heb je ping?quote:
Nee & hoef 'k ook niet.quote:
Is toch veel te oud man.quote:
Hahaquote:
Als we zo beginnen: hij mag bij haar alle gaatjes vullen.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik moest denken aan die nummer van Guus Meeuwis.
Ik zal maar niet doordenken. Hij heeft al een gaatje gevuldquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:27 schreef bouvrie het volgende:
Miss kan ie wel een gaatje bij je vullen.
En de wortelanaalbehandeling?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik zal maar niet doordenken. Hij heeft al een gaatje gevuld
neequote:
miss kan je zn ass istente zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef CandyApplez het volgende:
Oh laat maar ik lees nu pas goed xD
Hoe bedoel je?XDquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef Seam het volgende:
Die tandarts fapt zich iedere keer kapot als jij langs bent geweest. Gewoon 5 minuutjes nadat je klaar bent weer bij hem in het kamertje lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop