abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130105521
Ik zou zeggen: wacht nog even 1-2 dagen en geef anderen de kans om eventueel mee te doen. Vijf mensen lijkt mij een mooi aantal. Ligt eraan hoe enthousiast anderen zijn :)

Ik heb sowieso het Fok! als speler te leiden komend weekend. ;)
I love my mispoken words.
pi_130105523
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook wel wat. Alleen ben ik vooral in de weekenden weinig online.
Dan gaat ie naar Alcazar jwz. :D
Feyenoord-
pi_130105541
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:38 schreef Sejt het volgende:
Ik zou zeggen: wacht nog even 1-2 dagen en geef anderen de kans om eventueel mee te doen. Vijf mensen lijkt mij een mooi aantal. Ligt eraan hoe enthousiast anderen zijn :)

Ik heb sowieso het Fok! als speler te leiden komend weekend. ;)
Kijk ik naar uit ja, eerste keer dat ik meedoe :)
Feyenoord-
pi_130105555
Gewoon ff een dagje afwachten om te kijken of meer mensen zich aanmelden. Er moet wel gelegenheid voor zijn he :P
pi_130105559
Ik stel me deze game niet beschikbaar, ben meer bezig met GTA modden nu :)
Feyenoord-
pi_130105630
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:38 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Dan gaat ie naar Alcazar jwz. :D
Moest even heel hard nadenken. :')
pi_130105908
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook wel wat. Alleen ben ik vooral in de weekenden weinig online.
We kunnen het proberen. We zijn op dit moment met zijn 4en (met jou). Ik denk dat we het hierbij laten, zodat het spel vloeiend verloopt.
pi_130105926
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:49 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

We kunnen het proberen. We zijn op dit moment met zijn 4en (met jou). Ik denk dat we het hierbij laten, zodat het spel vloeiend verloopt.
Laten we het over het weekend heen tillen.
pi_130106018
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gewoon ff een dagje afwachten om te kijken of meer mensen zich aanmelden. Er moet wel gelegenheid voor zijn he :P
Is goed. Dan wachten we wel tot morgenavond.

We zijn nu met wie allemaal?

*BroodjeKebab
*Rob_La_Chouffe
*Sejt
*Typisch

Dat is het neem ik aan? :P
pi_130107529
Bericht in media "Klomp geblesseerd bij interlands, 2 maanden out.". Ik: kut, daar gaat mijn topspits. Ik kom bij eerst volgende wedstrijd, huh hij kan gewoon spelen.. Bleek mijn Onder 19 speler Arco Klomp geblesseerd te zijn en niet mijn spits Ronald Klomp :')
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:59:17 #236
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_130110949
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Is goed. Dan wachten we wel tot morgenavond.

We zijn nu met wie allemaal?

*BroodjeKebab
*Rob_La_Chouffe
*Sejt
*Typisch
*dion_v_k

Dat is het neem ik aan? :P
Hiero :D *O*
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator / Redactie FP donderdag 15 augustus 2013 @ 22:15:03 #237
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130111539
Succes, kerels. Ik ergerde me toen ik alleen al met guitarist samen speelde :') Ben je net ergens mee bezig, ramt de ander op Doorgaan en zijn al je acties teniet gedaan :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 15 augustus 2013 @ 22:22:13 #238
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_130111869
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Succes, kerels. Ik ergerde me toen ik alleen al met guitarist samen speelde :') Ben je net ergens mee bezig, ramt de ander op Doorgaan en zijn al je acties teniet gedaan :')
Dat moet niet kunnen als ik het goed begrijp?
Het spel gaat pas verder wanneer iedereen op Doorgaan heeft geklikt?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator / Redactie FP donderdag 15 augustus 2013 @ 22:27:55 #239
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130112167
quote:
15s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:22 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Dat moet niet kunnen als ik het goed begrijp?
Het spel gaat pas verder wanneer iedereen op Doorgaan heeft geklikt?
Snapte het ook niet, m'n tijd was ook nog niet op :{
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_130114243
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:32 schreef MMUFC het volgende:
Bericht in media "Klomp geblesseerd bij interlands, 2 maanden out.". Ik: kut, daar gaat mijn topspits. Ik kom bij eerst volgende wedstrijd, huh hij kan gewoon spelen.. Bleek mijn Onder 19 speler Arco Klomp geblesseerd te zijn en niet mijn spits Ronald Klomp :')
Haha :')
pi_130115629
Naja ff afwachten hoe het zit dan. Anders in de chat gewoon afspreken wanneer er op doorgaan geramd wordt. en wanneer er tijd is voor tactiekgepruts. Het is toch een beetje uitproberen in het begin.

Zullen we anders Schotland afspreken? Dan kan iedereen alvast een lijstje maken met zijn favoriete teams en als we er niet uit komen loten we ff ofzo.

Proberen we het gewoon met dit tuig:
*BroodjeKebab
*Rob_La_Chouffe
*Sejt
*Typisch
*dion_v_k

En mocht er nog iemand zich aanmelden dan horen we het wel. In ieder geval eerst eens een tijd afspreken. Iemand die zich geroepen voelt een mooie OP te maken voor een nieuw topic? :P

Edit: Godver, dat team van Celtic is zo veel beter dan de rest he _O-
Dat is wel een nadeel, wie de titel pakt is meteen duidelijk. Laat maar weten hoe jullie er over denken en welke competitie je graag zou spelen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 16-08-2013 01:03:42 ]
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:52:53 #242
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_130125816
Rare eerste seizoenen bij mij _O- Lille wint de Champions League, FC Emmen de Jupiler League en Veendam 2e (zonder overname), Senegal wint de Confed. Cup en Letland plaatst zich voor het WK
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_130126442
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Naja ff afwachten hoe het zit dan. Anders in de chat gewoon afspreken wanneer er op doorgaan geramd wordt. en wanneer er tijd is voor tactiekgepruts. Het is toch een beetje uitproberen in het begin.

Zullen we anders Schotland afspreken? Dan kan iedereen alvast een lijstje maken met zijn favoriete teams en als we er niet uit komen loten we ff ofzo.

Proberen we het gewoon met dit tuig:
*BroodjeKebab
*Rob_La_Chouffe
*Sejt
*Typisch
*dion_v_k

En mocht er nog iemand zich aanmelden dan horen we het wel. In ieder geval eerst eens een tijd afspreken. Iemand die zich geroepen voelt een mooie OP te maken voor een nieuw topic? :P

Edit: Godver, dat team van Celtic is zo veel beter dan de rest he _O-
Dat is wel een nadeel, wie de titel pakt is meteen duidelijk. Laat maar weten hoe jullie er over denken en welke competitie je graag zou spelen.
Je kan toch ook afspreken dat niemand Celtic pakt? Ik speel zelf niet mee ofzo, maar misschien een idee.
pi_130126883
Ja is ook prima, maar misschien heeft iemand suggesties voor een andere competitie waar je bijv. 3 echte titelkandidaten hebt, of toch minimaal 2. Want met elkaar strijden om de titel is toch wel leuk natuurlijk :P. Verder zijn specifieke homegrown regels in de competitie ook een leuke toevoeging denk ik. Ik ga er nog eens over nadenken. Ben niet zo bekend met de competitieregels buiten Engeland eigenlijk.
pi_130127611
Waarom er van die paupers zijn die ooit 1 of zelfs geen interland gespeeld hebben en al jaren niet geselecteerd zijn komen zeuren over hun toekomst als international is mij echt een raadsel bij FM
pi_130128624
De nieuwe match engine: (work in progress)

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130129302
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
De nieuwe match engine: (work in progress)

Ouderwets wedstrijden kijken O+ _O_
pi_130131124
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja is ook prima, maar misschien heeft iemand suggesties voor een andere competitie waar je bijv. 3 echte titelkandidaten hebt, of toch minimaal 2. Want met elkaar strijden om de titel is toch wel leuk natuurlijk :P. Verder zijn specifieke homegrown regels in de competitie ook een leuke toevoeging denk ik. Ik ga er nog eens over nadenken. Ben niet zo bekend met de competitieregels buiten Engeland eigenlijk.
Ik zou toch zeggen:

Eredivisie, Bundesliga, Premier League of Ligue 1.

:)
pi_130133634
Allemaal prima

In de Eredivisie is PSV voor mij :P
pi_130134573
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Allemaal prima

In de Eredivisie is PSV voor mij :P
Ajax hier :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties