Jup, skère logistiek .. hoewel groente en/of brood er altijd wel is. Maar we hebben vaak wel een leeg schap inzwischen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:25 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb wel een klacht over Jumbo. Wij hebben er nu 2 in Dordrecht en elke keer in de avond zijn sommige schappen gewoon leeg! Dan kom je uit je werk voor een boodschap en dan is er geen groente of brood. Hoe zit dit? Is dit bij alle Jumbo's zo?
200%quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:38 schreef Maanvis het volgende:
hoeveel krijgen jullie op zondag betaald?
Hier wordt je dan afgeschoten door de medewerkers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:19 schreef Deezertje het volgende:
Dat de Jumbo in Winssen maar snel failliet mag gaan!
Is een overgenomen winkel, inclusief 'oud' personeel dus.
Echt totaal niet vriendelijk! Service ho maar... nee, komen die Jumbo beloftes niet na!
Wat dan wel een voordeel is dat de verse producten vaak tot vandaag en morgen houdbaar zijn en dus gratis mee te nemen zijnIk haal er eigenlijk alleen nog maar gratis boodschappen dus!
Dan moeten jullie maar wat beter opletten he!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:39 schreef Sokz het volgende:
[..]
Hier wordt je dan afgeschoten door de medewerkers.
haha, bij ons ook. Elke ochtend 4 dezelfde, DKW kassa 4 alsjeblieft...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:39 schreef Sokz het volgende:
[..]
Hier wordt je dan afgeschoten door de medewerkers.
voor de niet-Jumbo klant, wat is een Frits?quote:[b]Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef quintyn . Vakkenvuller, vrachtwagenchauffeur of Frits, het maakt niet uit.
niet een Frits maar de Fritsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 06:23 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
voor de niet-Jumbo klant, wat is een Frits?
Ah, weer wat geleerd. Thanksquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:19 schreef exlurker het volgende:
[..]
niet een Frits maar de Frits
Frits van Eerd is de algemeen directeur bij het familiebedrijf
Ja, Colette is niet verkeerd inderdaad. Volgens mij stond ze laatst nog in het personeelsboekje.quote:
Haha ik google'de of er een zat en kwam bij Erotheek Jumbo Leiden .. beetje jammer dat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:24 schreef DolfijntjesLove het volgende:
ja hoi waarom is er geen jumbo in leiden?
ja klopt waar de markt altijd is tegenover de dierenwinkel vlakbij de hoogvliet =Dquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:51 schreef Sokz het volgende:
[..]
Haha ik google'de of er een zat en kwam bij Erotheek Jumbo Leiden .. beetje jammer dat.
SDB bij het station zal een Jumbo worden. Die hele keten is in handen van Jumbo dacht ik en wordt rustig omgecat. Zal tot begin 2012 duren of zoiets, die operatie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:24 schreef DolfijntjesLove het volgende:
ja hoi waarom is er geen jumbo in leiden?
haha yess. Nu is het idd een sdb eentje met alleen allochtonen die allochtoons op hun werk praten wtfffquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
SDB bij het station zal een Jumbo worden. Die hele keten is in handen van Jumbo dacht ik en wordt rustig omgecat. Zal tot begin 2012 duren of zoiets, die operatie.
Helaas voor jou nemen ze de werknemers gewoon over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:22 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
haha yess. Nu is het idd een sdb eentje met alleen allochtonen die allochtoons op hun werk praten wtfff
dan hoop ik dat ze vanaf dan verplicht nl moeten pratenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:23 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Helaas voor jou nemen ze de werknemers gewoon over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |