Had jij dit probleem maar, kon je weer bij je tandarts langsgaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:03 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
+ Hij krijgt geld om snoep te kopen zodat z'n andere tandjes eruit komen en de tandenfee die weer mee kan nemen
Jezus, de bruggers zijn al van 2001...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef Mtboy1 het volgende:
Nee kzit in de 1ste -_- slotje graag geen zin in iritante apen die dit topic volkladderen met bullshit?
Vreemd is dat inderdaad. We worden oud matti.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:05 schreef appelen het volgende:
[..]
Jezus, de bruggers zijn al van 2001...
Nou ook weer niet zo oud..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vreemd is dat inderdaad. We worden oud matti.
Ik ben godverdomme al 23quote:
Dan kwam je sowieso niet op FOK!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:11 schreef Mtboy1 het volgende:
Goh, ik denk dat jij mijn moeder niet bent...
Ja meneer. U komt voor me op. U bent mijn held!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:13 schreef DeToffifee het volgende:
Jullie moeten deze jongeman niet zo plagen, hij heeft vakantie he Mtboy1?
Je lijkt me best een aardige jongemanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:14 schreef Mtboy1 het volgende:
[..]
Ja meneer. U komt voor me op. U bent mijn held!
Pics?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:15 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Je lijkt me best een aardige jongeman![]()
Maarre....ik ben wel een mevrouw he
Hoe kan ik dat nou weten? Jij hebt een vogel als profielfoto, en ik kan zijn of haar geslachtsorgaan niet zienquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:15 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Je lijkt me best een aardige jongeman![]()
Maarre....ik ben wel een mevrouw he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |