Is die er dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:21 schreef JesseW het volgende:
Hier verder.
Heeft iemand al actie kaartjes gemaakt via de nieuwe marketing tool in WITS? Waardeloos. Lekker de templates in WORD blijven gebruiken
Er is een nieuwe marketing tool, daar kun je promotie materiaal bestellen en actie signing afdrukken/aanpassen. Het probleem is dat als je het vanuit de marketing tool uitprint dat hij op een hele verkeerde plek van het papier komt te staan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Is die er dan?
Wij printen die zooi inderdaad gewoon met behulp van de templates in word.
Wat werkt er niet fijn aan dan?
Best handig, lekker alles bij elkaar, alleen dat het dan op de verkeerde plek wordt geprint doet de tool een beetje de das om... Ik zal er volgende week ook eens naar kijken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef JesseW het volgende:
[..]
Er is een nieuwe marketing tool, daar kun je promotie materiaal bestellen en actie signing afdrukken/aanpassen. Het probleem is dat als je het vanuit de marketing tool uitprint dat hij op een hele verkeerde plek van het papier komt te staan.
Ik hou het dus bij WORD
WGR / Jumbo-werknemers-topic [deel 1] Hallo Medewerkerstopicquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef danzazlol het volgende:
Waar kan ik het vorige deel teruglezen? Ik heb de laatste posts gemist
Japquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:45 schreef Loll het volgende:
Jumbonet.nl is toch het interne systeem voor het kader?
quote:
Laatste posts gingen nergens overquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef danzazlol het volgende:
Waar kan ik het vorige deel teruglezen? Ik heb de laatste posts gemist
alleen die ava alquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:22 schreef danzazlol het volgende:
Stiekem hoopte ik natuurlijk dat je mij ouder zou schatten, maarja.
Hoezo nu al teamleider wat houd het in een blouse en een stropdasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:56 schreef psvtje10 het volgende:
Ben ook trotse DKW-erBen 15, werk er nu 6 maanden, 'teamleider' van de 15-jarigen en lekker veel uurtjes in de vakantie! Nog meer DKW-ers hier uit Rosmalen?
Een blouse is alleen voor winkelkader (valt teamleider/vulploegleider niet onder) en een stropdas alleen voor SM of ASMquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef Loll het volgende:
[..]
Hoezo nu al teamleider wat houd het in een blouse en een stropdas
Hij bedoelt, neem ik aan, vulploegleider.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef Loll het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef danzazlol het volgende:
Hij is goed gelukt de OP Jessew! En die kop van Frits valt hartstikke mee bij nader inzien :p.
Ik heb bij een paar franchise vestigingen wel gezien dat de vulploegleiders in blouse met stropdas rondliepen vind het wel slim motiveert extra en kost niks.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:11 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hij bedoelt, neem ik aan, vulploegleider.
Die hoeven helemaal geen blouse en stropdas :'?
Als je het over overdressed hebt hahaha!
Als je kijkt naar de gemiddeldes in het supermarktwezen zit Jumbo goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef Woods het volgende:
Hoe voelt dat nou om onderbetaald te worden?
Excepties hoeven niet persé voor 8 uur, maar is wel handiger omdat je direct je voorraad kunt aanpassen bij exceptie 5 & 6 zonder dat je met voorraad correcties moet gaan werken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:28 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Moeten jullie bij DKW ook elke dag vóór 8 uur excepties hebben gelopen met de terminal?
Bij vleeswaren is dit namelijk standaard.
Excepties?? Bedoel je data controleren van koelingen enzo? Daar beginnen ze bij ons meestal rond 8'en mee, maar wij sluiten dan ook pas om 9.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:28 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Moeten jullie bij DKW ook elke dag vóór 8 uur excepties hebben gelopen met de terminal?
Bij vleeswaren is dit namelijk standaard.
Hmm interessant. Ik heb het nog nooit gezien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:31 schreef Loll het volgende:
[..]
Ik heb bij een paar franchise vestigingen wel gezien dat de vulploegleiders in blouse met stropdas rondliepen vind het wel slim motiveert extra en kost niks.
Nee, het staat ook wel bekend als lege vakken lopen. En ik bedoelde 8 uur 's ochtends haha.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:37 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Excepties?? Bedoel je data controleren van koelingen enzo? Daar beginnen ze bij ons meestal rond 8'en mee, maar wij sluiten dan ook pas om 9.
Owh oke, zodat je de voorraad voor dat product in het schap dan op 0 zet mocht het anders zijn ofzo?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:39 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee, het staat ook wel bekend als lege vakken lopen. En ik bedoelde 8 uur 's ochtends haha.
Ho is even. Excepties doen is heuuull wat anders als lege vakken lopen!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:39 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee, het staat ook wel bekend als lege vakken lopen. En ik bedoelde 8 uur 's ochtends haha.
Dan zal ik inderdaad even iets door elkaar aan het halen zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:48 schreef JesseW het volgende:
[..]
Ho is even. Excepties doen is heuuull wat anders als lege vakken lopen!
Ik leg t morgen wel ff uit. Ga nu slapen.
Blijkbaar ben ik op het moment zaken door elkaar aan het halen, excuus.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:42 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Owh oke, zodat je de voorraad voor dat product in het schap dan op 0 zet mocht het anders zijn ofzo?
Bedoelde sowieso vulploegleider, maar mag wel wat meer als normale DKW'ersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef Loll het volgende:
[..]
kill op je 15 vulploegleider zijn er geen 17/18 jarige?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:02 schreef psvtje10 het volgende:
En mag je als 15-jarige op zondag werken?
Ik vind het wel knap van je! Wat mag jij dan meer dan zij?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:59 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Bedoelde sowieso vulploegleider, maar mag wel wat meer als normale DKW'ersVoor mij zelf betekend het veel, boeit mij niet wat jij ervan denkt
Alleen als je niet op zaterdag werkt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:02 schreef psvtje10 het volgende:
En mag je als 15-jarige op zondag werken?
Ja, klote. Dacht dat ik maar de slagerij in ging zodat ik meer ging verdienen. Maar toen ik er achter kwam dat ik daar net zo veel verdien als een vulploegkneusje dan was ik er snel weg.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef Woods het volgende:
Hoe voelt dat nou om onderbetaald te worden?
Planningen maken, zeggen wat andere moeten doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:28 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap van je! Wat mag jij dan meer dan zij?
Lege vakken opname - met de lege vakken opname scan je alle schapkaarten van de vakken die leeg zijn. Als de voorraad iets anders aangeeft dan 0 dan ga je kijken of het nog tussen de voorraad zit. Is dit niet het geval en weet je zeker dat het er niet meer is? Dan vink je de Nultelling aan. De voorraad wordt dan 0.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:52 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dan zal ik inderdaad even iets door elkaar aan het halen zijn.
Ik zal morgen ook eens even kijken wat ik in mijn papieren heb staan met betrekking tot excepties lopen.
Hoor morgen graag van je!
Ik verdien niks meer en mn functie staat nog vulploegmedewerker.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:24 schreef Loll het volgende:
Meestal wordt je ingedeeld in loon schaal B.
Zo maar weer een shift tot eind.
Die lege vakken had ik goedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:35 schreef JesseW het volgende:
[..]
Lege vakken opname - met de lege vakken opname scan je alle schapkaarten van de vakken die leeg zijn. Als de voorraad iets anders aangeeft dan 0 dan ga je kijken of het nog tussen de voorraad zit. Is dit niet het geval en weet je zeker dat het er niet meer is? Dan vink je de Nultelling aan. De voorraad wordt dan 0.
Excepties - met excepties heb je overzichten van alle veranderingen in je assortiment. Je hebt excepties 1 t/m 6. Er zijn lijsten voor producten die in de aanbieding komen, die in de aanbieding zijn en in de aanbieding zijn geweest. Je hebt ook een lijst waar alle producten met voorraad 0 op staan, zo kun je controleren of ze ook daad werkelijk leeg zijn. En de laatste exceptie is alle producten met een negatieve voorraad (-1,-2,-3 ect)
Het is niet ongebruikelijk dat je als vulploegleider meer doet voor hetzelfde salaris. Dit komt omdat de functie eigenlijk niet 'bestaat' (in de salaristabellen ten minste).quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik verdien niks meer en mn functie staat nog vulploegmedewerker.
Dan is het product of gejat of niet "goed" uitgescand. En daardoor heb je uiteindelijk een negatieve voorraad omdat het volgens het systeem er nog wel niet zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:50 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Die lege vakken had ik goed. Maar hoe kan je nou een negatieve voorraad hebben? Is het dan op DC ook op ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |