Dan gaat ie naar Alcazar jwz.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel wat. Alleen ben ik vooral in de weekenden weinig online.
Kijk ik naar uit ja, eerste keer dat ik meedoequote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:38 schreef Sejt het volgende:
Ik zou zeggen: wacht nog even 1-2 dagen en geef anderen de kans om eventueel mee te doen. Vijf mensen lijkt mij een mooi aantal. Ligt eraan hoe enthousiast anderen zijn
Ik heb sowieso het Fok! als speler te leiden komend weekend.
We kunnen het proberen. We zijn op dit moment met zijn 4en (met jou). Ik denk dat we het hierbij laten, zodat het spel vloeiend verloopt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel wat. Alleen ben ik vooral in de weekenden weinig online.
Laten we het over het weekend heen tillen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:49 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
We kunnen het proberen. We zijn op dit moment met zijn 4en (met jou). Ik denk dat we het hierbij laten, zodat het spel vloeiend verloopt.
Is goed. Dan wachten we wel tot morgenavond.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gewoon ff een dagje afwachten om te kijken of meer mensen zich aanmelden. Er moet wel gelegenheid voor zijn he
Hieroquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Is goed. Dan wachten we wel tot morgenavond.
We zijn nu met wie allemaal?
*BroodjeKebab
*Rob_La_Chouffe
*Sejt
*Typisch
*dion_v_k
Dat is het neem ik aan?
Dat moet niet kunnen als ik het goed begrijp?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Succes, kerels. Ik ergerde me toen ik alleen al met guitarist samen speeldeBen je net ergens mee bezig, ramt de ander op Doorgaan en zijn al je acties teniet gedaan
Snapte het ook niet, m'n tijd was ook nog niet opquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat moet niet kunnen als ik het goed begrijp?
Het spel gaat pas verder wanneer iedereen op Doorgaan heeft geklikt?
Hahaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:32 schreef MMUFC het volgende:
Bericht in media "Klomp geblesseerd bij interlands, 2 maanden out.". Ik: kut, daar gaat mijn topspits. Ik kom bij eerst volgende wedstrijd, huh hij kan gewoon spelen.. Bleek mijn Onder 19 speler Arco Klomp geblesseerd te zijn en niet mijn spits Ronald Klomp
Je kan toch ook afspreken dat niemand Celtic pakt? Ik speel zelf niet mee ofzo, maar misschien een idee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Naja ff afwachten hoe het zit dan. Anders in de chat gewoon afspreken wanneer er op doorgaan geramd wordt. en wanneer er tijd is voor tactiekgepruts. Het is toch een beetje uitproberen in het begin.
Zullen we anders Schotland afspreken? Dan kan iedereen alvast een lijstje maken met zijn favoriete teams en als we er niet uit komen loten we ff ofzo.
Proberen we het gewoon met dit tuig:
*BroodjeKebab
*Rob_La_Chouffe
*Sejt
*Typisch
*dion_v_k
En mocht er nog iemand zich aanmelden dan horen we het wel. In ieder geval eerst eens een tijd afspreken. Iemand die zich geroepen voelt een mooie OP te maken voor een nieuw topic?
Edit: Godver, dat team van Celtic is zo veel beter dan de rest he
Dat is wel een nadeel, wie de titel pakt is meteen duidelijk. Laat maar weten hoe jullie er over denken en welke competitie je graag zou spelen.
Ouderwets wedstrijden kijkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
De nieuwe match engine: (work in progress)
Ik zou toch zeggen:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja is ook prima, maar misschien heeft iemand suggesties voor een andere competitie waar je bijv. 3 echte titelkandidaten hebt, of toch minimaal 2. Want met elkaar strijden om de titel is toch wel leuk natuurlijk. Verder zijn specifieke homegrown regels in de competitie ook een leuke toevoeging denk ik. Ik ga er nog eens over nadenken. Ben niet zo bekend met de competitieregels buiten Engeland eigenlijk.
Ajax hierquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Allemaal prima
In de Eredivisie is PSV voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |