SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is een lach als je van binnen huilt
FM is toch streaky as fuck..draait vanzelf wel weer omquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef Toefjes het volgende:
Straks op 1vandaag een item over een meisje met het Down syndroom dat een VMBO diploma haalt. Zullen we afspreken dat we geen grapjes daarover gaan maken t.o.v. users die het VMBO doen?
Ik dacht dat de zus van Djeetje lekker was...........quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef Toefjes het volgende:
Straks op 1vandaag een item over een meisje met het Down syndroom dat een VMBO diploma haalt. Zullen we afspreken dat we geen grapjes daarover gaan maken t.o.v. users die het VMBO doen?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef Toefjes het volgende:
Ja, jij hebt zijn naam genoemd!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik dacht dat de zus van Djeetje lekker was...........
Maar een VMBO-diploma kun je toch ook gewoon gratis bij een zak borrelnootjes krijgen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:02 schreef Toefjes het volgende:
Lindgren, jij baasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar een VMBO-diploma kun je toch ook gewoon gratis bij een zak borrelnootjes krijgen?
Ja, tof hè?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lindgren, jij baasMet je tweet
Erkenning op grotere schaal komt je toe
Kan prima.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Topiek het volgende:
Tegen iemand met Van Persie als CM, wtf?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha ga 1vandaag kijken dan, dan zie je dat een mongool dat ook haalt
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
http://www.puna.nl/2013/0(...)nwoordig-een-barkie/
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik TOTS Van Persie op CM, scoorde achterlijk veel en werkte prima iddquote:
Ik zou me echt kut voelen, als vmbo'erquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben ook bezig, maar heb mijn tijd daardoor juist nodigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
SPELEN JIJ
Bijna Ajax - PSV. Ik voorspel 6-1
Ah, dacht dat hij H/M had. Daar zit wel wat verschil in ja. Al zijn er ook CAM's die het prima doen op CM met die workrates. Verschilt ook wel per speler.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik TOTS Van Persie op CM, scoorde achterlijk veel en werkte prima idd
Maar toen had hij H/H, nu H/L...groot verschil
hahahaha.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha dat je dat plaatje nog hebt..ik zocht hem laatst nogquote:
Gewoon kankerklapjes googelen, kom je bij het fok topic 3 blikken mongolen (oi.d.) uit en daar quote Pascal deze image van jou. Ja ik heb vakantie, voor het geval je het je afvraagt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha dat je dat plaatje nog hebt..ik zocht hem laatst nog
RVP had vorig jaar ook H/L hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik TOTS Van Persie op CM, scoorde achterlijk veel en werkte prima idd
Maar toen had hij H/H, nu H/L...groot verschil
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die hahahaha erbijNee, wel kut voor haar klasgenoten bij die diploma uitreiking.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Gewoon kankerklapjes googelen, kom je bij het fok topic 3 blikken mongolen (oi.d.) uit en daar quote Pascal deze image van jou. Ja ik heb vakantie, voor het geval je het je afvraagt.
Als iemand in het echt tof doet zeg ik altijd heel overdreven hahahahah maar met een neutral gezicht erbij. En soms zeg ik dan inderdaad ook ik ga je kankerklapjes gevenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die hahahaha erbijNee, wel kut voor haar klasgenoten bij die diploma uitreiking.
En dan nog voor iedereen te horen krijgen dat zij het hoogste gemiddelde hadquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens futhead niet..en ik kan het me zelf niet echt meer herinneren eigenlijk..het werkte wel iig, al was 4321 toen ook nog fijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
RVP had vorig jaar ook H/L hoor
Futhead heeft bij elke speler uit Fifa 12 H/Hquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens futhead niet..en ik kan het me zelf niet echt meer herinneren eigenlijk..het werkte wel iig, al was 4321 toen ook nog fijn
ohquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Futhead heeft bij elke speler uit Fifa 12 H/H
he should have 80 passing because he had 80% pass success last seasonquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:13 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
NepentheZ.Die knul snapt er niets van.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
he should have 80 passing because he had 80% pass success last season
Al die dislikes ooks teedsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:13 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Nepenthez is echt een megakneus inderdaad. Hij heeft ook niet eens zo heel veel subscribers stiekem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:13 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |