... wat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar daar hoort Prince niet bij. Ik ben het met je eens dat dat klopt voor de andere plusconcerten. Prince was een uitzondering. Het was ook niet overlappend met de rest van het programma.
Geen idee. Maar weet niet of je veel aan dat cijfer hebt want groei van het festival, inflatie en verhuizing naar Ahoy zullen ook effect hebben op de prijs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:48 schreef DO2 het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat betaalde je dan in het verleden voor een NSJ-ticket zonder plusconcert?
Nee, hun winst halen ze uit de mensen die niet naar NSJ gingen maar toen een volledig ticket hebben gehaald (80+40 = 120 euro), of een los Prince ticket (dat ook kon). En dat was zeker zo'n 90% van degenen die naar Prince gingen. En dat was wel bizar duur natuurlijk. Voor mij was het spotgoedkoopquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
... wat?Jij denkt dat de organisatie a) verlies lijdt op Prince of b) vraagt of hij even voor minder dan de helft van de normale prijs wil komen invliegen?
Dus dan ben je het met me eens dat Prince (gedeeltelijk) betaald wordt uit de opbrengsten van de normale tickets?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, hun winst halen ze uit de mensen die niet naar NSJ gingen maar toen een volledig ticket hebben gehaald (80+40 = 120 euro). En dat was zeker zo'n 90% van degenen die naar Prince gingen. En dat was wel bizar duur natuurlijk. Voor mij was het spotgoedkoop
Hadden ze vorig jaar een plusconcert? Zo niet, wat waren toen de kosten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Maar weet niet of je veel aan dat cijfer hebt want groei van het festival, inflatie en verhuizing naar Ahoy zullen ook effect hebben op de prijs.
Vorig jaar was Prince. Volgens mij waren dagtickets toen (vrijwel) net zo duur als dit jaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:51 schreef DO2 het volgende:
[..]
Hadden ze vorig jaar een plusconcert? Zo niet, wat waren toen de kosten?
Precies dat. Voor mensen zoals ik die al naar NSJ gaan was het chill. Maar waar hebben we het nog overquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:55 schreef DO2 het volgende:
Nu ja, hoe je het ook wendt of keert, 40 euro voor 2,5 uur Prince is natuurlijk best een goede deal.
Maar dan moet je dus wel ook zin ( en geld ) hebben in ( en voor ) het NSJ-festival.
Dus uiteindelijk is het nog steeds best wel ruk,.
Ja. Behalve dat dus eigenlijk geen normale tickets zijn, maar tickets voor mensen die puur en alleen naar NSJ gaan vanwege Prince..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus dan ben je het met me eens dat Prince (gedeeltelijk) betaald wordt uit de opbrengsten van de normale tickets?
Musicologyquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:39 schreef debeterebob het volgende:
http://pitchfork.com/revi(...)-the-magnetic-zeros/
Moest lachen om deze recensie
quote:But you know how they always let Ringo sing the easy ones? The ones that they actually do teach to kindergarteners? The Zeros' third LP feels like an album made up almost entirely entirely of Ringo songs
*Kuchkuch*quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:43 schreef Moody het volgende:
Dat album is te catchy voor Pitchfork. Er moeten minimaal 5 vage-shit-nummers opstaan voordat Pitchfork met een 9 komt. Stelletje hipsters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
*Kuchkuch*Er zijn uitzonderingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Pitchfork heeft het over het algemeen niet zo op pop of catchy albums. Das nie indie genoeg nie.
...neemt niet weg dat het cijfer voor Edward Sharpe wel zo'n beetje klopt![]()
[..]
*Kuchkuch*Ik heb het album niet af kunnen luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wilde op je reageren, en toen las ik gelukkig dit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:45 schreef Moody het volgende:
[..]
...neemt niet weg dat het cijfer voor Edward Sharpe wel zo'n beetje klopt
Ik wel, maar het eind is beduidend minder sterk dan Intro t/m White Noise. Latch is sowieso een van de beste nummers dit jaar vind ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb het album niet af kunnen luisteren
[..]
*Kuchkuch*Wat is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |