abonnement Unibet Coolblue
pi_130320822
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
Nog een vraag :@

Mag ik meer dan 1 keer met een vol karretje langsgaan bij de Transportservice balie, en wordt alles dan als 1 vervoersmogelijkheid meegeteld?

Ik wil tientallen items gaan kopen, inclusief een BESTA en een PAX combi, en dat krijg ik nooit in 1x door de kassa heen. Moet dus een paar keer heen en weer lopen.
Is die verzamel service dan geen optie voor je?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:03:42 #252
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130320860
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:02 schreef computergirl het volgende:

[..]

Is die verzamel service dan geen optie voor je?
Zat ik naar te kijken (is kosten Transportservice + 25 EUR), maar deze service geldt alleen voor meubels. Vloerkleden, verduisteringsgordijnen en ander groot zut mag niet met de verzamelservice.
Confidence through competence
pi_130321836
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zat ik naar te kijken (is kosten Transportservice + 25 EUR), maar deze service geldt alleen voor meubels. Vloerkleden, verduisteringsgordijnen en ander groot zut mag niet met de verzamelservice.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is zou het best mogelijk moeten zijn om zelf een kar met spullen af te geven en te laten combineren met artikelen die dmv de verzamelservice bij elkaar worden gepakt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130321844
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:20 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Hmmz, dat ga ik dus echt niet zelf doen...Maar komt goed :)

Ovens passen wel altijd, toch?
Standaard ovens in principe wel.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130327256
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
Nog een vraag :@

Mag ik meer dan 1 keer met een vol karretje langsgaan bij de Transportservice balie, en wordt alles dan als 1 vervoersmogelijkheid meegeteld?

Ik wil tientallen items gaan kopen, inclusief een BESTA en een PAX combi, en dat krijg ik nooit in 1x door de kassa heen. Moet dus een paar keer heen en weer lopen.
voordat je gaat shoppen ff navragen bij de transportservice balie. als je het vooraf netjes vraagt zijn de ikea medewerkers wel bereid om te helpen is mijn ervaring.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:03:49 #256
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_130328179
Ga ik morgen eens even flink de blits maken bij mn neefje O+




En nog een plantje voor mijzelf gehaald, want schattig O+
an urge to help mankind overcomes me
pi_130328996
Helaas, ik heb de nieuwe catalogus nog niet... dat wordt binnenkort naar IKEA... :(

De buren hebben 'm namelijk al wel.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:19:16 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_130329044
ja, hij kwam vandaag. En er zit een vouw in het voorblad :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130329221
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:18 schreef St3fan het volgende:
Helaas, ik heb de nieuwe catalogus nog niet... dat wordt binnenkort naar IKEA... :(

De buren hebben 'm namelijk al wel.
Hij ligt nog niet in de winkel. Dat duurt altijd even.
pi_130329683
Die knuffeltjes zijn leuk!
Tap tap tap
pi_130330110
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Die knuffeltjes zijn leuk!
De broccoli O+
De aardbei O+
pi_130330395
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zat ik naar te kijken (is kosten Transportservice + 25 EUR), maar deze service geldt alleen voor meubels. Vloerkleden, verduisteringsgordijnen en ander groot zut mag niet met de verzamelservice.
Ik heb bijna alles online besteld. Geen gehannes en in mijn geval zelfs goedkoper dan de verzamel- en transportservice omdat je bij online bestellen geen etagetoeslag betaalt. Zo handig ook dat ik zelf een bezorgdatum kon kiezen. De paar dingen die ik niet online kon bestellen (rolgordijnen, hyllis opbergrekken en nog wat klein spul) neem ik zelf wel met de auto mee.
pi_130330503
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Hij ligt nog niet in de winkel. Dat duurt altijd even.
Oh, bedankt voor de tip! Dan wacht ik nog even.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:50:33 #264
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_130330519
Ik kan fietsend naar de Ikea dus wordt voor mij weinig online bestellen :D Vind het ook leuker om daar zelf inspiratie op te doen, maar snap wel dat het handig is.
pi_130330647
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik heb bijna alles online besteld. Geen gehannes en in mijn geval zelfs goedkoper dan de verzamel- en transportservice omdat je bij online bestellen geen etagetoeslag betaalt. Zo handig ook dat ik zelf een bezorgdatum kon kiezen. De paar dingen die ik niet online kon bestellen (rolgordijnen, hyllis opbergrekken en nog wat klein spul) neem ik zelf wel met de auto mee.
Ik wil de sluitbare Frakta-tas. Of de boodschappenschappentas van Frakta. Is niet te koop in Utrecht en ook niet online. Ik wil het desnoods online bestellen en in Utrecht afhalen, maar dat doen ze natuurlijk nog veel minder.
pi_130331391
Huh, die Frakta tassen zijn toch gewoon op voorraad in Utrecht?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:10:17 #267
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130331455
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik heb bijna alles online besteld. Geen gehannes en in mijn geval zelfs goedkoper dan de verzamel- en transportservice omdat je bij online bestellen geen etagetoeslag betaalt. Zo handig ook dat ik zelf een bezorgdatum kon kiezen. De paar dingen die ik niet online kon bestellen (rolgordijnen, hyllis opbergrekken en nog wat klein spul) neem ik zelf wel met de auto mee.
Hm, thanks voor de tip.

Ik ga ff opsplitsen en uitrekenen wat dat kost... moet voor bijna 2000 EUR aan spullen halen, dus dat wordt een groot logistieke operatie :') en een lege portemonnee

/eerste huisje
Confidence through competence
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:20:00 #268
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_130331898
Ik baal....
Eindelijk gingen we onze ektorp bank kopen. (ik zit er nu heerlijk op!) En wat was ik vergeten? De kortingsbon van 20 euro die ik kon inwisselen als ik voor meer dan 150 euro kocht...
pi_130331906
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:50 schreef St3fan het volgende:

[..]

Oh, bedankt voor de tip! Dan wacht ik nog even.
Ik las ergens dat je vanaf 27 augustus dat ding online kunt bestellen. Je krijgt em dan gratis thuis gestuurd.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:53 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik wil de sluitbare Frakta-tas. Of de boodschappenschappentas van Frakta. Is niet te koop in Utrecht en ook niet online. Ik wil het desnoods online bestellen en in Utrecht afhalen, maar dat doen ze natuurlijk nog veel minder.
Misschien wil iemand hier wel zo'n tas voor je kopen en naar je opsturen?

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Huh, die Frakta tassen zijn toch gewoon op voorraad in Utrecht?
Er zijn verschillende modellen van FRAKTA

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hm, thanks voor de tip.

Ik ga ff opsplitsen en uitrekenen wat dat kost... moet voor bijna 2000 EUR aan spullen halen, dus dat wordt een groot logistieke operatie :') en een lege portemonnee

/eerste huisje
Maak je gebruik van de boodschappenlijstjes op de internetsite? Dan kun je namelijk ook heel snel zien wat je wel en wat je niet online kunt bestellen.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:20 schreef baniekje het volgende:
Ik baal....
Eindelijk gingen we onze ektorp bank kopen. (ik zit er nu heerlijk op!) En wat was ik vergeten? De kortingsbon van 20 euro die ik kon inwisselen als ik voor meer dan 150 euro kocht...
Je zou kunnen proberen met je bon en de kortingsbon naar de klantenservice te gaan en te vragen of je alsnog die 20.- terug kunt krijgen
(en anders zijn daar nog wel trucjes voor...)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:23:17 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130332023
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=Frakta

Dit is de afsluitbare, en die is op voorraad in Utrecht.
De boodschappentas van ¤ 0,40 is dat niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:27:49 #271
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130332176
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:20 schreef Bartjebart het volgende:

Maak je gebruik van de boodschappenlijstjes op de internetsite? Dan kun je namelijk ook heel snel zien wat je wel en wat je niet online kunt bestellen.

Jep... mooi overzichtje.

Best een klus, huis inrichten. Eigenlijk ben je nooit klaar. ):O
Confidence through competence
pi_130332255
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jep... mooi overzichtje.

Best een klus, huis inrichten. Eigenlijk ben je nooit klaar. ):O
Je kunt ook gewoon om even te kijken alle online te bestellen producten in je winkelwagen plaatsen. Dan krijg je een overzicht met verzendkosten en zo.

Overigens wat ik me nog afvroeg; wil je ook pakken met gordijnen laten transporteren?
Ik weet niet zeker of ze dat wel doen eigenlijk? :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:33:07 #273
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130332357
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon om even te kijken alle online te bestellen producten in je winkelwagen plaatsen. Dan krijg je een overzicht met verzendkosten en zo.

Overigens wat ik me nog afvroeg; wil je ook pakken met gordijnen laten transporteren?
Ik weet niet zeker of ze dat wel doen eigenlijk? :?
En nouja, ik bedoede de TUPPLUR verduisteringsgordijn van 2 meter. Die kan ik wel met de auto mee terug nemen, en dat geldt ook voor de dekbedovertrekken etc. De echt lompe zware spullen (BESTA, PAX, MALM bureau) zullen dan met de transportservice gaan.

Maarja, dat vroeg ik me dus af: bij de verzamelservice zeggen ze letterlijk dat ze alleen meubels doen. Bij de transportservice zeggen ze dat niet er letterlijk bij. Betekent dit dat ik ook het kleine grut met de transportservice mee kan nemen :?
Confidence through competence
pi_130332475
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En nouja, ik bedoede de TUPPLUR verduisteringsgordijn van 2 meter. Die kan ik wel met de auto mee terug nemen, en dat geldt ook voor de dekbedovertrekken etc. De echt lompe zware spullen (BESTA, PAX, MALM bureau) zullen dan met de transportservice gaan.

Maarja, dat vroeg ik me dus af: bij de verzamelservice zeggen ze letterlijk dat ze alleen meubels doen. Bij de transportservice zeggen ze dat niet er letterlijk bij. Betekent dit dat ik ook het kleine grut met de transportservice mee kan nemen :?
Die rolgordijnen kun je rustig meegeven. Maar kleiner spul wordt over het algemeen niet gedaan.
(volgens mij werden de kleine spullen juist ook wel gedaan toen de verzamelservice gestart is :?)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:37:51 #275
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130332541
Ik vind het eerlijk gezegd wat onduidelijk allemaal :@

Zo kan ik ook nergens een tabel vinden met verzendkosten voor online winkelen. De tabel is er wel voor de Transportservice en de Verzamelservice. :@

quote:
Hoe bezorgen we je bestelling en wat kost het?
We gebruiken twee bezorgservices om je bestelling te bezorgen.

Pakketbezorging
Met deze service worden kleine artikelen bezorgd die maximaal 30 kg wegen en niet groter zijn dan 170 x 73 x 53 cm. Een pakketbezorging kan uit meerdere kleine pakketten bestaan die samen niet meer dan 30 kg wegen.

Sommige van onze producten zijn niet geschikt voor pakketbezorging, bijvoorbeeld producten die spiegels of glas bevatten. Deze gaan automatisch over naar bezorging per vrachtwagen, zodat we er beter op kunnen letten.

PostNL doet de eerste bezorgpoging op de dag die je overeengekomen bent met IKEA toen je de bestelling hebt geplaatst. Als je niet thuis bent, laat PostNL een kaartje achter om je te laten weten dat de volgende bezorging plaatsvindt op een voor jou geschikt moment, óf dat PostNL het de volgende dag opnieuw probeert, óf dat je de goederen kan ophalen bij het dichtstbijzijnde ophaalpunt.
De kosten zijn:

¤ 7.99 voor bestellingen met een totaal gewicht tot 10 kg.
¤ 14.95 voor bestellingen met een totaal gewicht tussen 10,001 en 30 kg.

Bezorging per vrachtwagen
Het IKEA bezorgservice team bezorgt alle bestellingen die we classificeren als grote leveringen, en alle producten die we niet geschikt achten voor pakketbezorging.

Bezorging per vrachtwagen kost minimaal ¤ 45.00.
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')