Zij respecteren Justin Timberlake ook gewoon, ten minstequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:43 schreef Moody het volgende:
Dat album is te catchy voor Pitchfork. Er moeten minimaal 5 vage-shit-nummers opstaan voordat Pitchfork met een 9 komt. Stelletje hipsters
...en Kanyequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zij respecteren Justin Timberlake ook gewoon, ten minste
Die heb ik ook niet af kunnen luisterenquote:
Kanye een 9.5quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:56 schreef DO2 het volgende:
Ik vind dat album wel zwaar overgewaardeerd, hoor. Het is best een lekker album, maar een 9.1?
Arcade Fire zal ook wel weer een hoog cijfer krijgen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:56 schreef Tchock het volgende:
Pitchfork is wel heel voorspelbaar in die zin dat enorm gehypte dingen héél vaak hoge cijfers krijgen. Boards of Canada, Daft Punk, Kanye, Timberlake. Allemaal 8+ en BNM. Eigenlijk is de enige die recent afgeknald werd Jay Z.
En Arctic Monkeys niet. Je weet 't van te voren al.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Arcade Fire zal ook wel weer een hoog cijfer krijgen.
En ze hebben de neiging muziek die D02 leuk vindt hoog te waarderen zoals The Haxan Cloak, Fuck Buttons en Jon Hopkinsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:56 schreef Tchock het volgende:
Pitchfork is wel heel voorspelbaar in die zin dat enorm gehypte dingen héél vaak hoge cijfers krijgen. Boards of Canada, Daft Punk, Kanye, Timberlake. Allemaal 8+ en BNM. Eigenlijk is de enige die recent afgeknald werd Jay Z.
Hopkins.quote:
Je bedoelt Tchock vindt muziek leuk die P4k hoog waardeert?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En ze hebben de neiging muziek die D02 leuk vindt hoog te waarderen zoals The Haxan Cloak, Fuck Buttons en Jon Hopkins
Klopt. Terwijl Pitchfork meestal enorme Radioheadfans zijn (Hail To The Thief 9.3 en BNM, In Rainbows 9.3 en BNM, reissues ook allemaal erg hoog)quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:58 schreef BoerBert het volgende:
King of Limbs kreeg dan ook weer geen hoog cijfer.
Wat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je bedoelt Tchock vindt muziek leuk die P4k hoog waardeert?
Het was nog steeds wel een hoog cijfer hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Terwijl Pitchfork meestal enorme Radioheadfans zijn (Hail To The Thief 9.3 en BNM, In Rainbows 9.3 en BNM, reissues ook allemaal erg hoog)
http://pitchfork.com/revi(...)-mode-delta-machine/quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Arctic Monkeys niet. Je weet 't van te voren al.
Pardon. Waar ik Tchock zei moet DO2 zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat?Ik vind geen van die drie leuk.
7.9 nog: http://pitchfork.com/reviews/albums/15149-the-king-of-limbs/quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het was nog steeds wel een hoog cijfer hoor.
Oh, ik zie het. 7,9, en de remix-LP nog een 6.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het was nog steeds wel een hoog cijfer hoor.
Had me vergist wat betreft Jon Hopkins danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat?Ik vind geen van die drie leuk.
Best New Music hangt niet per se van een cijfer af, hè.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
7.9 nog: http://pitchfork.com/reviews/albums/15149-the-king-of-limbs/
Dat is gewoon bijna best new music.
Is dat niet voor een 8 of hoger? Misschien heb ik dat gewoon verzonnen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Best New Music hangt niet per se van een cijfer af, hè.
Nee, niet per sequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat niet voor een 8 of hoger? Misschien heb ik dat gewoon verzonnen.
Er werd gesuggereerd dat iets met een 7,9 bijna BNM is, alsof dat met het cijfer 8 mee komt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:04 schreef DO2 het volgende:
Ja, nee... Dat werd ook niet gesuggereerd, T.
Dat zei ik idd. Maar schijnbaar ligt de lat nog iets hoger. Ik zie geen albums hoger dan 8.4 die geen BNM zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er werd gesuggereerd dat iets met een 7,9 bijna BNM is, alsof dat met het cijfer 8 mee komt.Als dat niet zo is heb ik het gewoon verkeerd geïnterpreteerd.
Misschien pikken ze er per week minimaal 1 of zo?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:08 schreef DO2 het volgende:
Nu ja, wat ik bedoel te zeggen is dat wanneer een album BNM wordt ie wel minimaal een 8 moet hebben.
Het is ook waar dat lang niet alle albums tussen de 8 en 8,5 BNM worden. En boven de 8,5 weer altijd, volgens mij.
Geen idee waarom dat zo is.
http://pitchfork.com/reviews/albums/17081-777-cosmosophy/quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zei ik idd. Maar schijnbaar ligt de lat nog iets hoger. Ik zie geen albums hoger dan 8.4 die geen BNM zijn.
Ik denk dat het gewoon afhangt van wat er uitkomt in de (hoe vaak verversen ze die dingen eigenlijk?) periode waar BNM over gaat. Als er weinig uitkomt worden 8,0 albums BNM en als er veel uitkomt zijn het 9+-albums.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:10 schreef DO2 het volgende:
Ik denk dat de albums tussen de 8 en 8,5 twijfelgevallen zijn.
Daar zal wel over vergaderd moeten worden, of zo,.
Daar geloof ik niet zo in, eigenlijk. Werkelijk alles boven de 8,5 wordt namelijk standaard BNM.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon afhangt van wat er uitkomt in de (hoe vaak verversen ze die dingen eigenlijk?) periode waar BNM over gaat. Als er weinig uitkomt worden 8,0 albums BNM en als er veel uitkomt zijn het 9+-albums.
Zou ook goed kunnen, zal toch wel enige logica achter zitten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon afhangt van wat er uitkomt in de (hoe vaak verversen ze die dingen eigenlijk?) periode waar BNM over gaat. Als er weinig uitkomt worden 8,0 albums BNM en als er veel uitkomt zijn het 9+-albums.
Die ga ik ook checken. Lijkt me vet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou ook goed kunnen, zal toch wel enige logica achter zitten.
http://pitchfork.com/reviews/albums/18090-jon-hopkins-immunity/
Voor DO2, Brian Eno wordt als 1 van zijn invloeden gezien, dus misschien vind je het nog wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |