Heimwee naar Lensie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:17 schreef Seam het volgende:
Was dat Matavz die zo debiel buitenspel stond net?
Was me niet duidelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:17 schreef Seam het volgende:
Was dat Matavz die zo debiel buitenspel stond net?
En toch zie je dat wanneer ze aanzetten, PSV het moeilijk krijgt. Hopelijk redden ze het tot 0-0 aan de rust.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
Zulte Waregem kan er ook echt niets van
Fischer kon het veel beter.quote:
[/aad]quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Topper hoor die Bruma, hoppa in oranje
Oh ik dacht eerder gewoon aan kutquote:
Jij denkt altijd aan kut.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh ik dacht eerder gewoon aan kut
Tegen PSV.quote:
Had hij bij Feyenoord moeten blijvenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Topper hoor die Bruma, hoppa in oranje
Uh, oke. En dat is nu relevant omdat?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tegen PSV.
Ging hij huilen als een klein kind.
Ohquote:
De Vrij is zelfs beter.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:20 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Had hij bij Feyenoord moeten blijven
En toch scoren tegen Psvquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tegen PSV.
Ging hij huilen als een klein kind.
en met hoeveel centrale verdedigers willen ze daar spelen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:20 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Had hij bij Feyenoord moeten blijven
Hoe hebben ze anders al sinds nov'11 niet meer verloren in de kuip?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:22 schreef StevenQ het volgende:
[..]
en met hoeveel centrale verdedigers willen ze daar spelen?
9 + Pelle en Mulderquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:22 schreef StevenQ het volgende:
[..]
Links rechts midden twee, nog een voorstopper erbijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:22 schreef StevenQ het volgende:
[..]
Wat dacht je ? dat ie pech had ? HAHAHAHAquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
wat is die slecht zeg HAHAHA
Denk je het zelf?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Tim Matavz kan maar beter het nachtleven induiken, misschien dat hij dan wel scoort.
hee jij bent er ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
wat is die slecht zeg HAHAHA
Kom sprinten danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:25 schreef Seam het volgende:
Niet haten op Willems, hij wil alleen maar vrede op aarde.
http://www.voetbalinfo.nl(...)5bcf2a6b8fc6f23d.jpg
?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom is geen scheids op de doellijn![]()
Ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
was die bal er dan wel in gegaan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanneer stichting doe-een-wens stratumseind bezoekt kunnen ze m wel een keer meenemen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Tim Matavz kan maar beter het nachtleven induiken, misschien dat hij dan wel scoort.
zo vlak voor rustquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
We zitten in een belangrijke fase.
Ja, het zou nu veel erger zijn als ze scoren dan na de rustquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
ortegaquote:
Je loopt achterquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hangt er vanaf hoeveel er gegokt is op de uitslagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
was die bal er dan wel in gegaan?
Mooi idd die afgunst hierquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef Lemming22 het volgende:
Gehaat op Depay vanwege het uitglijden
PSV had hem gewoon samen met Tadic moeten halen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef Shreyas het volgende:
Matavz kiest altijd zo slecht positie
Dit noem je afgunst jaquote:
Ajax had Pranjic moeten kopen voor die Sulejmaniquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV had hem gewoon samen met Tadic moeten halen.
Alleen op Bakkali en Rekik. Zeker niet op Depay of Maher, spelen beide echt matigquote:
Messi wil CL spelenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
en feyenoord had messi moeten kopen
Bakkali mag ik niet omdat hij er uit ziet als een typische scooterterrorist.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen op Bakkali en Rekik. Zeker niet op Depay of Maher, spelen beide echt matig
mooi die tetten van de nieuwslezeres.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij post dat altijd![]()
''Mooi die [insert]''
En als Jol nog Pantelic had in 2010/2011, was Siem allang naar Real Madrid vertokkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax had Pranjic moeten kopen voor die Sulejmani
Staat niet op het lijstje van van Geel, hij heeft zogezegd "Kuipvrees"quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
en feyenoord had messi moeten kopen
En als de Boer Suarez nog had waren voor de kerst al kampioenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als Jol nog Pantelic had in 2010/2011, was Siem allang naar Real Madrid vertokken
Rekik speelt ook minder vandaag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen op Bakkali en Rekik. Zeker niet op Depay of Maher, spelen beide echt matig
Beste PSV-er op het veldquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Rekik speelt ook minder vandaag.
idd :Squote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef Shreyas het volgende:
My God PSV wilt gewoon niet scoren. Jeetje wat is dit
Had naar Ajax moeten gaan he.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
3 wedstrijden van PSV gezien, en 3 keer is Maher onzichtbaar. Jammer.
Je kunt van zo'n jongen ook niet verwachten dat hij er al elke wedstrijd staat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Rekik speelt ook minder vandaag.
Kun je nagaan. Heel PSV speelt vrij matig. Veel te onrustig aan de bal. Rekik ook, terwijl die normaal de rust zelve is.quote:
Nah.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had naar Ajax moeten gaan he.
Klopt. Maar het doet niets af aan de constatering dat hij minder is vandaagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt van zo'n jongen ook niet verwachten dat hij er al elke wedstrijd staat.
Nee hoor. Want wie had er dan uit gemoeten bij Ajax?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had naar Ajax moeten gaan he.
Die is al naar bedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Capuchon_jongen, wat vind je van deze wedstrijd?
Eriksen. Voor 32 miljoen ofzo, schijntquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor. Want wie had er dan uit gemoeten bij Ajax?
Deense kronen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Eriksen. Voor 32 miljoen ofzo, schijnt
Gek hè, betere spelers om je heen hebben dan bij AZ.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef Keukendrol het volgende:
Hee, maher doet mee blijkbaar. Ik zag hem naar de spelerstunnel lopen.
Beter als bij jou.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zit op een verjaardag waar een ouwe, dikke vrouw voor mijn beeld zit. Hoe is het wedstrijdbeeld?
Nou niet veel leuker dan dat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zit op een verjaardag waar een ouwe, dikke vrouw voor mijn beeld zit. Hoe is het wedstrijdbeeld?
'quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Zulte kan het niet en PSV is slordigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
4/10quote:
Beetje hetZelfde als vorige week?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zulte kan het niet en PSV is slordig
Inderdaad, maar wat moet je dan met Gini?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Maher moet dichterbij de goal spelen. Nu kan hij nauwelijks zijn kwaliteiten laten zien. Laat staan scoren.
Sinds vorige week. Hij is echt slecht.quote:
Ik verlang bijna weer terug naar die kale mafkees.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds vorige week. Hij is echt slecht.
Nee Zulte is wel iets beter maar ze kunnen dat niet uitdrukken in echte kansen . PSV is slordig in de eindpass en afwerking met een aantal grote kansenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje hetZelfde als vorige week?
Die bal mag erin hoor! Scherpe analyse, bedankt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds vorige week. Hij is echt slecht.
Walgelijk inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verlang bijna weer terug naar die kale mafkees.
Nou nee dat ook weer niet.
Heb je al gezongenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Oke. Ik hoef me vooralsnog geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee Zulte is wel iets beter maar ze kunnen dat niet uitdrukken in echte kansen . PSV is slordig in de eindpass en afwerking met een aantal grote kansen
van halst, topshowquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verlang bijna weer terug naar die kale mafkees.
Nou nee dat ook weer niet.
Ik zou zeggen dream on johannes.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou niet deze keer.
Had wel gekund hoor.
Niets, maar wel met deze.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Wat is er mis met een jasje en overhemd?
die 2 strijd is gedaan iddquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oke. Ik hoef me vooralsnog geen zorgen te maken.
Die zet ik de ganse tijd in. Polonaise dit dat, maar dat wijf blijft zitten. Deint wel een beetje mee, maar dat biedt weinig soelaas.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al gezongen
EN JA ZAK EENS LEKKER DOOR ZAK EENS LEKKER DOOR
[ afbeelding ]
Nou hele platen wel, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor de schalen bitterballen.
Ik zit niet rustig op de bank hoor. Elke keer als Zulte aanzet, begint het te piepen en te kraken bij PSV. Ik heb het gevoel dat als Zulte er één maakt, de paniek uitbreekt en die tweede ook gaat vallen. Nog niet gespeeld dit. Had PSV maar één van die twee 100% kansen gemaakt...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oke. Ik hoef me vooralsnog geen zorgen te maken.
Matavz speelt als een zak aardappelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef DS4 het volgende:
Matavz heeft geen vertrouwen, althans zo rondt hij af. Verder denk ik dat PSV er in de tweede helft wel een maakt. Kan Rekik eraf (met deze scheids zou ik geen risico nemen) en de wedstrijd uitgespeeld worden.
Heb je al de polonaise naar buiten gedirigeerd? Misschien dat ze zich dan gedwongen voelt om mee te gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die zet ik de ganse tijd in. Polonaise dit dat, maar dat wijf blijft zitten. Deint wel een beetje mee, maar dat biedt weinig soelaas.
Hoeveel heeft Schaars gekost dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef Knalerwtje het volgende:
Wel bijzonder. Heb je één speler in je selectie waar je deze zomer de hoofdprijs voor betaalt hebt, bakt ie er geen drol van.
En het koopje van de eeuw speelt de sterren van de hemel.
Het kan verkeren.
Allez.quote:
¤ 650.000quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Schaars gekost dan?
Een rondje bier in het café.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Samen met Arias 1,5 miljoen. Plus wat achterstallig salaris, naar het schijnt maar dat weet niemand.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Matavz speelt als een zak aardappelen.
Hmm dat valt best mee jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Samen met Arias 1,5 miljoen. Plus wat achterstallig salaris, naar het schijnt maar dat weet niemand.
met Maher samen lijkt niet lekker te lopen, dan is het kiezen. Maher is een type Eriksen qua positie. Die zet je ook niet voor de verdediging. Schijnt dat hij en Gini evenveel vrijheid hebben naar voren toe, maar praktijk is dat Gini altijd vooraan loopt en Maher niet. of gini moet meer ruimte laten aan Maher of Gini weg. Maar die hebben ze aanvoerder gemaakt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:38 schreef NGC598 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wat moet je dan met Gini?
Stijn, de enige keer dat ze iets los van haar stoel komt, is om een stokbrood brie te pakken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al de polonaise naar buiten gedirigeerd? Misschien dat ze zich dan gedwongen voelt om mee te gaan.
Die hebben doorgaans meer pit dan wat hij nu laat zien hoor...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Matavz speelt als een zak aardappelen.
Die gast heeft een aangever nodig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef DS4 het volgende:
Matavz heeft geen vertrouwen, althans zo rondt hij af. Verder denk ik dat PSV er in de tweede helft wel een maakt. Kan Rekik eraf (met deze scheids zou ik geen risico nemen) en de wedstrijd uitgespeeld worden.
is het erica terpstra?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stijn, de enige keer dat ze iets los van haar stoel komt, is om een stokbrood brie te pakken.
Zaag dan gewoon de stoelpoten door.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stijn, de enige keer dat ze iets los van haar stoel komt, is om een stokbrood brie te pakken.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze hebben gedreigd Waterman en Donk op zijn bits af te sturen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah, geef Maher wat tijd. Maar ik ben ook verrast over het niveau van Schaars inderdaad. Laat mooie dingen zien die ik niet van hem had verwacht.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef Knalerwtje het volgende:
Wel bijzonder. Heb je één speler in je selectie waar je deze zomer de hoofdprijs voor betaalt hebt, bakt ie er geen drol van.
En het koopje van de eeuw speelt de sterren van de hemel.
Het kan verkeren.
Geef het nog even tijd...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
met Maher samen lijkt niet lekker te lopen, dan is het kiezen. Maher is een type Eriksen qua positie. Die zet je ook niet voor de verdediging. Schijnt dat hij en Gini evenveel vrijheid hebben naar voren toe, maar praktijk is dat Gini altijd vooraan loopt en Maher niet. of gini moet meer ruimte laten aan Maher of Gini weg. Maar die hebben ze aanvoerder gemaakt.
Was twee keer leuk inderdaadquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef tralalala het volgende:
Ik word een beetje moe van GaiaZoo.
Ze heeft meer weg van Ien Dales.quote:
Ja, Maher is natuurlijk nog jong en is nog nooit buiten Alkmaar en Amsterdam geweest. Die gast weet niet wat hij meemaakt in Eindhoven, wereldstad enzo. Zwaar geïmponeerd natuurlijk en dat heeft gevolgen voor zijn spel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mwah, geef Maher wat tijd. Maar ik ben ook verrast over het niveau van Schaars inderdaad. Laat mooie dingen zien die ik niet van hem had verwacht.
Het lijkt mij dat vrij voor de doelman gezet worden een prima assist is.quote:
3x in een half uur idd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat vrij voor de doelman gezet worden een prima assist is.
Maak een pic van de zeekoe en je bent de topicheld.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:48 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Maak een pic van de zeekoe en je bent de topicheld.
Andere kaas hebben ze ook in Eindhoven. Effe wennen. Komt goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja, Maher is natuurlijk nog jong en is nog nooit buiten Alkmaar en Amsterdam geweest. Die gast weet niet wat hij meemaakt in Eindhoven, wereldstad enzo. Zwaar geïmponeerd natuurlijk en dat heeft gevolgen voor zijn spel.
Bedoelde meer de lange termijn, dan krijgt hij meer kansen, loopt er per ongeluk 1 in en komt dan in de flowquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat vrij voor de doelman gezet worden een prima assist is.
Sherlock in da house!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
Het is belangrijk dat PSV geen doelpunt tegen krijgt.
Als ze er 3 tegen krijgen is het belangrijk dat ze er een maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
Het is belangrijk dat je eerst onderzoekt hoe je het beste dat tegendoelpunt kunt voorkomenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
#feitenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
matige rugdekking ookquote:
Finnbogason.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:51 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik gun Bakkali iemand voor de goal die hem er dan ook inwerkt.
Max dit seizoen, als hij niet bijtekent zullen ze hem waarschijnlijk komende zomer al moeten verkopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:51 schreef Lemming22 het volgende:
Denk niet dat Bakkali nog lang bij PSV blijft eigenlijk.
Zou wel een goeie zijn voor PSV.quote:
Dit seizoen topscorer bij Heerenveen en dan naar Duitsland toe.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou wel een goeie zijn voor PSV.
Als ie niet bijtekeknt zou dat niet gunstig zijn voor zijn eigen ontwikkeing.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Max dit seizoen, als hij niet bijtekent zullen ze hem waarschijnlijk komende zomer al moeten verkopen.
En, tenzij hij ineens een enorme clubliefde ontwikkelt, zie ik hem niet bijtekenen.
Ramadanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher is echt slecht sinds hij bij PSV voetbalt.
Niet overdrijven hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Schaars is 10x beter dan Clasie en Vilhena bij elkaar.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Schaars is 10x beter dan Clasie en Vilhena bij elkaar.
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet Cocu. Maar weet de vader van Bakkali dat ook? En kan het hem een flikker schelen als er een engelse subtopper een salaris van 1,5 miljoen biedt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie niet bijtekeknt zou dat niet gunstig zijn voor zijn eigen ontwikkeing.
MAHER DOET NIET AAN RAMADAN.quote:
Geen idee. Hij heeft al eerder geld van Man City afgeslagen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:54 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet Cocu. Maar weet de vader van Bakkali dat ook? En kan het hem een flikker schelen als er een engelse subtopper een salaris van 1,5 miljoen biedt?
Ben benieuwd. Zijn zaakwaarnemer heeft hier een grote rol in. Is het er zo één die de kop op hol brengt met City-dollars of één die gaat voor de ontwikkeling van zijn cliënt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie niet bijtekeknt zou dat niet gunstig zijn voor zijn eigen ontwikkeing.
Hij heeft geen zaakwaarnemer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:55 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Zijn zaakwaarnemer heeft hier een grote rol in. Is het er zo één die de kop op hol brengt met City-dollars of één die gaat voor de ontwikkeling van zijn cliënt?
Arme hem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allah is boos op hem en laat hem slecht spelen.
Staat op de goede plek en geeft een fatsoenlijke pass. Heb ik Clasie al een half jaar niet zien doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |