Gaat trouwens niet meer terugkomen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:45 schreef Mtboy1 het volgende:
Dank u meneer.. Met een dansende banaan.. -_-
Bewaar hem goed, leg hem onder je nachtkussen en dan komt de tandenfee hem ophalenquote:
Help je zelf anders ook aardig aan mee.quote:
Soms, ligt eraan of je een ontsteking hebt of niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:49 schreef Mtboy1 het volgende:
[..]
Gaat trouwens niet meer terugkomen Net zei iemand dat hij soms terugkomt? Confusing... >.>
Dan plakt zij hem wel weer in je mondquote:
No shit.quote:
Haha grappig man. Tyf nu maar weer op.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:59 schreef Mtboy1 het volgende:
Vaag.. Jij blijkbaar een 3 jarige die zijn vaders laptop heeft gestolen en niet kan lezen want er staat toch echt met koeienletters dat ik 12 ben
Zit je in groep 8?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:59 schreef Mtboy1 het volgende:
Vaag.. Jij blijkbaar een 3 jarige die zijn vaders laptop heeft gestolen en niet kan lezen want er staat toch echt met koeienletters dat ik 12 ben
+ Hij krijgt geld om snoep te kopen zodat z'n andere tandjes eruit komen en de tandenfee die weer mee kan nemenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:50 schreef Woods het volgende:
[..]
Dan plakt zij hem wel weer in je mond
Als dit geen troll is weet ik het niet meer, behoorlijk ernstig welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:03 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
+ Hij krijgt geld om snoep te kopen zodat z'n andere tandjes eruit komen en de tandenfee die weer mee kan nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |