quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
Doe maar eerst thuis. Kan over twee weken niet .
Ik kan allebei de keren niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:20 schreef Muto het volgende:
Doe maar eerst uit. Ik kan over twee weken niet.
Oostblokquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:39 schreef H.FR het volgende:
Doe maar gewoon een leuke tegenstander, geen standaard oostblokclub.
Maar mooie tripsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de nare wedstrijden juist.
Liever dat we gewoon doorgaan. Dan hebben we straks 3 trips, waar vast ook wel 1 of 2 mooie tussen zitten.quote:
Zie ons toch niet uitgeschakeld worden tegen FK Aktobe of Qarabach.. (alhoewelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Liever dat we gewoon doorgaan. Dan hebben we straks 3 trips, waar vast ook wel 1 of 2 mooie tussen zitten.
Sla Rusland inderdaad maar lekker over deze ronde. Bijna niet te doen om voor die tijd nog een visum te krijgen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:24 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Zie ons toch niet uitgeschakeld worden tegen FK Aktobe of Qarabach.. (alhoewel) Oekraïne en Rusland kunnen we inderdaad beter nog maar even overslaan.
Precies, nu zo makkelijk mogelijk en de poulefase halen en dan een mooi trippie naar Swanseaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Liever dat we gewoon doorgaan. Dan hebben we straks 3 trips, waar vast ook wel 1 of 2 mooie tussen zitten.
He ja, lekker daarheen, en dan met 5-0 verliezen van een Engelse middenmoter. Doe mij maar een makkelijkere potquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Precies, nu zo makkelijk mogelijk en de poulefase halen en dan een mooi trippie naar Swansea
Geen enkele tegenstander kunnen wij benaderen als makkelijk vrees ik. Misschien liever wel een sterke (of in elk geval aansprekende) tegenstander, zodat op basis van 'extra' motivatie bepaalde spelers boven zichzelf uit kunnen stijgen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:57 schreef Celeritas het volgende:
[..]
He ja, lekker daarheen, en dan met 5-0 verliezen van een Engelse middenmoter. Doe mij maar een makkelijkere pot
Ik denk dat je gelijk hebt. Onze spelers presteren het best als ze tegen grote ploegen spelen, terwijl er niks op het spel staat. Als we die situatie nou zo goed mogelijk nabootsen tijdens alle wedstrijden worden we vanzelf kampioen!!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen enkele tegenstander kunnen wij benaderen als makkelijk vrees ik. Misschien liever wel een sterke (of in elk geval aansprekende) tegenstander, zodat op basis van 'extra' motivatie bepaalde spelers boven zichzelf uit kunnen stijgen.
Zeker in de poulefase zal tegen een paar zware komen, en dan is swansea gewon een mooi trippie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:57 schreef Celeritas het volgende:
[..]
He ja, lekker daarheen, en dan met 5-0 verliezen van een Engelse middenmoter. Doe mij maar een makkelijkere pot
Ok man. Als je gelijk ook even de eindstand van de eredivisie doorgeeft kan ik mijn seizoenskaart verpatsen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:19 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
We gaan Zulte Waregem loten, geloof me nou
Alsjeblieftquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok man. Als je gelijk ook even de eindstand van de eredivisie doorgeeft kan ik mijn seizoenskaart verpatsen.
Huh, zijn wij alsnog geplaatst?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:21 schreef Typisch het volgende:
Slaat eigenlijk nergens op dat Feyenoord geplaatst is.
Als je kijkt naar wat voor clubs er de wel- en niet-geplaatste status hebben, misstaat het Feyenoord niet om in het linkerrijtje te staan vind ikquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:21 schreef Typisch het volgende:
quote:Het aanvangstijdstip van de bekerwedstrijd tussen Feyenoord en FC Dordrecht is gewijzigd. De aftrap van het duel in de tweede ronde van het toernooi om de KNVB beker stond aanvankelijk gepland om 18.45 uur, maar is verplaatst naar 20.45 uur. Feyenoord – FC Dordrecht wordt op donderdag 26 september gespeeld in De Kuip. De wedstrijd is gratis toegankelijk voor seizoenkaarthouders.
Mooi toch. Kan het alleen maar toejuichen dat Feyenoord eindelijk weer eens Europees voetbal gaat spelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:21 schreef Typisch het volgende:
Op zo'n onbekende kutclub na met amateurs zal elke tegenstander lastig zijn. Zulte Waregem is lachwekkend maar we verloren ook van Genk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:57 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Vorig jaar nogquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mooi toch. Kan het alleen maar toejuichen dat Feyenoord eindelijk weer eens Europees voetbal gaat spelen.
Playoffs vind ik niet echt meetellen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Vorig jaar nog![]()
Eerst maar eens door de voorronde heen komen.
Genk heeft Feyenoord nog nooit tegen gespeeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zo'n onbekende kutclub na met amateurs zal elke tegenstander lastig zijn. Zulte Waregem is lachwekkend maar we verloren ook van Genk.
Ik vond ze gister ook sterk beginnen tegen Psv waarschijnlijk hadden ze tegen ons met De Vrijer al drie inliggen.
Gent dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Genk heeft Feyenoord nog nooit tegen gespeeld.
Gewoon een kwestie van instelling, daardoor verloor je vorig seizoen ook van de kleine clubjes.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Gent dan.
Maar goed als Zwolle al niet te doen is laat staan zulke clubs.
Precies want de kwaliteit is er wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van instelling, daardoor verloor je vorig seizoen ook van de kleine clubjes.
Je kan ook zeggen dat ze het al 2 jaar zo goed doen door een kwestie van instelling. Al 2 jaar presteert Feyenoord boven verwachting van zowat alle critici.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van instelling, daardoor verloor je vorig seizoen ook van de kleine clubjes.
We zijn de lul als teams zich gaan ingraven. Zoals nog veel vaker zal gebeuren. En dat is gewoon een kwaliteitskwestie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:42 schreef Maastoren het volgende:
Instelling is ook een kwaliteit. Wij zijn gewoon de lul als de spelers geen zin hebben want voetballen kunnen ze niet(op een enkeling na).
Nu zorgen dat de groepsfase wordt bereikt en het niet al heel snel een kutseizoen dreigt te worden. Want dat ligt op de loer, als je je eerste wedstrijd om het echie zo eerloos verliest van een kleine club in een klein stadionnetje. Het daar getoonde gebrek aan kwaliteit en mentaliteit was pijnlijk. En de charme en gunfactor van 'het jeugdig elan' is dit seizoen weggekaapt door Psv. Beloften moeten het nu gaan waarmaken en de voortekenen zijn niet goed. Hop Van Geel, waar is je hoge hoed, doe iets magisch.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als je kijkt naar wat voor clubs er de wel- en niet-geplaatste status hebben, misstaat het Feyenoord niet om in het linkerrijtje te staan vind ik
Nou 2e hellft tegen Zwolle kwam je pas in de problemen toen ze er uit kwamen en meer druk zetten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn de lul als teams zich gaan ingraven. Zoals nog veel vaker zal gebeuren. En dat is gewoon een kwaliteitskwestie.
Eens. Al mis ik bij ons ook spelers die de beuk er af en toe in gooien als het ff niet lekker loopt. Zal ook wel met de leeftijd te maken hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn de lul als teams zich gaan ingraven. Zoals nog veel vaker zal gebeuren. En dat is gewoon een kwaliteitskwestie.
Als ze de bal niet hadden stonden ze nog steeds met ongeveer het hele team achter de bal. Feyenoord is gewoon extreem makkelijk te bestrijden voor dat soort clubs. En dan ziet het er vaak lamlendig uit inderdaad, maar om dat dan af te doen als een mentale kwestie is de grootst mogelijke flauwekul.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou 2e hellft tegen Zwolle kwam je pas in de problemen toen ze er uit kwamen en meer druk zetten.
De Vrij gaf na de wedstrijd aan dat ze waren afgetroefd op inzet en dat ze oa geen duels en afvallende ballen wonnen. Dat heeft natuurlijk wel te maken met het mentale aspect.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
. En dan ziet het er vaak lamlendig uit inderdaad, maar om dat dan af te doen als een mentale kwestie is de grootst mogelijke flauwekul.
Of het stond tactisch niet goed. Balans in het elftal dat zoek is. Of dacht jij dat ze die duels wilden verliezen? Gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De Vrij gaf na de wedstrijd aan dat ze waren afgetroefd op inzet en dat ze oa geen duels en afvallende ballen wonnen. Dat heeft natuurlijk wel te maken met het mentale aspect.
Met Verbeek hadden we zeker gewonnen omdat die ze al vanaf eind mei had laten kickboxen, driemaaldagelijks.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Of het stond tactisch niet goed. Balans in het elftal dat zoek is. Of dacht jij dat ze die duels wilden verliezen? Gewoon omdat het kan.
Tactisch stond het sowieso niet goed. Vormer en Clasie op 1 middenveld werkt gewoon niet. Voor de duidelijkheid: ik klaag niet over de inzet van de spelers. Ik vind het alleen bijzonder dat je als prof na een wedstrijd zegt dat je bent afgetroefd op inzet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Of het stond tactisch niet goed. Balans in het elftal dat zoek is. Of dacht jij dat ze die duels wilden verliezen? Gewoon omdat het kan.
Ik niet. Jans had zijn zaakjes prima op orde, Koeman niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tactisch stond het sowieso niet goed. Vormer en Clasie op 1 middenveld werkt gewoon niet. Voor de duidelijkheid: ik klaag niet over de inzet van de spelers. Ik vind het alleen bijzonder dat je als prof na een wedstrijd zegt dat je bent afgetroefd op inzet.
morgen 13.00quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Wanneer is die loting eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |