexter een kans denk ik.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Meeste Gina stemmers zullen voor Dexter zijn. Tenminste als zij niet ook nog eens Sam gaat promoten.
Dat hoop ik dan maar. Anders is het echt redonculous.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Alleen als ze na de exit van Gina de stemmen weer vanaf 0 zijn begonnen te tellen heeft Dexter een kans denk ik.
Ik kijk bij Ermmm, maar die zit vol.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mijn stream doet het niet meer...![]()
Iemand nog een link die het wel nog doet???
Ja, echt balen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is ook te zien op de Life Feed zie ik net. We krijgen nu sowieso een uur pauze, toch?
Sorry, ik kan je niet helpen,quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hmm, ik krijg overal meldingen dat de stream van Channel 5 offline is...
Mooi!!!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik kreeg een goede link van Zazoe!!! Kan ook weer kijken...
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik kreeg een goede link van Zazoe!!! Kan ook weer kijken... Maar ja, nu dus eerst pauze...
Jeroen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:02 schreef akveor het volgende:
ONGELOOFLIJK..... deze winnaar was nog saaier dan die van BBUK 9
Ik iig niet.Sam heeft 8 weken geslapen.quote:
Die hebben ze al gehad. Mikey.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:04 schreef ZaZoe het volgende:
Volgend jaar een maar blinde in het huis..scoort altijd
Ik las het verkeerd, sorry.quote:
Een blinde hebben we al gehad, Mickey... Beter iemand die verlamd is en de hele dag op bed ligt, die kan ook niets fout doen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:04 schreef ZaZoe het volgende:
Volgend jaar maar een blinde in het huis..scoort altijd
Dat moet je aan akveor vragen. Ik onthoud dat soort dingen niet echt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:05 schreef ZaZoe het volgende:
Ow, dat wist ik niet,...hoe ver kwam die?
Mikey BB 9 was blind.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:04 schreef ZaZoe het volgende:
Volgend jaar maar een blinde in het huis..scoort altijd
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Mikey BB 9 was blind.
(Een van de grappigste BB UK momenten ever)
Hij was best grapig. Heeft waarschijnlijk verloren omdat ie een bogey opat,
Nog drie kwartier. Ik hoop, tegen beter weten in, op een twist.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:07 schreef beequeen het volgende:
Ik ben er weg van. Wat een fucking klote programma. Trustuh.![]()
Runner up achter Rachel, de nu op 1 na saaiste BBUK housemate.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet,...hoe ver kwam die?
Stream is nu weer in de lucht, was hier ook even wegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
Al mijn streams doen het niet meer en ik zal het eind-interview met Sam moeten missen. Geeft eigenlijk ook niet...
Donderdag begint CBB, ben benieuwd wie ze dit jaar hebben kunnen overhalen om mee te doen...
Ik klikte 'm per ongeluk weg. I couldn't care less.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
Al mijn streams doen het niet meer en ik zal het eind-interview met Sam moeten missen. Geeft eigenlijk ook niet...
Donderdag begint CBB, ben benieuwd wie ze dit jaar hebben kunnen overhalen om mee te doen...
Ja er is genoeg Big Brother te beleven. CBB UK 22ste, BB AU nu bezig en ook een CBB DE komt eraan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:26 schreef ZaZoe het volgende:
ER komt dus nu komende week een Celeb BB UK
Moeilijk verstaanbaar en volstrekt oninteressant was het, je hebt niets gemist.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moeilijk verstaanbaar en volstrekt oninteressant was het, je hebt niets gemist.
Zijn er ook al namen bekend van CBB UK?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja er is genoeg Big Brother te beleven. CBB UK 22ste, BB AU nu bezig en ook een CBB DE komt eraan.
Niet dat ik weet... gebruikelijke speculaties:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:32 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zijn er ook al namen bekend van CBB UK?
Okay.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Niet dat ik weet... gebruikelijke speculaties:
http://www.mirror.co.uk/t(...)-brother-big-2184793
Ik ben nog steeds in shock. Belachelijke uitslag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:38 schreef mazaru het volgende:
Volgend jaar kunnen ze ook een doodskist met inhoud in dat huis zetten, wedden dat die dan wint?
Ongelooflijk! Wat een stinkeinde aan zo'n leuke BB. Wat een domper, wat een afgang! Degenen die die show gemaakt hebben worden afgevoerd en die dooie Sam gaat er met de prijs vandoor!
AFGANG!!
twitter:Karina_Brunning twitterde op maandag 19-08-2013 om 13:56:55@Samarious4 OMG Sam is up for best male personality 2013 for the reality tv awards OMG get voting💕 #teamsam #lovehim http://t.co/SmWHyYufGS reageer retweet
twitter:Hazelosullivan1 twitterde op woensdag 21-08-2013 om 16:56:52What really happened!! http://t.co/vviC4eVS09 reageer retweet
Eensch.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, Dexter en Gina waren unieke en een beetje rare kandidaten, heb van beiden genoten. De rest was vrij inwisselbaar in vergelijking met hen, op Wolfie en Sallie na misschien, maar die moesten het dan weer van onbeschoftheid en platheid hebben om zich van het gemiddelde te onderscheiden. Niet zo my cup of tea. Sam ... onvoorstelbaar dat de mensen überhaupt de moeite gedaan hebben om op hem te stemmen, zijn naam onthouden was mij al nauwelijks de moeite waard.
Al met al was het wel een mooie BB en dat had ik na de eerste paar dagen niet verwacht.
Wat een BS. Hazel was toch echt degene die hem constant probeerde te verleiden. Dit probeert ze nu goed te praten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Hazelosullivan1 twitterde op woensdag 21-08-2013 om 16:56:52What really happened!! http://t.co/vviC4eVS09 reageer retweet
Aha, omdat BB Hazel volledig de schuld wilde geven hebben ze Daley dus het huis uitgegooid.quote:Channel 5′s daily show edit missed out key moments and they wanted to blame Hazel fully for the night’s events.
Yeah, right.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, omdat BB Hazel volledig de schuld wilde geven hebben ze Daley dus het huis uitgegooid.
Dit dus!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:18 schreef akveor het volgende:
Ik heb niet anders gevonden dat Daley een klootzak is. Cocktease of niet hij had z'n rotpoten moeten thuishouden en die agressie werd me ook wel duidelijk in de daileyshow.
http://metro.co.uk/2013/0(...)-to-propose-3918687/quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:20 schreef beequeen het volgende:
Wow, die foto van een huilende Gina.![]()
Dat was snel over en sluiten tussen die 2.
Dexter en Charlie passen zooooo niet bij elkaar imo. Belachelijk gewoon.
twitter:channel5bbuk twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 20:31:31Gina Rio (@iamGinaRio) has announced that she is filming a pilot REALITY TV SHOW next month! To be broadcast on television! I am so excited! reageer retweet
Gina heeft Sallie geblocked op haar Twitter.twitter:BigBFansUK twitterde op woensdag 28-08-2013 om 18:02:52Sallie Axl reports Gina Rio to the police after an accusation of Slander! reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |