Vergeleken met titel aspiraties is de subtop een best haalbaar streven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik speel dus met RKC, check die laatste zin
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik speel dus met RKC, check die laatste zin
[ afbeelding ]
Ken ik nietquote:
Ik verspeel juist mijn punten in de laatste 5 minutenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik open het seizoen met een 1-1 tegen Utreg, mijn doelpunt viel in de 90e
De sfeer is ook fantastisch zie ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef TJV het volgende:
Ik win met het allergrootste gemak uit bij City, zie ik dit:
[ afbeelding ]
Gewoon het hele team helemaal naar de klote, hoe kan dit?
En ze spelen nog goed ook, zie de gemiddeldesquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruik je toevallig FMRTE?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]
Niet in deze game.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gebruik je toevallig FMRTE?
Bij mijn GAE-game gaat het helemaal geweldig, 8 geblesseerden tegelijk en sta 17e in de Eredivisie, slechtste game ooit
Yep, goede speler. Ik heb 'm ook gehad in m'n Feyenoord game - alleen gekocht voor bijna een miljoen minder.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:53 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb voor het eerst de competities uit Scandinaviė in mijn game, zitten best veel goede spelers die je goedkoop kan halen daar![]()
Deze baas voor 1,4 miljoen gekocht van Rosenborg.
[ afbeelding ]
Doet het echt super goed
17 miljoenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
Yep, goede speler. Ik heb 'm ook gehad in m'n Feyenoord game - alleen gekocht voor bijna een miljoen minder.
[ afbeelding ]
Nee, nog nooit eigenlijk. En ik volg de wedstrijden van AGF niet echt, helaas.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
17 miljoen![]()
En deze speler? Ik ken hem IRL niet (jij vast wel)
Heb je hem ook gehad?
[ afbeelding ]
Finland heb ik dan weer niet geladenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nee, nog nooit eigenlijk. En ik volg de wedstrijden van AGF niet echt, helaas.
Bekijk de volgende spelers eens in de Scandinavische competities:
Thomas Drage - Tromsų
Bashkim Kadrii - OB
Rasmus Falk Jensen - OB
Joel Pohjanpalo - HJK
Emil Larsen - OB
Svensson zit al bij Cluj en Selnęs is verhuurd aan Valladolid.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jonas Svensson - Rosenborg
Ole Kristian Selnęs - Rosenborg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |