Moet jij niet slapen?quote:
TS is een tandeloze rebel.quote:
Is er geen oldbie forum meer?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
FML, TS is amper ouder dan mijn Fok!-account.
Oldbie is pre-2000?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Daar ben ik te midbie( © Bosbeetle) voor.
Gaat trouwens niet meer terugkomen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:45 schreef Mtboy1 het volgende:
Dank u meneer.. Met een dansende banaan.. -_-
Bewaar hem goed, leg hem onder je nachtkussen en dan komt de tandenfee hem ophalenquote:
Help je zelf anders ook aardig aan mee.quote:
Soms, ligt eraan of je een ontsteking hebt of niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:49 schreef Mtboy1 het volgende:
[..]
Gaat trouwens niet meer terugkomen Net zei iemand dat hij soms terugkomt? Confusing... >.>
Dan plakt zij hem wel weer in je mondquote:
No shit.quote:
Haha grappig man. Tyf nu maar weer op.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:59 schreef Mtboy1 het volgende:
Vaag.. Jij blijkbaar een 3 jarige die zijn vaders laptop heeft gestolen en niet kan lezen want er staat toch echt met koeienletters dat ik 12 ben
Zit je in groep 8?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:59 schreef Mtboy1 het volgende:
Vaag.. Jij blijkbaar een 3 jarige die zijn vaders laptop heeft gestolen en niet kan lezen want er staat toch echt met koeienletters dat ik 12 ben
+ Hij krijgt geld om snoep te kopen zodat z'n andere tandjes eruit komen en de tandenfee die weer mee kan nemenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:50 schreef Woods het volgende:
[..]
Dan plakt zij hem wel weer in je mond
Als dit geen troll is weet ik het niet meer, behoorlijk ernstig welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:03 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
+ Hij krijgt geld om snoep te kopen zodat z'n andere tandjes eruit komen en de tandenfee die weer mee kan nemen
Had jij dit probleem maar, kon je weer bij je tandarts langsgaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:03 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
+ Hij krijgt geld om snoep te kopen zodat z'n andere tandjes eruit komen en de tandenfee die weer mee kan nemen
Jezus, de bruggers zijn al van 2001...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef Mtboy1 het volgende:
Nee kzit in de 1ste -_- slotje graag geen zin in iritante apen die dit topic volkladderen met bullshit?
Vreemd is dat inderdaad. We worden oud matti.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:05 schreef appelen het volgende:
[..]
Jezus, de bruggers zijn al van 2001...
Nou ook weer niet zo oud..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vreemd is dat inderdaad. We worden oud matti.
Ik ben godverdomme al 23quote:
Dan kwam je sowieso niet op FOK!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:11 schreef Mtboy1 het volgende:
Goh, ik denk dat jij mijn moeder niet bent...
Ja meneer. U komt voor me op. U bent mijn held!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:13 schreef DeToffifee het volgende:
Jullie moeten deze jongeman niet zo plagen, hij heeft vakantie he Mtboy1?
Je lijkt me best een aardige jongemanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:14 schreef Mtboy1 het volgende:
[..]
Ja meneer. U komt voor me op. U bent mijn held!
Pics?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:15 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Je lijkt me best een aardige jongeman![]()
Maarre....ik ben wel een mevrouw he
Hoe kan ik dat nou weten? Jij hebt een vogel als profielfoto, en ik kan zijn of haar geslachtsorgaan niet zienquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:15 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Je lijkt me best een aardige jongeman![]()
Maarre....ik ben wel een mevrouw he
Icoontje naast je username.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:16 schreef Mtboy1 het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou weten? Jij hebt een vogel als profielfoto, en ik kan zijn of haar geslachtsorgaan niet zien
Hihi ;$quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had jij dit probleem maar, kon je weer bij je tandarts langsgaan.
Kan ook een man zijn met lang haarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:20 schreef appelen het volgende:
[ afbeelding ] zie ik naast DeToffifee staan heaur.
Nou jaaaaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:20 schreef Mtboy1 het volgende:
[..]
Kan ook een man zijn met lang haar
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:20 schreef Mtboy1 het volgende:
[..]
Kan ook een man zijn met lang haar
Nou, dat gaat je niet lukken denk ik zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:28 schreef Mtboy1 het volgende:
Ik wil 500 reacties als ik morgen op de PC kijk, begrepen? Thank you, Nu ga ik mijn bed maar eens opzoeken
Topics sluiten na 300 postsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:28 schreef Mtboy1 het volgende:
Ik wil 500 reacties als ik morgen op de PC kijk, begrepen? Thank you, Nu ga ik mijn bed maar eens opzoeken
Waarom 500 reacties? (Enneh, hier heb je er al eentje bij dus)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:28 schreef Mtboy1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |