SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is een lach als je van binnen huilt
FM is toch streaky as fuck..draait vanzelf wel weer omquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef Toefjes het volgende:
Straks op 1vandaag een item over een meisje met het Down syndroom dat een VMBO diploma haalt. Zullen we afspreken dat we geen grapjes daarover gaan maken t.o.v. users die het VMBO doen?
Ik dacht dat de zus van Djeetje lekker was...........quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef Toefjes het volgende:
Straks op 1vandaag een item over een meisje met het Down syndroom dat een VMBO diploma haalt. Zullen we afspreken dat we geen grapjes daarover gaan maken t.o.v. users die het VMBO doen?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef Toefjes het volgende:
Ja, jij hebt zijn naam genoemd!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik dacht dat de zus van Djeetje lekker was...........
Maar een VMBO-diploma kun je toch ook gewoon gratis bij een zak borrelnootjes krijgen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef Toefjes het volgende:
Lindgren, jij baasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar een VMBO-diploma kun je toch ook gewoon gratis bij een zak borrelnootjes krijgen?
Ja, tof hè?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lindgren, jij baasMet je tweet
Erkenning op grotere schaal komt je toe
Kan prima.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Topiek het volgende:
Tegen iemand met Van Persie als CM, wtf?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha ga 1vandaag kijken dan, dan zie je dat een mongool dat ook haalt
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
http://www.puna.nl/2013/0(...)nwoordig-een-barkie/
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik TOTS Van Persie op CM, scoorde achterlijk veel en werkte prima iddquote:
Ik zou me echt kut voelen, als vmbo'erquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben ook bezig, maar heb mijn tijd daardoor juist nodigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
SPELEN JIJ
Bijna Ajax - PSV. Ik voorspel 6-1
Ah, dacht dat hij H/M had. Daar zit wel wat verschil in ja. Al zijn er ook CAM's die het prima doen op CM met die workrates. Verschilt ook wel per speler.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik TOTS Van Persie op CM, scoorde achterlijk veel en werkte prima idd
Maar toen had hij H/H, nu H/L...groot verschil
hahahaha.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha dat je dat plaatje nog hebt..ik zocht hem laatst nogquote:
Gewoon kankerklapjes googelen, kom je bij het fok topic 3 blikken mongolen (oi.d.) uit en daar quote Pascal deze image van jou. Ja ik heb vakantie, voor het geval je het je afvraagt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha dat je dat plaatje nog hebt..ik zocht hem laatst nog
RVP had vorig jaar ook H/L hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik TOTS Van Persie op CM, scoorde achterlijk veel en werkte prima idd
Maar toen had hij H/H, nu H/L...groot verschil
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die hahahaha erbijNee, wel kut voor haar klasgenoten bij die diploma uitreiking.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Gewoon kankerklapjes googelen, kom je bij het fok topic 3 blikken mongolen (oi.d.) uit en daar quote Pascal deze image van jou. Ja ik heb vakantie, voor het geval je het je afvraagt.
Als iemand in het echt tof doet zeg ik altijd heel overdreven hahahahah maar met een neutral gezicht erbij. En soms zeg ik dan inderdaad ook ik ga je kankerklapjes gevenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die hahahaha erbijNee, wel kut voor haar klasgenoten bij die diploma uitreiking.
En dan nog voor iedereen te horen krijgen dat zij het hoogste gemiddelde hadquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens futhead niet..en ik kan het me zelf niet echt meer herinneren eigenlijk..het werkte wel iig, al was 4321 toen ook nog fijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
RVP had vorig jaar ook H/L hoor
Futhead heeft bij elke speler uit Fifa 12 H/Hquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens futhead niet..en ik kan het me zelf niet echt meer herinneren eigenlijk..het werkte wel iig, al was 4321 toen ook nog fijn
ohquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Futhead heeft bij elke speler uit Fifa 12 H/H
he should have 80 passing because he had 80% pass success last seasonquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:13 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
NepentheZ.Die knul snapt er niets van.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
he should have 80 passing because he had 80% pass success last season
Al die dislikes ooks teedsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:13 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Nepenthez is echt een megakneus inderdaad. Hij heeft ook niet eens zo heel veel subscribers stiekem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:13 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een amateur ben je ook als je weet dat je hond er keihard doorheen zit te beulen en toch gaat opnemen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:18 schreef poker4lifee het volgende:
die hond snapt het tenminste, die luistert er ook niet naar
Die video zocht ik net.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Deji daarentegen
Goeie naaiactie van KSI
Link ? Natuurlijk even massaal likenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:20 schreef poker4lifee het volgende:
TheDjeetje heeft één video geüpload 1 uur geleden
Miniatuur 12:56
Minecraft Let's Play Aflevering 2
1 uur geleden
4 weergaven
Vandaag weer een nieuwe Let's Play.
In deze aflevering maak ik de semi automatische wheat farm
Wat een hoerenstreek.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Deji daarentegen
Goeie naaiactie van KSI
Die gozer is niet goed, Robben naar 87 en Ribery naar 91, net of er zo veel verschil tussen die 2 zit.quote:
Het is jammer dat Microsoft dingen moest veranderen. Want de ideeën die ze hadden waren vernieuwend en veelbelovend. Ik denk dat het met de 'hele grote voorsprong' wel mee zou vallen. Er was een hoop kritiek maar dat kwam maar van een klein deel van de doelgroep. De meeste mensen die een console kopen kijken niet op de sites waar deze punten werden aangekaart. De "kritiek" kwam onder een vergrootglas te liggen en spijtig genoeg heeft Microsoft hier gehoor aan gegeven. Het enige voordeel van de PS4 is de prijs, omdat Microsoft als 1e de console presenteerde kon Sony daar op het laatste moment gebruik van maken door de prijs te verlagen. Nu er meer bekend is over de RAM van de PS4 is duidelijk dat deze niet veel sterker is dan wat de Xbone te bieden heeft.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:48 schreef Topiek het volgende:
[..]
Microsoft ziet ook in (en dat zal ook moeten) dat er dingen verandert moeten worden in het beleid van de XBOX One, omdat vooral na E3, Sony een hele grote voorsprong had op Microsoft. Het is alleen jammer dat voor online mogelijkheden voor PS4, betaald moet gaan worden, nou heb ik daar niet heel veel problemen mee, die 5 euro per maand kan er wel vanaf, maar alsnog ik vind ik het raar, mede omdat dat een reden is dat heel veel mensen voor de PS3 gekozen hebben boven de XBOX 360.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Link ? Natuurlijk even massaal liken
Wat een baggerspel zeg.quote:
Door mij zeker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn bureau. Door mijn bloedslang.
Dislike gegevenquote:
Hahaha super grappig, maar ik denk wel dat dit weer opgezet is. Anders had ik 'm al op z'n bek geslagen na het discarden van Gonalons.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Deji daarentegen
Goeie naaiactie van KSI
Ze krijgen honderden euro's per video(KSI iig), en hij zal ook wel genoeg sponsors hebben als hij wat coins wil..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahaha super grappig, maar ik denk wel dat dit weer opgezet is. Anders had ik 'm al op z'n bek geslagen na het discarden van Gonalons.
quote:
Dat weet ik ook niet zo goed, maar de crew van KYR SP33DY en Im Jahova enzo spelen ook wel eens andere modes, zoals Hunger Games en Deathmatch enzo, dat is nog wel grappig om te zien en te doen.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet vragen dit soort dingen. Onthou dat mensen hier ook Lingo zijn gaan kijken
Ik snap het nut alleen niet zo van het spel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet vragen dit soort dingen. Onthou dat mensen hier ook Lingo zijn gaan kijken
workrates kloppen toch niet in futhead sukkeltjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens futhead niet..en ik kan het me zelf niet echt meer herinneren eigenlijk..het werkte wel iig, al was 4321 toen ook nog fijn
Ik zie grote gelijkenissen met Windows 8. Microsoft heeft daarin de start-knop weggehaald en vervangen door Metro UI. Ik moet zeggen dat ik er aan moest wennen, maar na een weekje vond ik de nieuwe interface veel sneller en gebruiksvriendelijker dan de oude start-knop. Helaas zijn er te veel mensen die niet van grote veranderingen houden en die zich ook moeilijk met de tijd mee willen en kunnen gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is jammer dat Microsoft dingen moest veranderen. Want de ideeën die ze hadden waren vernieuwend en veelbelovend. Ik denk dat het met de 'hele grote voorsprong' wel mee zou vallen. Er was een hoop kritiek maar dat kwam maar van een klein deel van de doelgroep. De meeste mensen die een console kopen kijken niet op de sites waar deze punten werden aangekaart. De "kritiek" kwam onder een vergrootglas te liggen en spijtig genoeg heeft Microsoft hier gehoor aan gegeven. Het enige voordeel van de PS4 is de prijs, omdat Microsoft als 1e de console presenteerde kon Sony daar op het laatste moment gebruik van maken door de prijs te verlagen. Nu er meer bekend is over de RAM van de PS4 is duidelijk dat deze niet veel sterker is dan wat de Xbone te bieden heeft.
Voor mij is de keuze heel simpel, de controller en Xbox Live. Xbox live zit zoveel beter in elkaar dan het PSN, dat er veel moet gebeuren wil Sony deze achterstand inhalen. Over de controller hoef ik niets uit te leggen.
Als je een massa product koopt, dan moet de massa er ook mee om kunnen gaan. Jij en Reemi zijn positief, maar jullie zijn ook echte wizkids. Opa krijgt ook windows 8 op zijn nieuwe computer, of die het nu wilt of niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zie grote gelijkenissen met Windows 8. Microsoft heeft daarin de start-knop weggehaald en vervangen door Metro UI. Ik moet zeggen dat ik er aan moest wennen, maar na een weekje vond ik de nieuwe interface veel sneller en gebruiksvriendelijker dan de oude start-knop. Helaas zijn er te veel mensen die niet van grote veranderingen houden en die zich ook moeilijk met de tijd mee willen en kunnen gaan.
Dat is ook de reden geweest waarom de start-knop nu weer terug is. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat Microsoft bijna verplicht is zich hieraan toe te geven, omdat ze anders waarschijnlijk een hoop inkomsten mislopen door de lage verkoop van W8.
Microsoft kwam ook op de E3 met een revolutionair betere console dan Sony, maar daar zat het gros van de gamers blijkbaar niet op te wachten. Ik ben altijd in voor vernieuwingen en ik heb nooit wat te klagen gehad over de Xbox (eigenlijk op geen enkel MS-product, met uitzondering van Vista), dus ik zal hoogstwaarschijnlijk ook deze keer weer voor de console van MS kiezen.
Je slaat de spijker op z'n kop. De PS4 is gewoon veel meer mainstream dan de Xbox One en zal waarschijnlijk daardoor ook meer consoles verkopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je een massa product koopt, dan moet de massa er ook mee om kunnen gaan. Jij en Reemi zijn positief, maar jullie zijn ook echte wizkids. Opa krijgt ook windows 8 op zijn nieuwe computer, of die het nu wilt of niet.
Maar dat doet ze ook als ze "KNARBLARF WASBAK PAARDENVLEES" roept.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:37 schreef Toefjes het volgende:
Dat meisje met down syndroom praat trouwens een stuk wijzer dan menig voorvocht hier.
Eerste pot was het terecht, tweede weet ik niet. Telkens op voorsprong, dan een enorme kans missen en jij die scoort uit de counter.quote:
die laatste goal van mij ook. 4 man van mij tegen jouw keeper. Toen moest ik van binnen even positief huillachen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eerste pot was het terecht, tweede weet ik niet. Telkens op voorsprong, dan een enorme kans missen en jij die scoort uit de counter.Frustrerend.
Ik heb een startknop gedownloadquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op z'n kop. De PS4 is gewoon veel meer mainstream dan de Xbox One en zal waarschijnlijk daardoor ook meer consoles verkopen.
Jij hebt dus Windows 8 op je computer. Wat vind je ervan?
Uit wanhoop maar ultra aanvallend gaan spelen toen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die laatste goal van mij ook. 4 man van mij tegen jouw keeper. Toen moest ik van binnen even positief huillachen.![]()
Heel erg hardop lachenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar dat doet ze ook als ze "KNARBLARF WASBAK PAARDENVLEES" roept.
Dat het de grote massa meer aantrekt en daarom populairder zal zijn = lagere prijzen op FUT.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een startknop gedownloadEn wat betekent " veel meer mainstream?"
Zit het ook te kijken, bijdehand is ze wel ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:37 schreef Toefjes het volgende:
Dat meisje met down syndroom praat trouwens een stuk wijzer dan menig voorvocht hier.
ik ben vrij visueel ingesteld, en ik moest gniffelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat moet je niet bij je vriendin doen, want dan wordt het allemaal heel ongemakkelijk.
en een stijfje?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ben vrij visueel ingesteld, en ik moest gniffelen.
ik heb geen vriendin, dus ik dacht niet letterlijk aan iemand...quote:
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat het de grote massa meer aantrekt en daarom populairder zal zijn = lagere prijzen op FUT.
Ja, gewoon hele goed geformuleerde zinnenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zit het ook te kijken, bijdehand is ze wel ja.
Windowsknop -> zoekwoord -> enter, is toch veel sneller?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een startknop gedownloadEn wat betekent " veel meer mainstream?"
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
[..]
Ja, gewoon hele goed geformuleerde zinnen(met ondertiteling te volgen dan)
ja, mainstream geeft het een beetje een negatieve lading...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Windowsknop -> zoekwoord -> enter, is toch veel sneller?
"veel meer mainstream", is dat een goede zin?Ik bedoel: "meer voor de gewone gebruiker"... of zoiets.
Jawel, geef maar toe.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb geen vriendin, dus ik dacht niet letterlijk aan iemand...![]()
![]()
Snel ervandoor gaan, omdat je niet wil toegeven dat je aan mij dacht.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:43 schreef TBakkert het volgende:
Maarja, ik moet eten. Zie jullie zo weer.
hij heeft weer mooie resjoitjes erbij!quote:
Ja, je hebt wel gelijk dat dat veel sneller isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Windowsknop -> zoekwoord -> enter, is toch veel sneller?
"veel meer mainstream", is dat een goede zin?Ik bedoel: "meer voor de gewone gebruiker"... of zoiets.
And if you're not Down with that...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben er weer...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Snel ervandoor gaan, omdat je niet wil toegeven dat je aan mij dacht.
Die gaat niet gauw rijk worden met Youtube(zijn droom)...quote:
Kost duur inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:48 schreef Topiek het volgende:
Maar voor anderen kost het dus best duur (:')), maar voor mij niet, want ik heb al best veel.
Waar blijft die foto van je Kandji dan?quote:
Wat ik bij AZ wel altijd redelijk goed vind, is dat ze wel redelijk doorhebben wie/wat het probleem is.quote:
Dat is mij een tijdje geleden ook overkomen. Ik denk er nu wel om wanneer ik een potje begin.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben er weer...
Wat kan ik daar slecht tegen zeg; Moeders die voor het eten roepen en dan zeggen dat we over 10 minuten gaan eten.![]()
Wat heb je dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:51 schreef Topiek het volgende:
Ik ben net compleet weggespeelt door een MLS team met brons en zilver, lang leve de handicap!
O ik dacht dat je een handicap had.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:53 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik zelf? Ik heb een bundesliga sweat team gemixt met wat Chelsea spelers.
Op FIFA jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O ik dacht dat je een handicap had.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
00:30 Milan vs LA
dus denk 2 uur Chelsea Real
Kutste volk van de FIFA communityquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:59 schreef Patje1987 het volgende:
Franse mensen zijn echt aids in de puurste vorm.
Hij wisselde ze nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:44 schreef Reemi het volgende:
Tegen een stel paceduitsers met 3 bronze eredivisie spelers in de verdediging. Die gaat vast niet wisselen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:59 schreef Patje1987 het volgende:
Franse mensen zijn echt aids in de puurste vorm.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kutste volk van de wereld community
Zijn ze echt ja. Konkovolkquote:
Matavzquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Chat werkt nu niet, maar gvd 3 uitgelezen kansen jij scoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
MatavzBlessaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah..quote:
Tja, er moeten ook eens wat homo's bij Lingo achter de desk he..quote:
Heb ik weinig problemen mee. Win ik meestal ook wel van, net als van Italianen en Spanjaardenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:07 schreef ThadCastle het volgende:
Die britse kut kinderen niet vergeten
die schreeuwen altijd zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:07 schreef ThadCastle het volgende:
Die britse kut kinderen niet vergeten
en smurfenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb een hekel aan alle soorten mensen op FIFA.
Ik kan hier weinig aan toevoegen. Ben eigenlijk altijd wel positief geweest over windows 8. Het hele metro UI is eigenlijk 1 grote startknop waar je met de windows-knop makkelijk naar toe kan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zie grote gelijkenissen met Windows 8. Microsoft heeft daarin de start-knop weggehaald en vervangen door Metro UI. Ik moet zeggen dat ik er aan moest wennen, maar na een weekje vond ik de nieuwe interface veel sneller en gebruiksvriendelijker dan de oude start-knop. Helaas zijn er te veel mensen die niet van grote veranderingen houden en die zich ook moeilijk met de tijd mee willen en kunnen gaan.
Dat is ook de reden geweest waarom de start-knop nu weer terug is. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat Microsoft bijna verplicht is zich hieraan toe te geven, omdat ze anders waarschijnlijk een hoop inkomsten mislopen door de geringe verkoop van W8.
Microsoft kwam ook op de E3 met een revolutionair betere console dan Sony, maar daar zat het gros van de gamers blijkbaar niet op te wachten. Ik ben altijd in voor vernieuwingen en ik heb nooit wat te klagen gehad over de Xbox (eigenlijk op geen enkel MS-product, met uitzondering van Vista), dus ik zal hoogstwaarschijnlijk ook deze keer weer voor de console van MS kiezen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb een hekel aan alle soorten mensen op FIFA.
Zat er dik in.quote:
Ja, dan spelen ze gewoon ELquote:
Justeat.nl in de tijd dat ze al die geniale kortingsbonnen haddenquote:
¤5 korting op elke bestelling toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Justeat.nl in de tijd dat ze al die geniale kortingsbonnen hadden![]()
jup en paar keer een actie waarbij ze gratis tegoed weggaven dat je dan op tig emailadressen kon claimenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
¤5 korting op elke bestelling toch?
Ideaal met een zwangere vrouw die niet meer gaat kokenquote:
Wij hadden vroeger de bierkoerier in de stad en een keer een krat bier gekocht om 4 uur 's nachts...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:15 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ff normaal.x 1000
Wut?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup en paar keer een actie waarbij ze gratis tegoed weggaven dat je dan op tig emailadressen kon claimen
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ideaal met een zwangere vrouw die niet meer gaat koken
Tja..stel je geeft een feest en je komt er tijdens dat feest achter dat je niet uit gaat komen..dan tik je dat gewoon af. Sowieso dronken mensen..die hebben schijt en dat is hun marktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:15 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ff normaal.x 1000
29,95 + 8 euro bezorgkostenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:15 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ff normaal.x 1000
Kun je beter in de kroeg gaan zitten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
29,95 + 8 euro bezorgkosten![]()
Dat is onderhand 80 gulden voor een kratje bier![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, ben geen kk gier. Had er maar 2 ofzo. Sommige mensen op fok hadden er meteen 50 ofzo..dat vind ik toch wat te kansloos.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wut?Dus jij kan nog een jaar lang gratis eten bestellen?
[..]
Als je een feestje hebt en je bent door je voorraad heen kan ik het nog wel begrijpen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger de bierkoerier in de stad en een keer een krat bier gekocht om 4 uur 's nachts...
30 fucking euro voor een krat heineken
Wat voor rekensom is dat danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
29,95 + 8 euro bezorgkosten![]()
Dat is onderhand 80 gulden voor een kratje bier![]()
![]()
![]()
![]()
Wie rekent er nou nog om naar guldens...als je 80 bent snap ik het, maar kom opquote:
Dat negertje snapt er niks vanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:20 schreef Tim86 het volgende:
Kutscheids..beetje allemaal Serero goals afkeuren tegen Thad
Dan klinkt het gewoon nog een beetje meerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie rekent er nou nog om naar guldens...als je 80 bent snap ik het, maar kom op
Reken het dan om naar liresquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan klinkt het gewoon nog een beetje meer
Ik reken altijd om naar FUT coins. Net voor 100k aan eten besteld. Daar had ik ook Neymar van kunnen halen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima ik seef hem evenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Thad, ik ben er weg van. Beetje pech had je wel
Ik heb vorig jaar een computer van 6 miljoen coins gekocht.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik reken altijd om naar FUT coins. Net voor 100k aan eten besteld. Daar had ik ook Neymar van kunnen halen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:21 schreef TBakkert het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb zojuist lekker gegeten. Mijn moeder had Schnitzel gemacht met aardappelen en een salade. Ze had ook een visschotel bereid, maar ik houd niet van vis en vond het ook dit keer weer afschuwelijk.
Ik dronk wat groene Fernandes bij het eten. Het combineerde niet erg lekker, maar ik metselde dan ook niet. Ik at eerst alles en spoelde het toen weg. Ik begon met een kleine hap van de Schnitzel om de smaak te identificeren. Toen at ik mijn salade en aardappelen op. Toen begon ik aan de rest van de schnitzel, want het lekkerst bewaar ik graag voor het laatst. Toen spoelde ik het inderdaad weg en hielp met afruimen. Ik rende daarna als de wiedeweerga naar boven en ging achter mijn computer zitten.
Adieu.
Samenvatting:
Ik ben er weer.
Dit gaat toch hopelijk niet over mijn poëzie, hè?quote:
Normaal doe ik dat voor het afruimen en dan doet de rest het wel, maar mijn moeder zag er een beetje moe uit, dus dan help ik nog wel.quote:
mijn tante, oom en 2 nichten wonen er.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, maar sowieso Haarlem.Wonen alleen maar mooie mensen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, maar sowieso Haarlem.Wonen alleen maar mooie mensen.
Mijn vader kocht een auto van 600M coins. Toen was ik wel ff van de kaarten. 75 TOTS Ronaldo's en 150 TOTS Messi's.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een computer van 6 miljoen coins gekocht.Ik schaam me zo.
Foto van je tante?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mijn tante, oom en 2 nichten wonen er.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn vader kocht een auto van 600M coins. Toen was ik wel ff van de kaarten. 75 TOTS Ronaldo's en 150 TOTS Messi's.
nee.quote:
2 nichten en jij gaat voor de tante?quote:
pics.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
HAHAHA da's echt een goeie grap joh.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
HAHAHA da's echt een goeie grap joh.
Lievvquote:
4 miljoen coins ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn pa kocht tien jaar geleden een huis van 4 miljoen coinsmaar ja toen had je nog geen fut dus eigenlijk telt het niet
voor 400 euro?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn pa kocht tien jaar geleden een huis van 4 miljoen coinsmaar ja toen had je nog geen fut dus eigenlijk telt het niet
Geen moeilijke vragen stellenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik bedoel euro, hoeveel coins zijn dat?
Alleen de eerste helft van het eerste potje was ik beter. Jij hebt trouwens ook geen fatsoenlijke kans gecreerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eerder dit spel![]()
![]()
Je was niet eens beter.
Jij ook nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Alleen de eerste helft van het eerste potje was ik beter. Jij hebt trouwens ook geen fatsoenlijke kans gecreerd.
Dat is een flink huisje trouwensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik bedoel euro, hoeveel coins zijn dat?
En dan werken bij de Actionquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
4 miljoen voor een huis? Rijkelui zoontje. GJE 2.0!!!!
Props dat hij sowieso dan werkt, ken genoeg kinderen van wie papa minder centen hebben maar zich alsnog te goed voelen om te werken.quote:
Haha, ja die zullen wel weer veel te jong zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
2 nichten en jij gaat voor de tante?
Sowieso 4 miljoen betalen voor een huis in Nederlandquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
4 miljoen voor een huis? Rijkelui zoontje. GJE 2.0!!!!
Dit is toch al jaren oud?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:50 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-paspoortfoto.dhtml
4 miljoen euro cent?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Oke het is niet 4 miljoen euro ik kan gewoon totaal niet rekenen
geen ideequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit is toch al jaren oud?Wel geniaal.
Je kunt te ver gaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
NEE, HET IS MEGA BRUNO MARTINS MINDY
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
Als Zwolle de wiet-hoofdstad van de wereld was geweest, liep ie in een PEC shirtje rondquote:
Truequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als Zwolle de wiet-hoofdstad van de wereld was geweest, liep ie in een PEC shirtje rond
IS HET EEN VOGEL?!
IS HET EEN VLIEGTUIG????
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
THE MAN THE MYTHquote:
classic tobiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
2 nichten en jij gaat voor de tante?
ik ga zo weer hoor wou alleen dat even laten zienquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:23 schreef poker4lifee het volgende:
Je hebt het in ieder geval langer volgehouden dan baas Braddie
Noohhoooo doont doe det, stee hierquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ga zo weer hoor wou alleen dat even laten zien
Heb je geen gevoel ofzo?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nnnneeeeeeeeequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wie want yoe heer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Noohhoooo doont doe det, stee hier
Nu ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb je deze wel al gezien?
[ afbeelding ]
Dooiequote:
rent voor een paar belgen uit inmiddels denkquote:
Het kwam uit.quote:
Prophet Lindgren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het kwam uit.Het stond in de OP.
Het ergste wordt gevreesd.
een comeback.
Ik kijk niet maar ik gooi er meteen 1 tegenaan: ze staan/stonden goedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef DuTank het volgende:
Van Hintum. Pak je Cliché-Bingo kaart er maar bij!
Waar is dat plaatje van jequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het kwam uit.Het stond in de OP.
Het ergste wordt gevreesd.
een comeback.
Gek he, PSV kopieert heel Ajax. Alleen zonder schaalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:33 schreef Revontulet het volgende:
Cocu praat met dezelfde intonatie als de Boer.
Ik dacht eigenlijk dat dat misschien een 'nederlanders-in-barcelona" kwaaltje was.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gek he, PSV kopieert heel Ajax. Alleen zonder schaal
Nee hoor. Kijk maar naar Koemanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat misschien een 'nederlanders-in-barcelona" kwaaltje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |