Dat je dat gewoon niet ziet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:14 schreef Monkiewa het volgende:
Kan iemand dit bevestigen? Welke game is dit? GTA V? Dan zijn dit BETA gameplay beelden..
Als het goed is zoals alle reactie's onderaan het orginele filmpje moet dit dus echt GTA V zijn.
http://gameclopedia.com/gta-5-full-crack/
Ben nu iv aan het spelen dus bedankt voor detip hahaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
haha in de opties had je iets van silent mode oid... dan krijg je geen telefoonjtes meer....
Had je eerder willen weten ben ik bang
Ach jij weet alles toch.quote:
Ik vind het wel cool om GTA IV te spelen tot GTA V uit is. Ik was een hoop vergeten, aangezien de laatste keer dat ik het hiervoor had gespeeld in 2009 is geweest.quote:
Wie zegt dat dit echt is? Niet dat ik je niet geloof of wil geloven hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:48 schreef inspect-her-gadget het volgende:
[ afbeelding ]
GTA IV map (zwart) in de GTA V map.
Speel hem elke week nog wel een keer of 2, 3quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het wel cool om GTA IV te spelen tot GTA V uit is. Ik was een hoop vergeten, aangezien de laatste keer dat ik het hiervoor had gespeeld in 2009 is geweest.
Dit is toch GTA VIIquote:
nee het blijft droogquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:37 schreef rival het volgende:
mocht het vanavond regenen dan ga ik ook maar weer eens de freemode onveilig maken
Xdxdd!!!!1!1quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:17 schreef DKBeats het volgende:
GTA V game schijnt al geleaked te zijn en playable te zijn xD
Die map is in elkaar gezet door fans. Maar volgens hun komt het aardig in de buurt van wat het echt wordtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit echt is? Niet dat ik je niet geloof of wil geloven hoor
Speculaties dusquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die map is in elkaar gezet door fans. Maar volgens hun komt het aardig in de buurt van wat het echt wordt
Tuurlijk joh, en ik heb hem al 4x uitgespeeld. Allemaal gaan ze dood op het einde.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:17 schreef DKBeats het volgende:
GTA V game schijnt al geleaked te zijn en playable te zijn xD
Vraag ik me ook al af. Multiplayerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:45 schreef 7nightwing7 het volgende:
Waar blijft die nieuwe trailer ?
Ik heb samen met Tupac en Elvis een paar co-op missies gedaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:47 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, en ik heb hem al 4x uitgespeeld. Allemaal gaan ze dood op het einde.
Oh, en gister Jurassic Park 4 op blu-ray gehaald. En trouwens michael jackson leeft.
Nice, hoe is het met "The King" ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:13 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik heb samen met Tupac en Elvis een paar co-op missies gedaan.
Gamescom.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:45 schreef 7nightwing7 het volgende:
Waar blijft die nieuwe trailer ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |