Vorig jaar stond er rechts voor de entre zo een karig hokje waarbij je in de rij moest gaan staan om één bekertje mee te krijgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef friekin_ het volgende:
blikjes en flessen drank kun je bij de festivalentree beperkt overschenken in plastic bekers.
Kan ik echt mijn drank overschudden of moet ik zelf bekers meenemen?
Wil je linkjes of stripjes?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
helikopterman? lowlands de powlands?
Ik wil in het nu levenquote:
Terrein van de Libelle-zomerweek welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef friekin_ het volgende:
Mag ik vriendschapskettinkjes het camping terrein mee op nemen?
En 18 kilo vlees?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Terrein van de Libelle-zomerweek wel
Vette vulva zeggen ze dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gewoon in je onderbroek meesmokkelen.
Wat is daar aan de hand/gebeurd dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
gaat het OV naar LL wat beter dan 't OV naar
Trein met 2 uur vertraging vertrokken, bus in de fik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat is daar aan de hand/gebeurd dan?
Paupervolk daar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Trein met 2 uur vertraging vertrokken, bus in de fik.
Yayquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
Voorpret begonnen. Zonnebrilletje besteld, externe accu besteld, luchtbed gekocht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:3voor12 twitterde op woensdag 07-08-2013 om 23:52:07XXYYXX annuleert #Lowlands http://t.co/6jIAhjLD3B RT @LLowCamp Een afzegger voor Lowlands; XXYYXX zegt de gehele Europese tour af. #LL13 reageer retweet
gvdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:3voor12 twitterde op woensdag 07-08-2013 om 23:52:07XXYYXX annuleert #Lowlands http://t.co/6jIAhjLD3B RT @LLowCamp Een afzegger voor Lowlands; XXYYXX zegt de gehele Europese tour af. #LL13 reageer retweet
Vooral de "ik" kan niet maar heb wel 4 tickets, zulke mensen zou je gewoon geen ticket van moeten kopen en lekker een financiele strop laten beleven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
V&A / [TK] 4 Lowlands kaarten (Hardcopy) te koop
Ik lig dan lekker nog uit te slapen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:40 schreef Vido het volgende:
Nog 7 nachtjes slapen!
Wie zit er over precies 168 uur al in de auto?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:14 schreef Breuls het volgende:
Weinig aanwezigen volgens deze lijst: Lowlands 2013
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:49 schreef Breuls het volgende:
Je onderstreept precies wat ik bedoel, thanks.
Dezelfde tijd als 3 en 4 open gaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:13 schreef makkie88 het volgende:
wat is de tijd dat de eerste 2 campings open gaan?
Ik huil nog steeds om Rayquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo best veel afzeggingen dit jaar: xxyyxx, Los de Abajo, Matt Corby, Evian Christ, Larry And His Flask, Ray Slijngaard, The Gaslamp killer.
En zal ast nog wel wat vergeten.
XXXY dan maarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:45 schreef MazeShow het volgende:
Op facebook staat dat XXYYXX zijn Europese tour skipt?
Inderdaad!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo best veel afzeggingen dit jaar: xxyyxx, Los de Abajo, Matt Corby, Evian Christ, Larry And His Flask, Ray Slijngaard, The Gaslamp killer.
En zal ast nog wel wat vergeten.
oke dan! en 5,6 en 7 dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dezelfde tijd als 3 en 4 open gaan?
Gok dat 1,2,3,4,6 rond 13.00quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:19 schreef makkie88 het volgende:
[..]
oke dan! en 5,6 en 7 dan?
cq, hoe laat!!!?
Wat was de reden die gaslamp gaf dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier ook niet, al hoewel xxyyxx wel leuk is (maar had er niet gaan kijken).
Gelijk op een zwarte lijst zetten dit soort acts indien ze geen goede reden hebben (zoals The Gaslamp Killer bijvoorbeeld).
Whehe.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zichzelf bijna dood gereden met een scooter ongeluk. Is nu herstellende.
Nog veel erger! Jezelf een ongeluk in rijden om maar niet op te hoeven treden!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zichzelf bijna dood gereden met een scooter ongeluk. Is nu herstellende.
Mwah... boycotten.. gaat niet gebeuren natuurlijk. Als een act populair is dan is hij populair..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach beter excuus dan "ik moet de studio in om mijn album af te maken".
Dan moeten de festivals zo'n act echt boycotten. Het lijkt me geweldig om als muziekact op die festivals te spelen...
The gaslamp killer zou ook gewoon geen onveilig gedrag mogen vertonen de maanden voorafgaande aan lowlands dus ook op die zwarte lijst.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier ook niet, al hoewel xxyyxx wel leuk is (maar had er niet gaan kijken).
Gelijk op een zwarte lijst zetten dit soort acts indien ze geen goede reden hebben (zoals The Gaslamp Killer bijvoorbeeld).
Dat hebben 2 many DJ's ook gedaan, gros van hun festival dates gecanceld omdat ze hun Soulwax plaat willen afmaken....quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mwah... boycotten.. gaat niet gebeuren natuurlijk. Als een act populair is dan is hij populair..
Kan wel echt stom zijn als opkomende act om optredens te cancellen though. Jaar later kun je weer helemaal uit the picture zijn.
Dankjewel!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gok dat 1,2,3,4,6 rond 13.00
5 rond 19.00/20.00
7 rond 22.00
hoeft niet, maar ik geloof dat pendelbussen ook vanaf 12 pas rijden.. dacht ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:56 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Dankjewel!
Om voor camping 1 of 2 te gaan, moet je dan al om 8 uur voor de deur liggen (we gaan met OV, dus parkeren geen last van.)
Allemaal zeer nuttige informatie, dank u! meer tips? (vorig jaar met auto gegaan, en op de camping aan de overkant van de brug gezeten)..we willen dit keer wat dichterbij t vestival zitten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
hoeft niet, maar ik geloof dat pendelbussen ook vanaf 12 pas rijden.. dacht ik.
Camping 1 kun je op zaterdag nog wel een plek vinden, de meesten lopen niet zo ver door.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:56 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Dankjewel!
Om voor camping 1 of 2 te gaan, moet je dan al om 8 uur voor de deur liggen (we gaan met OV, dus parkeren geen last van.)
BBQ'en om 10.00 sochtends?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:06 schreef Sino_Ganti het volgende:
Over een week staat de barbecue op de dijk al aan en hoop ik al wat pils gedronken te hebben
Als ik om 6.00 uur ontbijt heb ik tegen die tijd weer honger en mijn chauffeur gelukkig ookquote:
Wij vertrekken rond 15 uur vanuit Eindje. Behalve als ik een tent win op camping 3. Dan vertrekken we om half 7 's morgens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:16 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Als ik om 6.00 uur ontbijt heb ik tegen die tijd weer honger en mijn chauffeur gelukkig ook
Oxfam novib op facebook.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:24 schreef Sino_Ganti het volgende:
Wij moeten ruim een uur rijden, de planning is om 8.00 uur weg te rijden. Zelf hoop ik dat het een half uur eerder wordt.
Tent winnen op camping 3?
Je bent goed geintegreerd. Worstenbroodjesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Lekker s'ochtends vertrekken op het gemakje. Worstenbroodjes en bier in de autodan even sjouwen van de auto t/m de wachtrij, dan kun je in de rij ook wel weer een pilsje open trekken.
Nee, bob is ook erg stil. Ik heb Slugabed getipt. Weet alleen niet of die plek heeft. Ik wil Shlohmo ook nog wel een keer zien, die was goed op pitch vorig jaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Nog geen vervander voor xxyyxx gespot?
Vind ik welquote:
IT'S A COSBY-SWEATAH!quote:
Vorig jaar mochten de eerste auto's om 10.30/11.00 het parkeerterrein op, sta je dan net met je bbq op de dijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:06 schreef Sino_Ganti het volgende:
Over een week staat de barbecue op de dijk al aan en hoop ik al wat pils gedronken te hebben
3x raden wat ons vorig jaar gebeurdequote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vorig jaar mochten de eerste auto's om 10.30/11.00 het parkeerterrein op, sta je dan net met je bbq op de dijk
LL café denk ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:03 schreef Sino_Ganti het volgende:
Iemand een idee waar De Rooie Neger kan staan?
24uurstent of in Llow Chi Min misschien?
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:56 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Dankjewel!
Dat zeggen ze elk jaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:26 schreef makkie88 het volgende:
[..]
k lees net ook dat de campings allemaal pas om 18 uur open gaan (FAQ lowlands)
Ook het gevoel dat het meer dan gemiddeld isquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:46 schreef friekin_ het volgende:
Ligt het aan mij of worden er gigantisch veel kaartjes aangeboden dit jaar? De LL fb pagina staat er vol mee.
Ik weet niet of het aan jou ligt, maar zoals uit mijn eerdere opmerking al bleek hoop ik dat het merendeel van deze kaartjes niet afgenomen worden en al deze oppertunisten met een financiele domper achterblijven.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:46 schreef friekin_ het volgende:
Ligt het aan mij of worden er gigantisch veel kaartjes aangeboden dit jaar? De LL fb pagina staat er vol mee.
Eens. Maar het is ook lullig voor mensen die ECHT niet kunnen gaan. Die zijn er uiteraard ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan jou ligt, maar zoals uit mijn eerdere opmerking al bleek hoop ik dat het merendeel van deze kaartjes niet afgenomen worden en al deze oppertunisten met een financiele domper achterblijven.
Zei het toch. Ik schrok nogal.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:53 schreef AMDB het volgende:
Net even de FB gecheckt, en het zijn er écht heel veelBizar, ik voorspel dumpprijzen de komende week.
Straks heb je er twee voor de prijs van één, zeker als het zo door gaat!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:54 schreef Sino_Ganti het volgende:
Je zou bijna gaan wachten tot een week voor Lowlands om kaarten te kopen..
Die zijn er ook, maar ik geloof gewoon niet dat het er meer dan 10% van de huidige aanbieders zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eens. Maar het is ook lullig voor mensen die ECHT niet kunnen gaan. Die zijn er uiteraard ook.
Eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die zijn er ook, maar ik geloof gewoon niet dat het er meer dan 10% van de huidige aanbieders zijn.
Je kan alleen op de dijk zelf afgezet worden, niet een echte kiss and ride want als de dijk al vol staat dan moet je dat hele stuk lopen of degene die je afzet komt in de parkeerfile te staanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:00 schreef makkie88 het volgende:
Trouwens.. staat er bij de Kiss and ride ook file? of rijd t meestal wel goed door? k twijfel tussen afzetten en met de trein gaan..
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:00 schreef AMDB het volgende:
Opportunistisch veel kaartjes gekocht, dan valt de line-up tegen en gaan de vrienden die ze verwacht hadden toch niet mee.
Gekocht onder het mom van 'die raken we toch wel weer kwijt'.
Klinkt als .. ik ga wel met de trein..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je kan alleen op de dijk zelf afgezet worden, niet een echte kiss and ride want als de dijk al vol staat dan moet je dat hele stuk lopen of degene die je afzet komt in de parkeerfile te staan
Als je vroeg afgezet wordt zal het wel meevallen, wel iets relaxter dan met OV weet ik wel zeker hoor :-) En je kan dan voor de auto's het parkeerterrein op al naar de ingang.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:02 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Klinkt als .. ik ga wel met de trein..
ik dacht dat er ook kiss and ride was, op andere plek ;-) zal wel niet dan
tnx!
Volgens mij aparte ingang, maar weet ik niet meer heel zeker..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:04 schreef Flavio1984 het volgende:
Vraagje: Als je de bagage in 2 keer naar binnen wilt sleuren, moet je dan de tweede keer ook de hele aanschuifrij doen? Of is er een aparte ingang voor mensen die al een bandje hebben?
Nee, er is geen aparte ingang.. En je mag, als je eenmaal een bandje hebt, geen drank meer mee naar binnen nemen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:04 schreef Flavio1984 het volgende:
Vraagje: Als je de bagage in 2 keer naar binnen wilt sleuren, moet je dan de tweede keer ook de hele aanschuifrij doen? Of is er een aparte ingang voor mensen die al een bandje hebben?
Wat is Vroegquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je vroeg afgezet wordt zal het wel meevallen, wel iets relaxter dan met OV weet ik wel zeker hoor :-) En je kan dan voor de auto's het parkeerterrein op al naar de ingang.
Alleen om naar buiten te gaan, opnieuw naar binnen is achteraan aansluitenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:05 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Volgens mij aparte ingang, maar weet ik niet meer heel zeker..
is niet vroeg, is file tijd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:06 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Wat is Vroeg.. we zijn van plan 14 uur aan te komen..
quote:
Dan denk ik dat Kiss N Ride kut is. En dat is laatquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:06 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Wat is Vroeg.. we zijn van plan 14 uur aan te komen..
Flikker op, ik ben er pas rond 17.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:07 schreef AMDB het volgende:
We zitten elkaar hier wel heerlijk op te fokken hè. Als je later dan 10.00 op de dijk staat ben je eigenlijk al te laat om überhaupt een toffe LL te hebben![]()
Jammer, ik wilde namelijk eerst met de drank, voedsel en de tent gaan en dan terugkomen voor de rugzak. Dat wordt dus 2 à 3 uur extra aanschuif op die manier...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alleen om naar buiten te gaan, opnieuw naar binnen is achteraan aansluiten
ja dat doe ik maar..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:07 schreef friekin_ het volgende:
Waarom pakt niemand dan gewoon de pendelbus?
Gewoon zoveel meenemen dat je maar 1x hoeft te lopenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:08 schreef Flavio1984 het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde namelijk eerst met de drank, voedsel en de tent gaan en dan terugkomen voor de rugzak. Dat wordt dus 2 à 3 uur extra aanschuif op die manier...
Had graag zo veel mogelijk belgisch bier meegenomen. Ik ben nogal angstig voor die Grolsch.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:09 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Gewoon zoveel meenemen dat je maar 1x hoeft te lopen
Even kut maar zoveel sjouwen is het ook weer niet, afstanden zijn niet heel erg groot.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:09 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Gewoon zoveel meenemen dat je maar 1x hoeft te lopen
Ligt eraan hoe laat je terug naar auto loopt. Rond 20/21 is het prima te doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:08 schreef Flavio1984 het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde namelijk eerst met de drank, voedsel en de tent gaan en dan terugkomen voor de rugzak. Dat wordt dus 2 à 3 uur extra aanschuif op die manier...
Later vandaag of morgen op de LL FBquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
liveblog?
Moet je er werken ofzo?
Hoe dat? Mag jij ergens anders naar binnen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
heb nog nooit om 10 uur op de dijk gestaan op de donderdag, sta altijd op de spijkweg. en als ik wel op de dijk stond, was t pas op vrijdag.
Dat zijn pas prijzenquote:Benicàssim, georganiseerd in de gelijknamige plaats aan de oostkust van Spanje, heeft de datum voor hun 20e editie bekend gemaakt. Donderdag 17 t/m zondag 20 juli zal het warme muziekfestival plaatsvinden. Een vroegevolgekaart kost 105,65 euro en is inclusief 8 dagen camping.
Volgens de organisatie wordt de 2014-jubileumeditie 'the biggest festival party'. In 2013 stonden o.a. Arctic Monkeys, The Killers, Queens Of The Stone Age, Kaiser Chiefs, Hurts, Dizzee Rascal, Beach House, Jake Bugg, Miles Kane, Knife Party, Primal Scream, Woodkid en Azealia Banks op het programma.
Ik denk dat wij nog gaan avond eten in harderwijk was de vorige keer ook goed bevallen en dan rond een uur of 19.00 of zo aan te komen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Flikker op, ik ben er pas rond 17.
hahaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:26 schreef makkie88 het volgende:
[..]
k lees net ook dat de campings allemaal pas om 18 uur open gaan (FAQ lowlands)
Uhu, zo werkt het al een paar jaar jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach en als iedereen weer hoort na LL hoe geweldig en fantastisch het was, dan gaat het volgend jaar weer gewoon gemakkelijk uitverkopen.
Voorpretquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:35 schreef friekin_ het volgende:
Hoppa, lowlands klusjes doen! Slaapzak wassen! Gas dingen fixen!
Je lijkt mijn vriendin wel, die gaat nu ook ineens een dagje/nachtje naar LL en is al fanatiek een A4tje aan het volkalken met wat er mee moet. Pech is dat ik vrijdag de meeste shit al mee mag moet nemen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:47 schreef Sino_Ganti het volgende:
Ik heb gisteren mijn paklijst al gemaakt
Ik ben ook altijd van de lijstjes en de spullen meenemen. Meestal degene die aan dingen als duct-tape denkt, extra touw als scheerlijn voor partytent etc.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:52 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Je lijkt mijn vriendin wel, die gaat nu ook ineens een dagje/nachtje naar LL en is al fanatiek een A4tje aan het volkalken met wat er mee moet. Pech is dat ik vrijdag de meeste shit al mee mag moet nemen.
Met tie-wraps kun je ook mooi tenten van slapende mensen dichtmaken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd van de lijstjes en de spullen meenemen. Meestal degene die aan dingen als duct-tape denkt, extra touw als scheerlijn voor partytent etc.
Vorig jaar had ik zelfs tie-wraps mee, geen idee waarom, totdat een backpack van iemand van ons kapot ging en we die geweldig konden fixen met een tie-wrap
Volgens mij mag je dat gewoon meenemen. Vaak genoeg gezien op de camping.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:59 schreef willemwaus het volgende:
Weet iemand of er moeilijk wordt gedaan over slagroompatronen (lees lachgas)?
Zo'n bak met 50 patronen in m'n boxer past net niet
Tip voor smoesje bij de security:quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:59 schreef willemwaus het volgende:
Ideetje voor dit jaarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Met tie-wraps kun je ook mooi tenten van slapende mensen dichtmaken.
quote:
Echt een tering grap vooral als je wakker wordt om even te zeiken en dan niet je tent uit kunt.quote:
Maat van me deed dat twee jaar geleden bij mij namelijk. Hij hoorde ineens die dubbele rits open gaat en verwachtte dat ik keihard zou gaan flippen en mn tent kapot zou trappenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Echt een tering grap vooral als je wakker wordt om even te zeiken en dan niet je tent uit kunt.
Als ik irritante buren heb dan ga ik zeker zoiets doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Echt een tering grap vooral als je wakker wordt om even te zeiken en dan niet je tent uit kunt.
Maar je kan nog ticket kopen manquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:34 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Uhu, zo werkt het al een paar jaar ja
Ja beetje wel hoor. Volgend jaar gaan we weer denk ik. Maar ik ga nu niet meequote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar je kan nog ticket kopen manBegint het niet te kriebelen?
Ja beetje wel hoor. Volgend jaar gaan we weer denk ik!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar je kan nog ticket kopen manBegint het niet te kriebelen?
Scheelt dat ik het zelf moet dragen en dat ik juist minder mee ga nemen dan voorgaande jaren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:52 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Je lijkt mijn vriendin wel, die gaat nu ook ineens een dagje/nachtje naar LL en is al fanatiek een A4tje aan het volkalken met wat er mee moet. Pech is dat ik vrijdag de meeste shit al mee mag moet nemen.
Goed idee om nog wat filmpjes te plaatsen, het zou zomaar verboden kunnen zijn binnenkort op bepaalde sites:quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:12 schreef willemwaus het volgende:
Zaterdagavond begint snoeihard![]()
![]()
Had wel wat later gemogen dan half 9, maar goed.
Lekker ja! Een keer of 6 gehoord dit weekend op solar!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Goed idee om nog wat filmpjes te plaatsen, het zou zomaar verboden kunnen zijn binnenkort op bepaalde sites:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)mst-met-YouTube.html
Dus ik doe er nog eentje
Voorgaande jaren nooit problemen mee gehad, maar heb dan ook geen tassencontrole gehadquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:59 schreef willemwaus het volgende:
Enig idee of Disclosure ook remixen van hun platen speelt?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lekker ja! Een keer of 6 gehoord dit weekend op solar!
Duct tape en tiewraps zijn altijd onmisbaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd van de lijstjes en de spullen meenemen. Meestal degene die aan dingen als duct-tape denkt, extra touw als scheerlijn voor partytent etc.
Vorig jaar had ik zelfs tie-wraps mee, geen idee waarom, totdat een backpack van iemand van ons kapot ging en we die geweldig konden fixen met een tie-wrap
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:34 schreef indiaantje89 het volgende:
All my life I want money and power
Respect my mind or die from lead shower
I pray my dick get big as the Eiffel Tower
So I can fuck the world for 72 hours
Royal sadness die lyricsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:34 schreef indiaantje89 het volgende:
All my life I want money and power
Respect my mind or die from lead shower
I pray my dick get big as the Eiffel Tower
So I can fuck the world for 72 hours
Je moet eigenlijk de tekst van het hele nummer lezen, het is sarcastisch bedoeld denk ik.quote:
Ik hou ook niet echt van alle hip hop. Zo kan Great Minds mij niet bekoren. Maar Lamar heeft wel een lekkere flow in zijn platen zitten. Which I Like Nigga G.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:49 schreef AMDB het volgende:
Zie hier mijn algemene afkeer van de meeste hiphop perfect verklaard in twee posts.
Geen ideequote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Enig idee of Disclosure ook remixen van hun platen speelt?
Jep.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Best ok ja, zijn albums zijn toch geproduceerd door Dre ?
Als jong ettertje zette ik daar altijd achterwielen van fietsen mee vast.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Met tie-wraps kun je ook mooi tenten van slapende mensen dichtmaken.
Als jong ettertje had ik ooit een loper voor de abus hangsloten open te maken en hebben we een keer voor een bioscoop van een hele stapel fietsen de sloten verwisseld.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Als jong ettertje zette ik daar altijd achterwielen van fietsen mee vast.
Die mensen verdienen het.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:22 schreef iAvani het volgende:
Als jong ettertje scamde ik altijd mensen op Runescape
Kan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:24 schreef iAvani het volgende:
Dus ik moet eerst een meisje slaan om haar vervolgens me tent in te krijgen?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:23 schreef friekin_ het volgende:
Heeft hij seks op LL topic gelezen?
Gewoon aan de haren meeslepen naar je tent (grot) als een echte neanderthaler.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:24 schreef iAvani het volgende:
Dus ik moet eerst een meisje slaan om haar vervolgens me tent in te krijgen?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gewoon aan de haren meeslepen naar je tent (grot) als een echte neanderthaler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:38 schreef willemwaus het volgende:
Dit net ontdekt, moet zeggen dat het erg fijn klinkt.Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor je bevestiging, ik twijfelde even aan mezelf of ik het wel leuk vond of niet.quote:
Pitch was het zozo. AlunaGeorge was beter.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:39 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Bedankt voor je bevestiging, ik twijfelde even aan mezelf of ik het wel leuk vond of niet.
Het is zeker een leuk vrouwtje, ik zou d'r, zoals we dat hier zeggen in de grote stad, raken!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Pitch was het zozo. AlunaGeorge was beter.
MAAAR!
Moppie van CHVRCHES![]()
Ik ben juist bang dat Aluna tegenvalt. Dat iele stemmetje heeft snel de neiging nepnoten te zingen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Pitch was het zozo. AlunaGeorge was beter.
MAAAR!
Moppie van CHVRCHES![]()
Op eurosonic was het nog niet zoveel nee, maar op Pitch toch wel behoorlijke inhaalslag gemaakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben juist bang dat Aluna tegenvalt. Dat iele stemmetje heeft snel de neiging nepnoten te zingen.
Karl.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nepnoten. Net zoals Patrick Jumpen in 2007..
TEED lijkt me vetter, maar Bonobo is ook weer leuk. En we gaan daarna naar Fall Out Boy dus kwa afstand heeft dan Bonobo weer de voorkeur.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:06 schreef friekin_ het volgende:
Wij doen TEED. Gezellig, kom je ook?
Heh? Hurts?!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hurts![]()
Gaat mijn festival opener worden denk ik (mochten we niet naar Tom Odoll gaan).
Ik drie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hé, wie is er eigenlijk van plan om naar meer dan 2 van de volgende acts te gaan?
-Disclosure
-Tom Odell
-Empire of the Sun
-Ben Pearce
-MS MR
Had er ook nog nooit van gehoord, al hebben ze wel wat nummers die op de radio voorbij komen. Gelukkig wou een vriend van me er graag heen en ben ik het daarom gaan luisteren.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:22 schreef iAvani het volgende:
[..]
Had er ook nog nooit van gehoord, al hebben ze wel wat nummers die op de radio voorbij komen. Gelukkig wou een vriend van me er graag heen en ben ik het daarom gaan luisteren.
Hihi, hipster. Maar niet zo erg als dat je ze alle 5 zou zien, natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hé, wie is er eigenlijk van plan om naar meer dan 2 van de volgende acts te gaan?
-Disclosure (twijfel nog tussen dit en NIN)
-Tom Odell (misschien een of 2 nummertje meepakken)
-Empire of the Sun (zekerheidje)
-Ben Pearce (twijfelgevalletje, dit of Siriusmo)
-MS MR (nee)
Jij dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hihi, hipster. Maar niet zo erg als dat je ze alle 5 zou zien, natuurlijk.
Ben Pearcequote:
Wel benieuwd hoe zo'n gast draait. Heb daar echt geen verwachtingen bij. Gaat zoiets nou los of is het allemaal wat rustiger???quote:
Dit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:24 schreef indiaantje89 het volgende:
-Disclosure (twijfel nog tussen dit en NIN)
-Tom Odell (misschien een of 2 nummertje meepakken)
-Empire of the Sun (zekerheidje)
-Ben Pearce (twijfelgevalletje, dit of Siriusmo)
-MS MR (nee)
Rustig denk ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe zo'n gast draait. Heb daar echt geen verwachtingen bij. Gaat zoiets nou los of is het allemaal wat rustiger???
Zijn tracks zijn vaak wel "ok" maar ook niet meer dan dat.
Inderdaad. Die kan overal even losgaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's een tentsletje met weinig tijd
nee kan niet neeeeeeeeeeee geen hot sandwich?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:31 schreef Sino_Ganti het volgende:
Vriend van me die via La Place op LL werkt zegt dat ze alleen nog maar Sappen/Smoothies en Fruit verkopen, geen broodjes / vette hap etc meer...
Help!
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:30 schreef Basp1 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon een orale seks verberg tent.
Dat was ook mijn gedachte..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
nee kan niet neeeeeeeeeeee geen hot sandwich?
'Laat je moeder bij het inpakken van je tas ook wat Hot sandwiches bijstoppen'quote:
uitstekende prijs en juiste kwaliteit, kortom onmisbaarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:37 schreef friekin_ het volgende:
Zonder dollen, volgens mij is dat bijna het best verkochte eten op LL.
Ik wil graag naam en pic van deze vriend zodat als het niet waar is, wij hem weten te vinden op LL.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:31 schreef Sino_Ganti het volgende:
Vriend van me die via La Place op LL werkt zegt dat ze alleen nog maar Sappen/Smoothies en Fruit verkopen, geen broodjes / vette hap etc meer...
Help!
Als het niet waar is, haalt hij Lowlands niet eensquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik wil graag naam en pic van deze vriend zodat als het niet waar is, wij hem weten te vinden op LL.
die is er dan ook niet meer he.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar de uitsmijter is natuurlijk ook beregeil.
Die vriend zal wel ingedeeld zijn bij de sappen en smoothie, ik kan me niet voorstellen dat ze een andere broodjes leverancier gevonden hebben zoals ik gisteren de antwoorden en eric intrepeteerde,quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:31 schreef Sino_Ganti het volgende:
Help!
Ik vond de Uitsmijter Deluxe vorig jaar behoorlijk awesome.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar de uitsmijter is natuurlijk ook beregeil.
Jamaar het gaat nu alleen maar over Hot sandwiches, ook alle belegde broodjes roomkaas, tonijn etc. zijn er dan ook niet en ik wil toch even een lans breken voor ze.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
die is er dan ook niet meer he.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die vriend zal wel ingedeeld zijn bij de sappen en smoothie, ik kan me niet voorstellen dat ze een andere broodjes leverancier gevonden hebben zoals ik gisteren de antwoorden en eric intrepeteerde,
Allesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jamaar het gaat nu alleen maar over Hot sandwiches, ook alle belegde broodjes roomkaas, tonijn etc. zijn er dan ook niet en ik wil toch even een lans breken voor ze.
Hij reageert ineens niet meer via Whatsapp, ik vermoedt dat de Hotsandwich fans hem te pakken hebben..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die vriend zal wel ingedeeld zijn bij de sappen en smoothie, ik kan me niet voorstellen dat ze een andere broodjes leverancier gevonden hebben zoals ik gisteren de antwoorden en eric intrepeteerde,
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 08-08-2013 om 16:43:06@Audioidiot Geen paniek, de #hotsandwich zit gewoon in het assortiment. En veel ook! reageer retweet
Gelukkigquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:46 schreef friekin_ het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 08-08-2013 om 16:43:06@Audioidiot Geen paniek, de #hotsandwich zit gewoon in het assortiment. En veel ook! reageer retweet
GVDquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:46 schreef friekin_ het volgende:
Spannend he.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:50 schreef iAvani het volgende:
Ik weet hoe friekin_'s linker oog eruit ziet
Ik ook. Zonder American Pie gedeelte.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo blij, ik vlieg vrijdag linea recta naar de la Place and I'm gonna go all American Pie op een Hot sandwich
Ja.quote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 08-08-2013 om 16:49:22@Audioidiot En zo is het. Hoe kom je daar eigenlijk bij? Is zo'n beetje hetzelfde als zeggen dat er geen bier meer zou zijn... reageer retweet
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:50 schreef iAvani het volgende:
Ik weet hoe friekin_'s linker oog eruit ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is er waar van het gerucht dat er dit jaar geen bekerrapers meer zijn op LL omdat het toch allemaal reserverussen zijn en die moeten we boycotten?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]GrooooeeeeeeennnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is er waar van het gerucht dat er dit jaar geen bekerrapers meer zijn op LL omdat het toch allemaal reserverussen zijn en die moeten we boycotten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |