abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130067401
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:20 schreef BDIL het volgende:
Zijn er terugkoop clasules in FM ? Carvajal speelt nu bij Bayer maar kan ik hem terugkopen als Real voor een bepaald bedrag ? ( waar kan ik het eventueel zien :P )
Zijn er, maar die moet je dan wel afgesproken hebben
pi_130081099
Mijn oude PSV game weer opgepakt. Zit in 2026, Honduras verloor de halve finale WK en mijn middenvelder Hugo Barreiro speelde zijn 100e interland in de finale van het WK die Argentinië met 1-0 van Brazilië won.

Heb mijn selectie wat opgeruimd, want had 41 spelers in mijn a selectie :')
Zo heb ik een middenvelder die gratis van AC Milan overkwam na 1 seizoen zonder duels voor 10m verkocht aan Inter.
pi_130082575
Heuj, weer wereldkampioen. Mijn 2e op rij en voor Engeland de 3e op rij. Laatste winnaar voor Engeland was Oranje in 2022.

Mijn beste middenvelder en tevens tijdens het WK recordinternational geworden gaat helaas wel met interlandpensioen, al hield ik er al rekening mee gezien zijn 34 jarige leeftijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 15-08-2013 01:03:33 ]
pi_130085949
Bij mij werd Europees kampioen in 2016 en 2024. In 2020 werden ze uitgeschakeld door Engeland. Wereld Kampioen werden ze in 2014 en 2022. In 2018 werden ze 2e achter Frankrijk, en dit jaar? Dit jaar werden ze met 4-1 uitgeschakeld door Honduras :')
pi_130085991
Lekker veel geld voor transfers. :{w

I love my mispoken words.
pi_130088802
:{w

pi_130090420
Godverdomme die Montella is heel mijn team aan het verkloten. De komende jaren zal hij nog wel kampioen worden en met een dikke bankrekening van uitgaande transfers, maar hij verkoop een aantal toptalenten voor minder dan de helft van wat ik er voor zou krijgen :')

Ik had een geweldig team neergezet met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 24 en daarachter verschillende generaties met toptalent. Ben benieuwd of de club over 20 jaar nog aan de top staat. Met wat ik achter heb gelaten aan spelersmateriaal en jeugd moet dat al lukken, maar ik zie hem er wel voor aan om het te verkloten.
pi_130091310
Ook lekker, wordt er midden in mijn voorbereiding tussen alle toernooien om geld binnen te harken ff de eerste ronde van de Coppa Italia gepland, sta ik daar dus met een half dood team _O-
pi_130096860
Zo matig dat er geenéén bal invliegt hè. Dat wordt dus lastig in de uit-wedstrijd.

pi_130097792
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
FM14 aangekondigd:

http://www.footballmanager.com/lang/en_GB

[..]

Screens e.d. bij de link.
Verplichte aankoop ieder jaar :+
pi_130098094

De vervanger van Lahm waarschijnlijk, 5,5 miljoen moet hij kosten :D
pi_130102472
Ik kreeg ineens een idee om een online FOK! savegame te starten met FOK!ers die hieraan willen deelnemen. Het principe is hetzelfde als een offline game, alleen dan online met meerdere spelers. FOK!ers kunnen deelnemen wanneer ze willen en eruit gaan wanneer ze willen, alleen dan moet het wel goed geregeld zijn wanneer de deelnemende personen online komen.

Als er animo is, lijkt het mij best wel leuk. :)
pi_130102534
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:51 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik kreeg ineens een idee om een online FOK! savegame te starten met FOK!ers die hieraan willen deelnemen. Het principe is hetzelfde als een offline game, alleen dan online met meerdere spelers. FOK!ers kunnen deelnemen wanneer ze willen en eruit gaan wanneer ze willen, alleen dan moet het wel goed geregeld zijn wanneer de deelnemende personen online komen.

Ik ben er wel voor in om het eens te proberen. :)
pi_130102571
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:54 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik ben er wel voor in om het eens te proberen. :)
Das fijn om te horen. :) Dan hebben we nog een aantal deelnemers nodig om het eens te proberen. Ergens tussen de 5 á 10 deelnemers, waarna we dan een aantal competities selecteren zodat de speelsnelheid ook niet al té negatief beïnvloed wordt. :P
pi_130103699
Ik wil het ook wel proberen, maar hoe het precies werkt weet ik niet. Het spel zal natuurlijk trager gaan, maar dat is niet zo'n ramp. Wat ik mij af vraag is hoe zit het als er 1 iemand niet kan. Dat heb je al snel met 10 man natuurlijk...
pi_130103812
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik wil het ook wel proberen, maar hoe het precies werkt weet ik niet. Het spel zal natuurlijk trager gaan, maar dat is niet zo'n ramp. Wat ik mij af vraag is hoe zit het als er 1 iemand niet kan. Dat heb je al snel met 10 man natuurlijk...
Heel veel invloed heeft het niet op het spel. Je bent met zijn alle verbonden met het spel(savegame) van de host (in dit geval ik of iemand anders). Enige wat het spel vertraagd is dat mensen hun tactieken bewerken en hun opstellingen maken en spelers kopen, want je kunt pas doorgaan als iedereen op doorgaan heeft geklikt. Overigens kun je zien hoeveel personen en welke personen er nog op doorgaan moeten klikken als niet iedereen op doorgaan heeft geklikt. In-game zit er ook een chatfunctie in, maar het kan ook via een apart topic op FOK!.

Terugkomend op het feit dat er mensen kunnen afhaken en dat er mensen zijn die niet altijd op dezelfde tijdstip aanwezig kan zijn: we spreken dit gewoon af en dan komen we met zijn alle online op de dag en tijdstip wanneer we allen kunnen. We proberen het met zo weinig mogelijk mensen, om te kijken hoe het gaat. 10 man is inderdaad veel. We kunnen het met 5 proberen.
pi_130103895
Oke prima, ik bedoel meer dat het traag gaat in vergelijking met het tempo dat je nu met een spel hebt. We maken een afspraak en spelen dan ff en zou best kunnen dat we daarna een week later pas verder kunnen bijvoorbeeld.

Ik ben overigens voorstander van het starten in de laagste Engelse divisie :D

Edit: alleen dan promoveert er straks iemand en zit die in beetje in zijn eigen competitie. Misschien schotland pakken. Dan is een groot deel van de clubs bestuurd door mensen. Of iemand maakt zelf wat in de editor. Enige mindere is dat de meeste mensen de goedkope topaankopen kennen voor het begin van het spel. We kunnen random database toepassen, maar die vervangt alleen namen en soms ook positie
pi_130103984
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oke prima, ik bedoel meer dat het traag gaat in vergelijking met het tempo dat je nu met een spel hebt. We maken een afspraak en spelen dan ff en zou best kunnen dat we daarna een week later pas verder kunnen bijvoorbeeld.

Dat is gewoon een kwestie van afspreken. Het kan vaker, maar ook zoals jij zegt 1x per week. :) Betreft de divisies, welke we gaan laden, moeten we kijken nadat we nog drie andere deelnemers hebben gevonden. Zodat we het op elkaar kunnen afstemmen. Het lijkt mij ook het beste, om degene met de beste computer en connectie host te laten worden, aangezien je dan meerdere divisies kan laden. Want de snelheid van laden hangt af van de host.

Edit: daarom is het beste om alle hoogste divisies te pakken lijkt mij? Dan heb je daar geen last van. We hoeven na verloop van tijd niet per se in dezelfde competitie te blijven na verloop van tijd. Je komt elkaar Europees toch tegen. :)
pi_130104011
Eerste seizoen met RKC zit erop. 6e geëindigd en Europees voetbal gehaald. Topscoorder is Mart Lieder, een erg matige spits, die wel 18 goals heeft gescoord.

Inmiddels afscheid genomen van erg veel spelers en wat aanwinsten mogen verwelkomen. Zo blijft Zoet nog een jaartje keepen en heb ik Boyata gehuurd van Man City. Daarnaast Sunny, Holscher, Vandenborre, Malanda en Schaessens aangetrokken. Vandenborre helaas al drie maanden geblesseerd nu.
pi_130104074
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

Edit: alleen dan promoveert er straks iemand en zit die in beetje in zijn eigen competitie. Misschien schotland pakken. Dan is een groot deel van de clubs bestuurd door mensen. Of iemand maakt zelf wat in de editor. Enige mindere is dat de meeste mensen de goedkope topaankopen kennen voor het begin van het spel. We kunnen random database toepassen, maar die vervangt alleen namen en soms ook positie
Dat lijkt mij niet zo'n groot probleem. Iedereen moet kunnen kopen wie die wilt toch. :) Realisme moet er bijhoren toch? Enige waar iedereen zich strikt aan moet houden is om een tactiek zelf te maken en niet te downloaden. :P
pi_130104205
Een kleinere competitie lijkt me wel cool. Dan kan je ook meer waarde hechten aan Europese prestaties en zal je merken dat je elkaar echt aan gaat moedigen op een gegeven moment. Helemaal ook het nationale team als daar mensen voor opgeroepen worden uit je team.

Ik weet nog wel toen bij het onvolprezen Football Manager Live een WK werd georganiseerd. Echt geweldige sfeer met managers die hun spelers aan komen prijzen bij je. Mijn Nederland faalde uiteindelijk in volgens mij de finale :'(

Ook iedereen zijn eigen spelers aanmoedigen tijdens dat toernooi, schitterend _O_
pi_130104274
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Een kleinere competitie lijkt me wel cool. Dan kan je ook meer waarde hechten aan Europese prestaties en zal je merken dat je elkaar echt aan gaat moedigen op een gegeven moment. Helemaal ook het nationale team als daar mensen voor opgeroepen worden uit je team.

Ik weet nog wel toen bij het onvolprezen Football Manager Live een WK werd georganiseerd. Echt geweldige sfeer met managers die hun spelers aan komen prijzen bij je. Mijn Nederland faalde uiteindelijk in volgens mij de finale :'(

Ook iedereen zijn eigen spelers aanmoedigen tijdens dat toernooi, schitterend _O_
Gelijk heb je, of gewoon eerste divisies met uitsluiting van keuze om de topclubs te kiezen of de laagste. Maar met jouw keuze loop je dan tegen het probleem 'promoveren' aan.. Maar goed. :P

We hebben zijn op dit moment met zijn 3en. We hebben nog 2 personen nodig, die het ook leuk vinden. :)
pi_130104528
Ach, dat mensen topclubs pakken (Celtic in Schotland) vind ik geen probleem, je bent dan gewoon titelfavoriet. Ook het pakken van een degradatiekandidaat is prima. Mocht je degraderen dan pleuren we er gewoon een AI manager uit en kan je een nieuw team pakken.

Eerlijk gezegd lijkt het me juist leuk als iemand Celtic heeft (ik blijf even bij dit voorbeeld). Iedereen wil hem pakken en toch moedigt iedereen hem aan als hij Europa in gaat :D
pi_130105194
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, dat mensen topclubs pakken (Celtic in Schotland) vind ik geen probleem, je bent dan gewoon titelfavoriet. Ook het pakken van een degradatiekandidaat is prima. Mocht je degraderen dan pleuren we er gewoon een AI manager uit en kan je een nieuw team pakken.

Eerlijk gezegd lijkt het me juist leuk als iemand Celtic heeft (ik blijf even bij dit voorbeeld). Iedereen wil hem pakken en toch moedigt iedereen hem aan als hij Europa in gaat :D
Ja dat klopt. :D

Maar terugkomend op het aantal deelnemers, we zijn met zijn 3en. Nog wachten op 1/2 andere die mee willen doen, zodat we met zijn 4en/5en zijn of..?
pi_130105470
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:51 schreef BroodjeKebab het volgende:

Het lijkt mij ook wel wat. Alleen ben ik vooral in de weekenden weinig online.
pi_130105521
Ik zou zeggen: wacht nog even 1-2 dagen en geef anderen de kans om eventueel mee te doen. Vijf mensen lijkt mij een mooi aantal. Ligt eraan hoe enthousiast anderen zijn :)

Ik heb sowieso het Fok! als speler te leiden komend weekend. ;)
pi_130105523
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan gaat ie naar Alcazar jwz. :D
Feyenoord-
pi_130105541
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:38 schreef Sejt het volgende:
Ik zou zeggen: wacht nog even 1-2 dagen en geef anderen de kans om eventueel mee te doen. Vijf mensen lijkt mij een mooi aantal. Ligt eraan hoe enthousiast anderen zijn :)

Ik heb sowieso het Fok! als speler te leiden komend weekend. ;)
Kijk ik naar uit ja, eerste keer dat ik meedoe :)
Feyenoord-
pi_130105555
Gewoon ff een dagje afwachten om te kijken of meer mensen zich aanmelden. Er moet wel gelegenheid voor zijn he :P
pi_130105559
Ik stel me deze game niet beschikbaar, ben meer bezig met GTA modden nu :)
Feyenoord-
pi_130105630
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:38 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Dan gaat ie naar Alcazar jwz. :D
Moest even heel hard nadenken. :')
pi_130105908
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

We kunnen het proberen. We zijn op dit moment met zijn 4en (met jou). Ik denk dat we het hierbij laten, zodat het spel vloeiend verloopt.
pi_130105926
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:49 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

We kunnen het proberen. We zijn op dit moment met zijn 4en (met jou). Ik denk dat we het hierbij laten, zodat het spel vloeiend verloopt.
Laten we het over het weekend heen tillen.
pi_130106018
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gewoon ff een dagje afwachten om te kijken of meer mensen zich aanmelden. Er moet wel gelegenheid voor zijn he :P
Is goed. Dan wachten we wel tot morgenavond.

We zijn nu met wie allemaal?

*BroodjeKebab
*Rob_La_Chouffe
*Sejt
*Typisch

Dat is het neem ik aan? :P
pi_130107529
Bericht in media "Klomp geblesseerd bij interlands, 2 maanden out.". Ik: kut, daar gaat mijn topspits. Ik kom bij eerst volgende wedstrijd, huh hij kan gewoon spelen.. Bleek mijn Onder 19 speler Arco Klomp geblesseerd te zijn en niet mijn spits Ronald Klomp :')
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:59:17 #236
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_130110949
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Is goed. Dan wachten we wel tot morgenavond.

We zijn nu met wie allemaal?

*BroodjeKebab
*Rob_La_Chouffe
*Sejt
*Typisch
*dion_v_k

Dat is het neem ik aan? :P
Hiero :D *O*
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator / Redactie FP donderdag 15 augustus 2013 @ 22:15:03 #237
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130111539
Succes, kerels. Ik ergerde me toen ik alleen al met guitarist samen speelde :') Ben je net ergens mee bezig, ramt de ander op Doorgaan en zijn al je acties teniet gedaan :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 15 augustus 2013 @ 22:22:13 #238
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_130111869
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Succes, kerels. Ik ergerde me toen ik alleen al met guitarist samen speelde :') Ben je net ergens mee bezig, ramt de ander op Doorgaan en zijn al je acties teniet gedaan :')
Dat moet niet kunnen als ik het goed begrijp?
Het spel gaat pas verder wanneer iedereen op Doorgaan heeft geklikt?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator / Redactie FP donderdag 15 augustus 2013 @ 22:27:55 #239
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130112167
quote:
15s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:22 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Dat moet niet kunnen als ik het goed begrijp?
Het spel gaat pas verder wanneer iedereen op Doorgaan heeft geklikt?
Snapte het ook niet, m'n tijd was ook nog niet op :{
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_130114243
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:32 schreef MMUFC het volgende:
Bericht in media "Klomp geblesseerd bij interlands, 2 maanden out.". Ik: kut, daar gaat mijn topspits. Ik kom bij eerst volgende wedstrijd, huh hij kan gewoon spelen.. Bleek mijn Onder 19 speler Arco Klomp geblesseerd te zijn en niet mijn spits Ronald Klomp :')
Haha :')
pi_130115629
Naja ff afwachten hoe het zit dan. Anders in de chat gewoon afspreken wanneer er op doorgaan geramd wordt. en wanneer er tijd is voor tactiekgepruts. Het is toch een beetje uitproberen in het begin.

Zullen we anders Schotland afspreken? Dan kan iedereen alvast een lijstje maken met zijn favoriete teams en als we er niet uit komen loten we ff ofzo.

Proberen we het gewoon met dit tuig:
*BroodjeKebab
*Rob_La_Chouffe
*Sejt
*Typisch
*dion_v_k

En mocht er nog iemand zich aanmelden dan horen we het wel. In ieder geval eerst eens een tijd afspreken. Iemand die zich geroepen voelt een mooie OP te maken voor een nieuw topic? :P

Edit: Godver, dat team van Celtic is zo veel beter dan de rest he _O-
Dat is wel een nadeel, wie de titel pakt is meteen duidelijk. Laat maar weten hoe jullie er over denken en welke competitie je graag zou spelen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 16-08-2013 01:03:42 ]
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:52:53 #242
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_130125816
Rare eerste seizoenen bij mij _O- Lille wint de Champions League, FC Emmen de Jupiler League en Veendam 2e (zonder overname), Senegal wint de Confed. Cup en Letland plaatst zich voor het WK
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_130126442
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Naja ff afwachten hoe het zit dan. Anders in de chat gewoon afspreken wanneer er op doorgaan geramd wordt. en wanneer er tijd is voor tactiekgepruts. Het is toch een beetje uitproberen in het begin.

Zullen we anders Schotland afspreken? Dan kan iedereen alvast een lijstje maken met zijn favoriete teams en als we er niet uit komen loten we ff ofzo.

Proberen we het gewoon met dit tuig:
*BroodjeKebab
*Rob_La_Chouffe
*Sejt
*Typisch
*dion_v_k

En mocht er nog iemand zich aanmelden dan horen we het wel. In ieder geval eerst eens een tijd afspreken. Iemand die zich geroepen voelt een mooie OP te maken voor een nieuw topic? :P

Edit: Godver, dat team van Celtic is zo veel beter dan de rest he _O-
Dat is wel een nadeel, wie de titel pakt is meteen duidelijk. Laat maar weten hoe jullie er over denken en welke competitie je graag zou spelen.
Je kan toch ook afspreken dat niemand Celtic pakt? Ik speel zelf niet mee ofzo, maar misschien een idee.
pi_130126883
Ja is ook prima, maar misschien heeft iemand suggesties voor een andere competitie waar je bijv. 3 echte titelkandidaten hebt, of toch minimaal 2. Want met elkaar strijden om de titel is toch wel leuk natuurlijk :P. Verder zijn specifieke homegrown regels in de competitie ook een leuke toevoeging denk ik. Ik ga er nog eens over nadenken. Ben niet zo bekend met de competitieregels buiten Engeland eigenlijk.
pi_130127611
Waarom er van die paupers zijn die ooit 1 of zelfs geen interland gespeeld hebben en al jaren niet geselecteerd zijn komen zeuren over hun toekomst als international is mij echt een raadsel bij FM
pi_130128624
De nieuwe match engine: (work in progress)

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130129302
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
De nieuwe match engine: (work in progress)

Ouderwets wedstrijden kijken O+ _O_
pi_130131124
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja is ook prima, maar misschien heeft iemand suggesties voor een andere competitie waar je bijv. 3 echte titelkandidaten hebt, of toch minimaal 2. Want met elkaar strijden om de titel is toch wel leuk natuurlijk :P. Verder zijn specifieke homegrown regels in de competitie ook een leuke toevoeging denk ik. Ik ga er nog eens over nadenken. Ben niet zo bekend met de competitieregels buiten Engeland eigenlijk.
Ik zou toch zeggen:

Eredivisie, Bundesliga, Premier League of Ligue 1.

:)
pi_130133634
Allemaal prima

In de Eredivisie is PSV voor mij :P
pi_130134573
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Allemaal prima

In de Eredivisie is PSV voor mij :P
Ajax hier :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties