Serieus Twente boven PSV?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
1. Ajax
2. Vitesse
3. Feyenoord
4. Fc Twente
5. Psv
6. Az
7. Fc Utrecht
8. Sc Heerenveen
9. Fc Groningen
10. Roda Jc
11. Ado Den Haag
12. Nac
13. Pec Zwolle
14. Nec
15. Go Ahead Eagles
16. Sc Cambuur
17. Heracles Almelo
18. Rkc Waalwijk
Lang getwijfeldquote:
Maher?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lang getwijfeld. Maar ik vind de leegloop bij Psv op dit moment vrij groot en zie nog niet 1,2,3 noemenswaardige versterkingen terugkomen daarvoor.... Kan het altijd nog aanpassen maar dit is mijn eerste gedachte erover
.
Is een goede, maar ik verwacht dat er nog wel wat meer weggaan en wat daar weer voor terugkomt? Ik moet het nog zien! Maar nogmaals, ik pas het aan waneer ik er anders over denk...quote:
Okquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is een goede, maar ik verwacht dat er nog wel wat meer weggaan en wat daar weer voor terugkomt? Ik moet het nog zien! Maar nogmaals, ik pas het aan waneer ik er anders over denk...
Wat heb je te verliezen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Om het makkelijk te maken:
1 Ajax
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
De rest nader in te vullen. Er valt nog niks zinnigs over te zeggen in dit topic 2 maanden voor de competitie. Vitesse wacht een mogelijk leegloop, Psv moet nog inkopen enzovoort.
Ik heb een naam hoogte houden beste man. Ik wil mijn achterban niet teleurstellen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen?
Als mijn voorspelling perfect blijkt te zijn over een jaar ben ik een visionair, mocht het niet kloppen hoor je er niemand meer over.
Ik ook, maar niemand in mijn achterban minacht mij om welke reden dan ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een naam hoogte houden beste man. Ik wil mijn achterban niet teleurstellen.
In bepaalde jaren steekt een elftal er gewoon mijlenver bovenuit!quote:
Wanneer was dat voor de laatste keer in Nederland? Volgens jou.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
In bepaalde jaren steekt een elftal er gewoon mijlenver bovenuit!
Dat heb je regelmatig in vele competities, in Spanje weet je nu al dat het weer Real of Barca wordt.
In Italie is het momenteel Juventus dat ver boven de rest uitsteekt.
En ook in Nederland was dat wel eens zo.
Maar momenteel zijn het allemaal zeer matige ploegen zonder enig talentje dat het hoog kan schoppen.
Feyenoord op 1 is inderdaad realistisch.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:10 schreef Iwanius het volgende:
Ik zal mij beperken tot de top 3 en het zal verrassend zijn:
1: Feyenoord
2: Ajax
3: PSV
Nee, ik ben niet dronken maar nuchter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |