Vorig jaar stond er rechts voor de entre zo een karig hokje waarbij je in de rij moest gaan staan om één bekertje mee te krijgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef friekin_ het volgende:
blikjes en flessen drank kun je bij de festivalentree beperkt overschenken in plastic bekers.
Kan ik echt mijn drank overschudden of moet ik zelf bekers meenemen?
Wil je linkjes of stripjes?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
helikopterman? lowlands de powlands?
Ik wil in het nu levenquote:
Terrein van de Libelle-zomerweek welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef friekin_ het volgende:
Mag ik vriendschapskettinkjes het camping terrein mee op nemen?
En 18 kilo vlees?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Terrein van de Libelle-zomerweek wel
Vette vulva zeggen ze dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gewoon in je onderbroek meesmokkelen.
Wat is daar aan de hand/gebeurd dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
gaat het OV naar LL wat beter dan 't OV naar
Trein met 2 uur vertraging vertrokken, bus in de fik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat is daar aan de hand/gebeurd dan?
Paupervolk daar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Trein met 2 uur vertraging vertrokken, bus in de fik.
Yayquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
Voorpret begonnen. Zonnebrilletje besteld, externe accu besteld, luchtbed gekocht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:3voor12 twitterde op woensdag 07-08-2013 om 23:52:07XXYYXX annuleert #Lowlands http://t.co/6jIAhjLD3B RT @LLowCamp Een afzegger voor Lowlands; XXYYXX zegt de gehele Europese tour af. #LL13 reageer retweet
gvdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:3voor12 twitterde op woensdag 07-08-2013 om 23:52:07XXYYXX annuleert #Lowlands http://t.co/6jIAhjLD3B RT @LLowCamp Een afzegger voor Lowlands; XXYYXX zegt de gehele Europese tour af. #LL13 reageer retweet
Vooral de "ik" kan niet maar heb wel 4 tickets, zulke mensen zou je gewoon geen ticket van moeten kopen en lekker een financiele strop laten beleven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
V&A / [TK] 4 Lowlands kaarten (Hardcopy) te koop
Ik lig dan lekker nog uit te slapen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:40 schreef Vido het volgende:
Nog 7 nachtjes slapen!
Wie zit er over precies 168 uur al in de auto?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:14 schreef Breuls het volgende:
Weinig aanwezigen volgens deze lijst: Lowlands 2013
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:49 schreef Breuls het volgende:
Je onderstreept precies wat ik bedoel, thanks.
Dezelfde tijd als 3 en 4 open gaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:13 schreef makkie88 het volgende:
wat is de tijd dat de eerste 2 campings open gaan?
Ik huil nog steeds om Rayquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo best veel afzeggingen dit jaar: xxyyxx, Los de Abajo, Matt Corby, Evian Christ, Larry And His Flask, Ray Slijngaard, The Gaslamp killer.
En zal ast nog wel wat vergeten.
XXXY dan maarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:45 schreef MazeShow het volgende:
Op facebook staat dat XXYYXX zijn Europese tour skipt?
Inderdaad!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo best veel afzeggingen dit jaar: xxyyxx, Los de Abajo, Matt Corby, Evian Christ, Larry And His Flask, Ray Slijngaard, The Gaslamp killer.
En zal ast nog wel wat vergeten.
oke dan! en 5,6 en 7 dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dezelfde tijd als 3 en 4 open gaan?
Gok dat 1,2,3,4,6 rond 13.00quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:19 schreef makkie88 het volgende:
[..]
oke dan! en 5,6 en 7 dan?
cq, hoe laat!!!?
Wat was de reden die gaslamp gaf dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier ook niet, al hoewel xxyyxx wel leuk is (maar had er niet gaan kijken).
Gelijk op een zwarte lijst zetten dit soort acts indien ze geen goede reden hebben (zoals The Gaslamp Killer bijvoorbeeld).
Whehe.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zichzelf bijna dood gereden met een scooter ongeluk. Is nu herstellende.
Nog veel erger! Jezelf een ongeluk in rijden om maar niet op te hoeven treden!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zichzelf bijna dood gereden met een scooter ongeluk. Is nu herstellende.
Mwah... boycotten.. gaat niet gebeuren natuurlijk. Als een act populair is dan is hij populair..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach beter excuus dan "ik moet de studio in om mijn album af te maken".
Dan moeten de festivals zo'n act echt boycotten. Het lijkt me geweldig om als muziekact op die festivals te spelen...
The gaslamp killer zou ook gewoon geen onveilig gedrag mogen vertonen de maanden voorafgaande aan lowlands dus ook op die zwarte lijst.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier ook niet, al hoewel xxyyxx wel leuk is (maar had er niet gaan kijken).
Gelijk op een zwarte lijst zetten dit soort acts indien ze geen goede reden hebben (zoals The Gaslamp Killer bijvoorbeeld).
Dat hebben 2 many DJ's ook gedaan, gros van hun festival dates gecanceld omdat ze hun Soulwax plaat willen afmaken....quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mwah... boycotten.. gaat niet gebeuren natuurlijk. Als een act populair is dan is hij populair..
Kan wel echt stom zijn als opkomende act om optredens te cancellen though. Jaar later kun je weer helemaal uit the picture zijn.
Dankjewel!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gok dat 1,2,3,4,6 rond 13.00
5 rond 19.00/20.00
7 rond 22.00
hoeft niet, maar ik geloof dat pendelbussen ook vanaf 12 pas rijden.. dacht ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:56 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Dankjewel!
Om voor camping 1 of 2 te gaan, moet je dan al om 8 uur voor de deur liggen (we gaan met OV, dus parkeren geen last van.)
Allemaal zeer nuttige informatie, dank u! meer tips? (vorig jaar met auto gegaan, en op de camping aan de overkant van de brug gezeten)..we willen dit keer wat dichterbij t vestival zitten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
hoeft niet, maar ik geloof dat pendelbussen ook vanaf 12 pas rijden.. dacht ik.
Camping 1 kun je op zaterdag nog wel een plek vinden, de meesten lopen niet zo ver door.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:56 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Dankjewel!
Om voor camping 1 of 2 te gaan, moet je dan al om 8 uur voor de deur liggen (we gaan met OV, dus parkeren geen last van.)
BBQ'en om 10.00 sochtends?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:06 schreef Sino_Ganti het volgende:
Over een week staat de barbecue op de dijk al aan en hoop ik al wat pils gedronken te hebben
Als ik om 6.00 uur ontbijt heb ik tegen die tijd weer honger en mijn chauffeur gelukkig ookquote:
Wij vertrekken rond 15 uur vanuit Eindje. Behalve als ik een tent win op camping 3. Dan vertrekken we om half 7 's morgens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:16 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Als ik om 6.00 uur ontbijt heb ik tegen die tijd weer honger en mijn chauffeur gelukkig ook
Oxfam novib op facebook.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:24 schreef Sino_Ganti het volgende:
Wij moeten ruim een uur rijden, de planning is om 8.00 uur weg te rijden. Zelf hoop ik dat het een half uur eerder wordt.
Tent winnen op camping 3?
Je bent goed geintegreerd. Worstenbroodjesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Lekker s'ochtends vertrekken op het gemakje. Worstenbroodjes en bier in de autodan even sjouwen van de auto t/m de wachtrij, dan kun je in de rij ook wel weer een pilsje open trekken.
Nee, bob is ook erg stil. Ik heb Slugabed getipt. Weet alleen niet of die plek heeft. Ik wil Shlohmo ook nog wel een keer zien, die was goed op pitch vorig jaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Nog geen vervander voor xxyyxx gespot?
Vind ik welquote:
IT'S A COSBY-SWEATAH!quote:
Vorig jaar mochten de eerste auto's om 10.30/11.00 het parkeerterrein op, sta je dan net met je bbq op de dijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:06 schreef Sino_Ganti het volgende:
Over een week staat de barbecue op de dijk al aan en hoop ik al wat pils gedronken te hebben
3x raden wat ons vorig jaar gebeurdequote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vorig jaar mochten de eerste auto's om 10.30/11.00 het parkeerterrein op, sta je dan net met je bbq op de dijk
LL café denk ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:03 schreef Sino_Ganti het volgende:
Iemand een idee waar De Rooie Neger kan staan?
24uurstent of in Llow Chi Min misschien?
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:56 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Dankjewel!
Dat zeggen ze elk jaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:26 schreef makkie88 het volgende:
[..]
k lees net ook dat de campings allemaal pas om 18 uur open gaan (FAQ lowlands)
Ook het gevoel dat het meer dan gemiddeld isquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:46 schreef friekin_ het volgende:
Ligt het aan mij of worden er gigantisch veel kaartjes aangeboden dit jaar? De LL fb pagina staat er vol mee.
Ik weet niet of het aan jou ligt, maar zoals uit mijn eerdere opmerking al bleek hoop ik dat het merendeel van deze kaartjes niet afgenomen worden en al deze oppertunisten met een financiele domper achterblijven.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:46 schreef friekin_ het volgende:
Ligt het aan mij of worden er gigantisch veel kaartjes aangeboden dit jaar? De LL fb pagina staat er vol mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |