SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
hoeveel is het geworden?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:49 schreef rolls-reus het volgende:
Leuk potje ajaciedal had ik wel wat meer kansen mogen maken
Leipe teams heb jij altijd. Ik kan me nu echt niet meer concentrerenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:49 schreef rolls-reus het volgende:
Leuk potje ajaciedal had ik wel wat meer kansen mogen maken
Je mag best even rust nemen, als je dat wil hoor. Ik heb toch vakantie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Leipe teams heb jij altijd. Ik kan me nu echt niet meer concentreren![]()
Zometeen ook nog tegen Bakkert
ik ook niet hoor, we vallen gewoon niet op en doen geen gekke dingenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:57 schreef el-blanchito het volgende:
Ben ik een x 3 weken weg, sta ik gelijk niet meer in het lijstje
Wel leuke lijst trouwens!
Dacht ik toch enigzins naam te hebben gemaakt met mijn hulp in de BOB-Speurtochtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, we vallen gewoon niet op en doen geen gekke dingen
Ik heb je nog genoemd hoor! Lijstje is nog niet helemaal compleet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:57 schreef el-blanchito het volgende:
Ben ik een x 3 weken weg, sta ik gelijk niet meer in het lijstje
Wel leuke lijst trouwens!
3-2 en 2-0 voor mijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoeveel is het geworden?
EDIT: Tegen Ajacied zijn over het algemeen altijd wel leuke potjes trouwens.
Nu een potje?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je mag best even rust nemen, als je dat wil hoor. Ik heb toch vakantie.![]()
Haha thanksquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Leipe teams heb jij altijd. Ik kan me nu echt niet meer concentreren![]()
Zometeen ook nog tegen Bakkert
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb je nog genoemd hoor! Lijstje is nog niet helemaal compleet.
Binnenkort maar weer een rematch!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha thanksdie montero is ook echt heel goed
alleen verdedigend is die kant wel wat kwetsbaar
Toen was ik er volgens mij ook nog niet zo lang. Ik had er ook maar 3 goed ofzoquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dacht ik toch enigzins naam te hebben gemaakt met mijn hulp in de BOB-Speurtocht
Ik zat lekker wel in de FUT-quiz van een tijd terug, met m'n bioscoopbroek
ik kan nu niet, PS is nu even bij mijn broertje op de kamer, want hij wil ook even.(ik deel hem met 2 broers).quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nu een potje?Ik ga wel met mijn hidden jam team.
Goed plan!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer een rematch!
Ben jij ook zo iemand die meteen gaat skillen als hij een beetje ruimte krijgtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
In de halve finale een quit na 9 ingame minuten.Direct nadat ik met Wallyson deze 2-0 maak:
http://www.easports.com/n(...)videos/ugc/165634986
Ik hoopte op een skillgoal en gelukkig was dat ook zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
In de halve finale een quit na 9 ingame minuten.Direct nadat ik met Wallyson deze 2-0 maak:
http://www.easports.com/n(...)videos/ugc/165634986
dat kan er ook wel bijquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ennnnnnn completing is weer terug.
[..]
Ik hoopte op een skillgoal en gelukkig was dat ook zo.
Jupquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:22 schreef wonton het volgende:
Heeft 1 van jullie wel eens met Hoesen gespeeld?
Ja. En ook als ik geen ruimte krijg.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die meteen gaat skillen als hij een beetje ruimte krijgt
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. En ook als ik geen ruimte krijg.
Ik speel Fifa voor m'n lol. Ik ben zo'n type dat bij een 0-0 stand dit soort shit probeert.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:35 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga nog even wat eten en dan slapen denk ik...
Ben kapot en wil weer eens op tijd wakker worden.
Nee. Ook nog nooit op geklikt om te kijken wat het isquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je ooit dat FM Challenge gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GodverjuEn er nog geld voor durven vragen ook
![]()
Nog niet al kreeg ik er geld bij.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ik probeer het nu, maar krijg een of andere vertiefde skin en volgens mij zijn er een aantal opties weggelaten. Je kunt ook makkelijk een wedstrijd simmen en je staf een strijdplan gevenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee. Ook nog nooit op geklikt om te kijken wat het is![]()
Wat is het?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:42 schreef dion_v_k het volgende:
50 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GodverjuEn er nog geld voor durven vragen ook
![]()
Nog niet al kreeg ik er geld bij.![]()
![]()
![]()
![]()
Berry van Oorschot fixt 'm voor ¤25.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GodverjuEn er nog geld voor durven vragen ook
![]()
Nog niet al kreeg ik er geld bij.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GodverjuEn er nog geld voor durven vragen ook
![]()
Nog niet al kreeg ik er geld bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:44 schreef Reemi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]Pietje krijgt het op zijn heupenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jezus
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrololololFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
hahaquote:
dat vroege slapen wordt dus ook niks...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Je hebt vakantie man, blijf nog even op om mij in te maken.
Nee laat nu maar zitten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat vroege slapen wordt dus ook niks...
Wilde je nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee laat nu maar zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]Ga slapen alsjeblieft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja, dat je op het begin maar 1 specialiteit hebt en de rest (max 5) moet verdienen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:57 schreef Dudeweiser het volgende:
ze moeten voor fifa 14 clubs echt een create-a-player a la NBA 2k13 doen. zelf punten verdelen over alle attributes en signature skills en moves
[..]
haha
Was alleen niet zo'n geweldige wedstrijdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV![]()
Wat een geweldige dagWel helemaal naar de terin mar dat hoort erbij
Heb je gezopen, Timmietje?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV![]()
Wat een geweldige dagWel helemaal naar de terin mar dat hoort erbij
Heb er niet zoveel van meegekregen moet ik zeggen. Zit nu samenvatting te kijken en zie mezelf na de 1-0quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Was alleen niet zo'n geweldige wedstrijd
Lijkt me wel ja, wat moet je daar anders in Brusselquote:
Arsenal en Milan liever niet. Schalke en Lyon zou het beste zijn, Zenit weet ik te weinig vanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:21 schreef Tim86 het volgende:
Zo goed is Lyon in ieder geval niet..dat zag je tegen Ajax wel vorig jaar. Schalke en Zenit vielen vorig jaar ook aardig door de mand, dus zo kansloos ben je echt niet. Milan en Arsenal wil je vermijden, maar zelfs die teams zijn wisselvallig als de tering, dus je weet het nooit. Het is wel een voordeel voor PSV dat ze al in de competitie zitten terwijl Milan en Arsenal nog moeten starten.
Zenit zou gewoon saai zijn, de rest zijn iig leuke tripjes.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:21 schreef Tim86 het volgende:
Zo goed is Lyon in ieder geval niet..dat zag je tegen Ajax wel vorig jaar. Schalke en Zenit vielen vorig jaar ook aardig door de mand, dus zo kansloos ben je echt niet. Milan en Arsenal wil je vermijden, maar zelfs die teams zijn wisselvallig als de tering, dus je weet het nooit. Het is wel een voordeel voor PSV dat ze al in de competitie zitten terwijl Milan en Arsenal nog moeten starten.
In Portugal moet er altijd 1 Portugees in je team staan geloof ik..wel op letten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:25 schreef ThadCastle het volgende:
FM Classic met FC Porto even een formatie/tactiek proberen. Nu ze wennen gaat het wel beter. Willy Willems gekocht en Moutinho ga ik verkopen voor 34 mil
Ja heb er nog wel een paar. Sws zijn er een aantal genaturaliseerd zag ik netquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In Portugal moet er altijd 1 Portugees in je team staan geloof ik..wel op letten.
Ik weet het al. Sascha Visser, voormalig TMF VJquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef wonton het volgende:
Pilot van Hannibal gekeken. Best cool. Alleen die hoofdrolspeler komt me heel erg bekend voor of lijkt op een andere acteur. Heb zn IMDB doorgespit maar kon er niet opkomen.
Nee heb het niet over Morpheus of over die gast van Jagten
gayyyyyquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:34 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik weet het al. Sascha Visser, voormalig TMF VJ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lekker Jezus, nu kan ik de boel gaan opruimen hier.
Die goal van Vargas van 40 meter met zijn weakfoot.quote:
quote:See the money wanna stay, for your meal
Get another piece of pie, for your wife
Everybody wanna know, how it feel
Everybody wanna see, what it's like
weak foot? welke weak foot?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die goal van Vargas van 40 meter met zijn weakfoot.![]()
Ik dacht op dat moment dat ´ie er van zo´n afstand echt niet in kon gaan. Wel dus. Ziek schot heeft Vargas.
Apart dat ze tegen Kanu en Araujo beter spelen dan tegen Bjelland en Zanka.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
weak foot? welke weak foot?
Hij is inderdaad geweldig, maar tegen die verdediging in dat Salli-team zijn Huseklepp en Elyou nergens te bekennen en moest ik het inderdaad meer van Odjidja, Vargas en Berget hebben...
Jammer dat Taarabt daar net weg is, anders 5* triple link.quote:
nouja, Kanu is vooral snel en niet heel sterk, maar dan is Elyou toch nog sneller en valt dat hele voordeel van Kanu weg.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Apart dat ze tegen Kanu en Araujo beter spelen dan tegen Bjelland en Zanka.
Ik word wel gek van die Almeback van jou. Hij lijkt steeds de goede kant op te draaien en als hij verkeerd zit sprint hij even en pakt weer de bal af.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nouja, Kanu is vooral snel en niet heel sterk, maar dan is Elyou toch nog sneller en valt dat hele voordeel van Kanu weg.
Bjelland en Zanka zijn vooral sterk en hebben redelijke pace, dus dan heeft Elyou een beetje voordeel van zijn pace, maar die stoppen ze dan nog wel...
Echt heerlijk inderdaad om in je team te hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik word wel gek van die Almeback van jou. Hij lijkt steeds de goede kant op te draaien en als hij verkeerd zit sprint hij even en pakt weer de bal af.
En Kanu op CDM.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Echt heerlijk inderdaad om in je team te hebben.
Alleen nog Kouyaté erbij.
Ik googlede de lyricsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik verstond/versta nooit wat er gezongen werd/wordt
ik heb nog niet echt kunnen kiezen. Die Fellah zwerft meer en scoort dan soms een abnormaal mooie goal, maar die dribbling en passing van Berget zijn weer beter. Als ik het geld zou hebben, dan wist ik het wel; IF Berget. Maar nu wissel ik gewoon een beetje af...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En Kanu op CDM.
Vind je Berget toch beter dan Fellah?
Als ik jou was had ik ook een goedkoop fitnessteam gemaakt, genoeg keuze uit spelers die bijna niets kosten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb nog niet echt kunnen kiezen. Die Fellah zwerft meer en scoort dan soms een abnormaal mooie goal, maar die dribbling en passing van Berget zijn weer beter. Als ik het geld zou hebben, dan wist ik het wel; IF Berget. Maar nu wissel ik gewoon een beetje af...
Trusten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik ook een goedkoop fitnessteam gemaakt, genoeg keuze uit spelers die bijna niets kosten.
En nu ga ik slapen.
neuquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:27 schreef TBakkert het volgende:
Pascal is zeker als enige weer nog wakker?
Dat ga ik dan ook maar doen met stream. Misschien maar een nacht doorhalen en dan morgen op tijd gaan slapen...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
neu
Ik ga nog ff Chelsea kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |