Ik bedacht me net wat: zelfs al was het een EK dan had het spel alsnog gezegd dat Messi de beste speler wasquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:34 schreef Happel het volgende:
Ik zit nu in 2014 en WK is net geweest. Nederland heeft dat hele WK niet eens gehaald.
Finale was Ivoorkust - Spanje. En natuurlijk won die laatste.
Messi wie? Spanje maakte gehakt van Argentinië in de halve finale. 4-0.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik bedacht me net wat: zelfs al was het een EK dan had het spel alsnog gezegd dat Messi de beste speler was
Castelenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik krijg ineens zin om een game met RKC te doen
Bazenteampje hebben ze sowieso wel, alleen jammer dat Zoet er niet meer bij is in 13quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, Drizzt start z'n 450e game, dat is echt fantastisch.
Ik denk dat onze Rapeface er niet heel erg blij mee is dat jij met Heerenveen speelt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:15 schreef dion_v_k het volgende:
En WEER Carlos Fierro gekocht, ditmaal met Heerenveen
Wie?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk dat onze Rapeface er niet heel erg blij mee is dat jij met Heerenveen speelt.
Koop ook Kevin Volland van Hoffenheimquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef Zenit- het volgende:
Ik haal Fierro ook maar eens, kijken of hij echt zo goed isgeld zat hier bij Shakhtar
Die gaat me 20 miljoen kosten. Dat is dan nét iets te gortig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Koop ook Kevin Volland van Hoffenheim
Is hij dik waard hoor. Heb hem zelf nooit gehad maar gaat in mijn game altijd voor +20 miljoen naar Barcelona om vervolgens moeiteloos Messi te doen vergeten (wanneer hij stopt).quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:53 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Die gaat me 20 miljoen kosten. Dat is dan nét iets te gortig.Ook al heb ik 48 miljoen TB
Edit: Fierro wel voor 4,5 miljoen gehaald.
Maar ik heb al aardig wat spitsen. Eduardo, Luiz Adriano, Gustavo, Fierro, Budkivskyi, Yurchenko... al wordt Yurchenko wss verhuurd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is hij dik waard hoor. Heb hem zelf nooit gehad maar gaat in mijn game altijd voor +20 miljoen naar Barcelona om vervolgens moeiteloos Messi te doen vergeten (wanneer hij stopt).
Kevin Volland halenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:18 schreef Zenit- het volgende:
En weer 13 miljoen binnen.. van natuurlijk P$G. Douglas Costa vertrekt. Hoef iig geen opvolger te halen, zat spelers voor zijn plekkie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Screenshots zijn een stuk makkelijker.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:32 schreef Vatta het volgende:
Team PSV seizoen 2014-2015
keepers
Jeroen Zoet
Boy Waterman ( is hier zo slecht nog niet)
Verdedigers
Bernard Malanda
Dave Bulthuis
Marcelo (transferwaarde 9 miljoen)
Virgil van Dijk
Kalidou Koulibaly
Patrick Farkas
Jetro Willems
Middenveld
Jonathan Dos Santos (geleend van Barcelona)
Aron Gunnarsson
Felipe Gutierrez
Oskar Hiljemark
Georginio Wijnaldum
Adam Maher
Rai Vloet
Eduardo Salvio ( geleend van Benfica)
Aanvallers
Luciano Narsingh
Zakaria Bakkali
Alfred Finnbogason
Javier Hernandez (geleend van Man united)
Eerste 2 seizoenen kampioen geworden en mijn selectie is nu beter dan ooit. Vorig seizoen achste finale championsleaghe. In de beker helaas wel vroeg uitgeschakeld.
Verkocht:
Strootman voor 21,5 miljoen aan Arsenal
Matavz voor 9 miljoen aan Porto
Pieters voor 12,5 miljoen aan Benfica ( helemaal geschift)
Lens voor 3,4 miljoen aan Celta da Vigo. ( deed het niet fantastisch)
Derijck voor 1,6 miljoen naar FC Koln
Manolev voor 2 Miljoen naar Wisla
Mertens voor 11,5 naar Man United ( wat ze ermee moeten, geen flauw idee)
Matthias Jorgensen voor 2,7 Miljoen naar Ajax
Tyton voor 1,3 miljoen naar Atletico Madrid
Toivonen helaas gratis de deur uit gelopen
Heb zin in het nieuwe seizoen. Het zal mij benieuwen.
Hovvquote:
Heb eigenlijk geen flauw idee hoe je dat doet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Screenshots zijn een stuk makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |