SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
hoeveel is het geworden?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:49 schreef rolls-reus het volgende:
Leuk potje ajaciedal had ik wel wat meer kansen mogen maken
Leipe teams heb jij altijd. Ik kan me nu echt niet meer concentrerenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:49 schreef rolls-reus het volgende:
Leuk potje ajaciedal had ik wel wat meer kansen mogen maken
Je mag best even rust nemen, als je dat wil hoor. Ik heb toch vakantie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Leipe teams heb jij altijd. Ik kan me nu echt niet meer concentreren![]()
Zometeen ook nog tegen Bakkert
ik ook niet hoor, we vallen gewoon niet op en doen geen gekke dingenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:57 schreef el-blanchito het volgende:
Ben ik een x 3 weken weg, sta ik gelijk niet meer in het lijstje
Wel leuke lijst trouwens!
Dacht ik toch enigzins naam te hebben gemaakt met mijn hulp in de BOB-Speurtochtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, we vallen gewoon niet op en doen geen gekke dingen
Ik heb je nog genoemd hoor! Lijstje is nog niet helemaal compleet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:57 schreef el-blanchito het volgende:
Ben ik een x 3 weken weg, sta ik gelijk niet meer in het lijstje
Wel leuke lijst trouwens!
3-2 en 2-0 voor mijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoeveel is het geworden?
EDIT: Tegen Ajacied zijn over het algemeen altijd wel leuke potjes trouwens.
Nu een potje?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je mag best even rust nemen, als je dat wil hoor. Ik heb toch vakantie.![]()
Haha thanksquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Leipe teams heb jij altijd. Ik kan me nu echt niet meer concentreren![]()
Zometeen ook nog tegen Bakkert
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb je nog genoemd hoor! Lijstje is nog niet helemaal compleet.
Binnenkort maar weer een rematch!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha thanksdie montero is ook echt heel goed
alleen verdedigend is die kant wel wat kwetsbaar
Toen was ik er volgens mij ook nog niet zo lang. Ik had er ook maar 3 goed ofzoquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dacht ik toch enigzins naam te hebben gemaakt met mijn hulp in de BOB-Speurtocht
Ik zat lekker wel in de FUT-quiz van een tijd terug, met m'n bioscoopbroek
ik kan nu niet, PS is nu even bij mijn broertje op de kamer, want hij wil ook even.(ik deel hem met 2 broers).quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nu een potje?Ik ga wel met mijn hidden jam team.
Goed plan!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer een rematch!
Ben jij ook zo iemand die meteen gaat skillen als hij een beetje ruimte krijgtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
In de halve finale een quit na 9 ingame minuten.Direct nadat ik met Wallyson deze 2-0 maak:
http://www.easports.com/n(...)videos/ugc/165634986
Ik hoopte op een skillgoal en gelukkig was dat ook zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
In de halve finale een quit na 9 ingame minuten.Direct nadat ik met Wallyson deze 2-0 maak:
http://www.easports.com/n(...)videos/ugc/165634986
dat kan er ook wel bijquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ennnnnnn completing is weer terug.
[..]
Ik hoopte op een skillgoal en gelukkig was dat ook zo.
Jupquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:22 schreef wonton het volgende:
Heeft 1 van jullie wel eens met Hoesen gespeeld?
Ja. En ook als ik geen ruimte krijg.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die meteen gaat skillen als hij een beetje ruimte krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |