abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131414862
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:31 schreef Woods het volgende:
Ik zit erover na te denken om de overstap van AH naar Jumbo te maken, alleen vraag ik me het volgende af. Is er een systeem waarmee je online je uren kan zien enz? Hoe gaat de logistiek intern, laden/lossen splitsen enz? En natuurlijk het salaris.
De vragen die je stelt zijn eigenlijk allemaal afhankelijk van het filiaal, franchise ect.

De meeste franchisers hebben een eigen website waar je als medewerker kunt inloggen en de planningen zien. Of er ook een dergelijk systeem is voor de filialen zou ik eigenlijk niet weten. Wat jullie kennen bij AH, plaza, is bij Jumbo: Jumbonet (algemeen) & Formulehandboek (voor de handboeken).

Wat bedoel je precies met logistiek? Dat is wel heel erg breed namelijk. Bestellen gaat in elk geval automatisch via SAP. We werken met PDA's die direct gelinkt zijn met SAP. Je kunt een product scannen en zien wat SAP besteld, dit kun je aanpassen. Je kunt via de PDA ook de algemene artikel informatie vinden en aanpassen, voorraadcorrecties uitvoeren, lege vakken meting lopen, acties bestellen ect.

Laden/lossen en splitsen zal niet anders zijn als bij AH. Afhankelijk van het filiaal.
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:48:50 #178
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_132402902
Jammer dat ik het niet kan lezen op de site maar komt jumbo met PUP's of met afhaalpunten in de winkel.
BAM dit is 3KB
pi_132422590
Werk nu een maand of 2 bij Jumbo (ex-C1000), hetgeen waar ik het meeste mee zit is hun dervingssysteem. Snelste manier ooit om geld letterlijk weg te gooien....

Afgelopen zaterdag 360 euro derving gehad op slagerij en mag niks meegeven aan voedselbank of iets dergelijks, merendeel van het vlees is gewoon nog 2 dagen goed. Onzin.

Klokken is ook belachelijk overigens, zeker als je het normaal nooit heb hoeven doen. :')
pi_132435262
Derving is idd slecht geregeld.
Allemaal nog prima te eten.
Geef het dan voor de helft van de prijs mee met de datum van vandaag.

En klokken vind ik oke, maar vaak wordt er een kwartier door je neus geboord. Als je om :14 uitklokt bijv. Of als je 1 min te laat terug komt van pauze.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_132458001
Jumbo mag dan wel 'altijd' goedkoper zijn met de normale boodschappen, maar vallen verzorgingsproducten daar dan niet onder? Een fles deodorant, pot Nivea creme of haargel kost toch allemaal flink meer bij de Jumbo dan bij een Albert Heijn of Kruidvat (oké dat is geen supermarkt ;)).

En ben benieuwd hoelang ze de 'altijd 99 cent per kilo' actie hanteren voor de bananen. Lijkt me voor nu gewoon een slimme marketingtruc. Jumbo is gewoon beduidend duurder dan een Aldi of Lidl met groente en fruit. Als ze goedkoper worden moeten ze met de prijs mee lijkt me en als ze duurder worden houden ze de dan op 99 cent? Zelfde als met de Hema toen, 'altijd voor x aantal euro'. Paar maanden later bleek in iedere verpakking minder te zitten maar wel tegen hetzelfde bedrag. Zo kan ik ook 'altijd' een product voor een vaste prijs verkopen... :')
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:20:48 #182
304381 Loll
pi_132458145
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 07:41 schreef Mandéra het volgende:
Werk nu een maand of 2 bij Jumbo (ex-C1000), hetgeen waar ik het meeste mee zit is hun dervingssysteem. Snelste manier ooit om geld letterlijk weg te gooien....

Afgelopen zaterdag 360 euro derving gehad op slagerij en mag niks meegeven aan voedselbank of iets dergelijks, merendeel van het vlees is gewoon nog 2 dagen goed. Onzin.

Klokken is ook belachelijk overigens, zeker als je het normaal nooit heb hoeven doen. :')
Franchiser?
BAM dit is 3KB
pi_132458228
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:17 schreef Deezertje het volgende:
Jumbo mag dan wel 'altijd' goedkoper zijn met de normale boodschappen, maar vallen verzorgingsproducten daar dan niet onder? Een fles deodorant, pot Nivea creme of haargel kost toch allemaal flink meer bij de Jumbo dan bij een Albert Heijn of Kruidvat (oké dat is geen supermarkt ;)).

En ben benieuwd hoelang ze de 'altijd 99 cent per kilo' actie hanteren voor de bananen. Lijkt me voor nu gewoon een slimme marketingtruc. Jumbo is gewoon beduidend duurder dan een Aldi of Lidl met groente en fruit. Als ze goedkoper worden moeten ze met de prijs mee lijkt me en als ze duurder worden houden ze de dan op 99 cent? Zelfde als met de Hema toen, 'altijd voor x aantal euro'. Paar maanden later bleek in iedere verpakking minder te zitten maar wel tegen hetzelfde bedrag. Zo kan ik ook 'altijd' een product voor een vaste prijs verkopen... :')
Elk product valt eronder ook verzorging.
pi_132464380
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:20 schreef Loll het volgende:

[..]

Franchiser?
Jup
pi_132464832
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:17 schreef Deezertje het volgende:

Als het precies het zelfde product is en niet in de aanbieding bij de desbetreffende winkel valt dat onder de laagsteprijsgarantie.

Die prijs voor de bananen blijven, daar kun je zeker van zijn.
pi_132464867
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:47 schreef Miniem het volgende:
Derving is idd slecht geregeld.
Allemaal nog prima te eten.
Geef het dan voor de helft van de prijs mee met de datum van vandaag.

En klokken vind ik oke, maar vaak wordt er een kwartier door je neus geboord. Als je om :14 uitklokt bijv. Of als je 1 min te laat terug komt van pauze.
Jumbo staat voor verse producten en daar passen producten die krap aan de datum zijn niet bij.
pi_132464885
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:32 schreef JesseW het volgende:

[..]

Jumbo staat voor verse producten en daar passen producten die krap aan de datum zijn niet bij.
Geef het dan mee aan de voedselbank.
En genoeg mensen die het wel zouden meenemen met 50% korting hoor.
pi_132464954
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:33 schreef Miniem het volgende:

[..]

Geef het dan mee aan de voedselbank.
En genoeg mensen die het wel zouden meenemen met 50% korting hoor.
Meegeven aan de voedselbank is per winkel verschillend.

Er zullen ook genoeg mensen zijn die het niet erg vinden om iets langer te wachten bij de kassa, maar dat is niet waar Jumbo voor staat. Dat zijn de uitgangspunten van de formule.
pi_132465017
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:36 schreef JesseW het volgende:

[..]

Meegeven aan de voedselbank is per winkel verschillend.

Er zullen ook genoeg mensen zijn die het niet erg vinden om iets langer te wachten bij de kassa, maar dat is niet waar Jumbo voor staat. Dat zijn de uitgangspunten van de formule.
Maar het is toch fucking belachelijk wat er wordt weggegooid?
pi_132465082
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:38 schreef Miniem het volgende:

[..]

Maar het is toch fucking belachelijk wat er wordt weggegooid?
Je kunt het ook 'fucking' belachelijk vinden dat er dingen gratis worden weggeven als het personeel een fout maakt. Nogmaals: dat is gewoon waar de formule voor staat.

In de meeste winkels zijn er wel afspraken met de voedselbank, maar zoals gezegd dat is afhankelijk van de winkel.
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:56:52 #191
304381 Loll
pi_133184179
Wat is een team 6 artikel eigenlijk?
BAM dit is 3KB
  zondag 12 januari 2014 @ 22:42:48 #192
304381 Loll
pi_135418613
Eerste loonstrookje zonder gratis huismerk artikel :(
BAM dit is 3KB
pi_135424162
Geven ze vast contract bij jumbo
...
  maandag 13 januari 2014 @ 00:43:56 #194
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_135424229
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:40 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Vraag Watdoeneeenvulploegleider even. Die weet dat wel.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_135424322
_O-
pi_135424359
Jeetje, druk hier zeg.

Op deze manier gaat deel 3 er dit jaar nog wel komen :)
pi_135424395
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:51 schreef mujentas het volgende:
Jeetje, druk hier zeg.
Ik vin t enig hoor meid!
pi_135424435
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:40 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Wisselt per winkel en per maand. Over het algemeen geldt dat wanneer je werk doet dat ook door een 15/16-jarige gedaan kan worden doet, je contract wanneer het een vast contract zou moeten worden niet meer verlengd wordt tenzij je extreem goed of flexibel in je werk bent.

Maar goed, dit wisselt per maand, afhankelijk van de bui van de regiomanager volgens mij. Bij ons zijn er een tijd terug een aantal goede uitgegooid, terwijl wat mindere hulpkrachten vlak voor de kerst wel een vast contract kregen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 13 januari 2014 @ 09:48:06 #199
304381 Loll
pi_135427440
Wat koei zegt ligt vooral aan de regio manager en de moeite van de bedrijfsleiding.
BAM dit is 3KB
pi_135427991
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:32 schreef JesseW het volgende:

[..]

Sorry, maar mag ik eventjes dit doen :') ? Verstaan jullie daar ook groente en fruit onder? Want hoe dat er af en toe bij ligt, is dat echt om te huilen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')