Assortiment lijkt me, misschien is de Morvik nieuw?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:36 schreef JohnB52 het volgende:
Uit assortiment of nieuwe collectie?
Dat kan gebeuren toch? Je hebt wellicht ook net pech dat je 4 artikelen gelijktijdig hebt die er niet zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn veel spullen nergens op voorraad?
160cm Tupplur verduisteringsgordijn zwart, Nils eetstoel met gewone grijze bekleding, Mysa Vete donsdekbed, Morvik garderobekast... niet de meest exotische items, maar gewoon niet aanwezig
Je krijgt ze alleen via de mail. Ze zijn gepersonaliseerd; je familynummer staat erop en je krijgt volgens mij ook niet alle kortingsbonnen, maar bepaalde alleen naar aanleiding van een online enquetequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren toch? Je hebt wellicht ook net pech dat je 4 artikelen gelijktijdig hebt die er niet zijn.
TUPPLUR; ik gok dat productietechnisch gezien de prioriteit uit gaat naar de witte. Is er dus op een bepaald gebied een leverprobleem dan zullen eerst de witte doorgeproduceerd blijven. Bij NILS geldt dit voor de SIVIK bekleding. Die wordt gebruikt voor KARLSTAD banken die wellicht meer verkopen dan NILS (die helemaal niet zoveel verkochten jaren geleden).
Heb je een Nederlandse IKEA Familykaart?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:08 schreef Grijsbaard het volgende:
Heb dan weer eens pech.. Ik krijg alleen Duitse..
Ik heb een Nederlandsche en een Duitse. Zal zo even naar de klantenservice lopen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je een Nederlandse IKEA Familykaart?
Dan zou je contact met IKEA kunnen opnemen om te zorgen dat je mails ontvangt.
Ik krijg dinsdag de sleutel van mn huisje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ophalen?Hoef je die niet te kopen?
Wat ben je allemaal van plan te halen?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:43 schreef MacorgaZ het volgende:
De Trysil-kast staat hier een paar meter achter me, een flink werk om in elkaar te zetten.
Hou voor die kast maar een best aantal uurtjes op de planning.
Leuk!quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik krijg dinsdag de sleutel van mn huisje.
Wat ga ik halen/kopen:
• NYVOLL Bedframe, middenbruin
• SULTAN LÖDINGEN Lattenbodem x2
• TRYSIL Garderobekast schuifdeuren/4 lades, donkerbruin, zwart
• NYVOLL Ladekast 2 lades, middenbruin, wit x2
• HEMNES Vitrinekast met 3 lades, grijsbruin
• EKTORP 2-zitsbank en chaise longue, Svanby grijs
En dan moet ook nog alles in elkaar worden gezet, dat gaat hoop frustratie opleveren met m'n vriendin
Dinsdagavond halen we alles op in Hengelo
Leuk..nu nog welquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Leuk!
Is dat allemaal voor de slaapkamer?
die ja! Echt goedkoop!!quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:39 schreef JohnB52 het volgende:
Welke aanbiedingen?
http://www.ikea.com/nl/nl/store/breda/offers
Die zijn er al een tijdje
zou kunnen, geen idee..quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:56 schreef JohnB52 het volgende:
Dat komt nog uit de restanten van Plundra denk ik.
Ja, echt een erg mooie kast, voor de prijs en functionaliteit (de lades danquote:
Waarom zou je dat willen doen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:25 schreef Leandra het volgende:
Weet iemand of de ondiepe planken (35 cm) voor de Pax ook in een diepe (58 cm) Pax-kast passen?
zodat je dingen VOOR de planken kan hangen? En de planken voor zaken zoals hoeden kan gebruiken? Denk ik.quote:
Dan kan ik daar ook wat opleggen en hoef ik niet altijd helemaal diep achterin de kast te graaien waar je het bijna niet ziet.quote:
omdat het makkelijker is om een gordijn korter te maken dan langer te maken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
Misschien heb ik dit verkeerd gezien hoor, maar ik zocht afgelopen weekend op de site naar gordijnen en kwam tot de constatering dat alle gordijnen 3m lang zijn. Leuk voor een huis met hoge plafonds, maar deze lengte is in de meeste huizen totaal niet praktisch. Zelfs de zoom die je dan nog moet maken is gigantisch. Waarom is dit?
Omdat strijkzoomband?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
Misschien heb ik dit verkeerd gezien hoor, maar ik zocht afgelopen weekend op de site naar gordijnen en kwam tot de constatering dat alle gordijnen 3m lang zijn. Leuk voor een huis met hoge plafonds, maar deze lengte is in de meeste huizen totaal niet praktisch. Zelfs de zoom die je dan nog moet maken is gigantisch. Waarom is dit?
Ik weet niet hoe jij zoomt, maar ik meet het gordijn af. Dan strijk ik hem zodat je de naad ziet, dan knip ik een gedeelte van die lap er af, dan strijkzoomband er in, dan strijken en dan het restant er af knippen. Werkt prima. Zelfs als je een extra dikke zoom doet ivm een gewichtje er in zodat de gordijnen omlaag hangen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:51 schreef KillerBee4ever het volgende:
@computergirl: hier ben ik niet handig in, zeg maar gerust: helemaal niet handig![]()
@Puala: maar de zoom wordt dan dus enorm. Dan moet je het gordijn eigenlijk wel inkorten.
Het zou toch handiger zijn als Ikea wat meer lengtemaat opties zou hebben (net als Hema, Kwantum e.d.)
Ik heb nog nooit gezoomt (of zelfs ook maar naald en draad gezien)quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij zoomt, maar ik meet het gordijn af. Dan strijk ik hem zodat je de naad ziet, dan knip ik een gedeelte van die lap er af, dan strijkzoomband er in, dan strijken en dan het restant er af knippen. Werkt prima. Zelfs als je een extra dikke zoom doet ivm een gewichtje er in zodat de gordijnen omlaag hangen.
Voordeel hier is dat je geen naald en draad zietquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:32 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezoomt (of zelfs ook maar naald en draad gezien)![]()
![]()
Dank je voor je uitleg, zodra ik tijd heb om langs de Ikea te gaan, zal ik toch eens kijken
Hahahaha ik zie je tweet voorbij komen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:51 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, koffie en limonade is duurder geworden, limonade zelfs 39% duurder.
En ze hebben alleen nog maar Cola, Cola Light en Vosbessenlimonade.
Bij Ikea Breda.
[ afbeelding ]
Balletjes dus ook...
twitter:johnandcorrinna twitterde op maandag 19-08-2013 om 13:06:27@IKEANederland jammer dat limonade (39%) en de balletjes (20%) duurder is geworden! Nu is t niet meer zo goedkoop met t hele gezin! reageer retweet
Al schoongemaakt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:49 schreef Adnap het volgende:
Vraagje : iemand enig idee hoe ik mijn vonkontsteking weer de praat krijg ? Gisteren nog vrolijk tik tik en nu niets meer.
Gebruikelijk schoongemaakt dus lapje er over zoals elke dag. Kan ik nog wat speciaal schoonmaken ?quote:
Okee.. als alle 4 het niet doet, dan heeft het denk ik niet met de ontsteker zelf te maken.. Hangt er misschien ergens een draadje los, aangezien het elektrisch is?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:51 schreef Adnap het volgende:
[..]
Gebruikelijk schoongemaakt dus lapje er over zoals elke dag. Kan ik nog wat speciaal schoonmaken ?
Alle 4 doen ze het trouwens niet.
ehh inbouw dus ik kan het zo niet zien door de glasplaat heen helaas en ik zou ook niet weten waar te moeten zoekenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:52 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Okee.. als alle 4 het niet doet, dan heeft het denk ik niet met de ontsteker zelf te maken.. Hangt er misschien ergens een draadje los, aangezien het elektrisch is?
Hmm.. dan weet ik het ook niet.. Zou dan even met IKEA zelf contact opnemen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:52 schreef Adnap het volgende:
[..]
ehh inbouw dus ik kan het zo niet zien door de glasplaat heen helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |